۱۱۲۶

امام در مجلسی مشغول تشریح حقوق زن در اسلام بودند اما از آنجا که زود خسته و کسل شدند به تشریح آناتومی زنان پرداختند.

5 پاسخ به “۱۱۲۶

  1. به نام اهورامزدای مهربان.درود بر شما.
    خوشحالم که دوباره بروز کردید.
    سوالی داشتم و آن این که شما دوست گرامی که از دین اسلام خسته شده آید آیا تمایلی به زردشتی شدن و بازگشت به این دین زیبای ایرانی دارید?دین زیبایی که خداوند و زندگی پس از مرگ و روح و روان و نیایش و پاداش و پادافره و پیامبری و … خیلی زیبا در آن معرفی شده اند و اخلاق مند و راستی جو بودن در آن ارزش فراوان دارد.
    بسیار سپاسگزار میشم نظرتان را درباره زردشتی شدن و بازگشت به این دین زیبای ایرانی را برایم بنویسید.
    اهورامزدای مهربان و هستی بخش و فرشتگان یار و یاورتان باشند.

    • سلام؛ ممنون. یه مدت سرم شلوغ بود و وقت نمی‌کردم بیام اینجا رو بروز کنم.
      متاسفام، ولی کلا من با ادیان مشکل دارم. از مکاتب و schools of thoughts لزوما بدم نمیاد ولی ادیانی که لازمه‌شان قبول این است که از طرف منشایی الهی نازل شده‌اند یا اینکه بندگی را برای موجودی که وجودش را نمی‌توانند اثبات کنند اجبار می‌کنند به نظرم بیهوده هستند. مسلما اگر لازم باشد من با دین زرتشتی هم مخالفت خودم رو ابراز می‌کنم؛ ولی در حال حاضر دین شما از اسلام بی‌خطرتر است.

    • گاینده پوروچیستا دختر اشو زرتشت وخشور آریایی و همسر جاماسپ قداره بند لات زرتشتیا می‌گوید:

      من به دین بهی و آیین مزدایسنان علاقه مند شدم

  2. گاینده پوروچیستا دختر اشو زرتشت وخشور آریایی و همسر جاماسپ قداره بند لات زرتشتیا می‌گوید:

    من به دین بهی و آیین مزدایسنان علاقه مند شدم

پاسخی بگذارید

