۱۰۲۶

امام نقی (ع) در بیانات کوبندۀ خود در اولین نماز جمعه‌ی سال نو فرمودند: رهبر ما آن نوجوان چهارده ساله‌ایست که با پول توجیبی ناچیز خود نارنجک دست ساز خریده و مقبره‌ی آبا و اجدادی خویش را هدف قرار می‌دهد حال آنکه مادرش النگوی طلای خود را خرج نونوار کردن ضریح مقبره‌ی دشمن آبا اجدادیش «عباعبدولاه الحوسین» می نماید.

واحد مرکزی خبر – نماز جمعه‌ی سامراء

9 پاسخ به “۱۰۲۶

  1. باید بگم سخت در اشتباهی روز رستاخیز به این حرف من میرسی بی صبرانه منتظرم تا اون رو ببینمت میدونم الان داری با خوندن این حرف منو مسخره میکنی قیامت کبری توسط خدا در قرآن بشارت داده شده
    ببین دوست عزیز خودت میدونی که ائمه عصمت و طهارت همه حق هستند و دین اسلام دین آزادی و نجات انسانهاست همه سیاست مدارها و فلاسفه غربی هم به این نتیجه رسیدن ولش کن بیفایده است برات حرف بزنم
    ولی دوباره میگم قیامت منتظرم که ببینمت که اون موقع حال روز بدی داری و خیلی درمونده و مظطربی
    من کاری به خامنه ای و خمینی ندارم و فکر نکن که مخ من رو شستشو دادن نه من خودم با آگاهی و عقل و منطق این حرف ها رو میزنم و به همه اینها ایمان دارم و نمی خواهم عقایدم رو به شما تحمیل کنم کاری که آخوندا دارن میکنن نه ولی دین اسلام واقعی نه اونی که سنی ها درست کردن اونی نیست که شما میگید اگر خواستی زیر همین کامنت برام پیغام بگذار تا برات از اهلبیت و اسلام بیشتر بگم البته بعید میدونم شما این کامنت رو تائید کنی

    • پدرام‌جان، حسی که من در موقع خواندن کامنت‌هایی مثل شما دارم ترحم است نه تمسخر. همین که شما فکر می‌کنی «همه‌ی سیاست‌مدارها و فلاسفه‌ی غربی» می‌دونند که اسلام دین آزادی و نجات انسان‌ها است واقعا حس ترحم من را برمی‌انگیزد. همه را لازم نیست، ولی لطفا دو تا از آن فلاسفه یا سیاست‌مداران را به من معرفی کن.
      کامنت‌ها در اینجا نیاز به تائید ندارند و من حتی کامنت‌هایی که به من و خانواده‌ام توهین می‌کنند را هم حذف نمی‌کنم. ولی جدا فکر می‌کنید چه حرف روشنگرانه یا استدلالی بی‌نقص و جدید آورده‌اید که من از انتشار آن بترسم؟ نظر شما چیزی بیش از تهدید و ترساندن ما از قیامت نیست. من مطابق با عقلم و مطالعاتی که داشتم، از دین و خداباوری بازگشتم. اگر هم قیامت و آخرتی باشد، که بعید می‌دانم، می‌روم و توضیح می‌دهم که چرا این مسیر را انتخاب کردم. اگر اون خدا باز هم حرف‌های من را قبول نکرد، نتیجه می‌گیرم که واقعا این خدا لیاقت پرستش من را نداشته.

  2. آخرت خوب مال شما. دنیا مال من.
    دین همش دکان هست. آخوند حقه باز هشت چه مسلمان-چه مسیحی -چه یهودی \زرتشتی \بودایی\….. همه دروغ و ریا هستند

پاسخی بگذارید

