۱۰۷۲

+ ابولاش دستاشو ببند!
– صبر کن نقی جون… خیلی دست و پا میزنه…
+ اَه… چقدر دست و پا چلفتی هستی… الان پلیس‌ها میان…
– نقی جون کمک کن ببریمش توی پیاده رو …
+ خوبه… همین جا خوبه… بسم الله بگو…
– آهان… بُریدم… برو هندی کمو بیار فیلم بگیریم…
+ خب… دارم ازت فیلم میگیرم… شروع کن دیگه!
ابولاشی در حالیکه چاقو و ساطور در دست دارد: وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاء الْكَافِرِينَ (هر جا که آنها را بيابيد بکشيد و از آنجا که شما را رانده اند، برانيدشان، که فتنه از قتل بدتر است و در مسجدالحرام با آنها مجنگيد، مگر آنکه با شما بجنگند و چون با شما جنگيدند بکشيدشان، که اين است پاداش کافران.)
+ بریم دیگه!
– نه… من صبر میکنم تا پلیس بیاد…
+خاک تو سر خرت… من که رفتم… از زنت هم مراقبت میکنم… خیالت راحت!

«مکالمات امام نقی و ابولاش در لندن هنگام قتل نظامی انگلیسی»

1 پاسخ به “۱۰۷۲

پاسخی بگذارید

