۱۰۴۴

امام نقی (ع) به درگاه الله نالید که: چرا به من معجزه ندادی؟ من چطور امامتم را ثابت کنم پس؟!
الله گفت: دیوید کاپرفیلد با آنهمه معجزه که بلد است، اگر یک ماه برنامه اجرا نکند و معجزات را به نمایش نگذارد، از گرسنگی میمیرد! چه معجزه‌ای بزرگتر از اینکه شما ائمه می‌خورید و می‌خوابید و مردم سر ماه خمس و زکات و سهم امامشان را به شما پرداخت می‌کنند؟

امام و معجزه‌ی راستین

3 پاسخ به “۱۰۴۴

  1. این شعر را که دوسال پیش در اولین شب ایمان آوردنم (( توسط matarsk ١٣ )) به مولای منقییان نقی (ث ) سرودم را تقدیم به تمام عاشقان امام نقی ( اج ) میکنم :

    نقی ای امام برحق تو چه حالی دادی مارا/
    که به ما جلا بدادی ،همه عشق و شور و حال را/
    دل اگر کلام شناسی همه در لب نقی بین /
    به نقی شناختم من همه حرف و قیل و قال را/
    مگرای کلام برحق تو بگویی ورنه هر کس /
    به لبش سخن نیاید همه روز و ماه و سال را/

پاسخی بگذارید

