۷۸۳

امام نقی هیچ‌گاه دوست نداشت به بهشت برود. زیرا می‌فرمود:
هنگامی که در بهشت از باغ‌ها گذر می‌کنید ممکن است مادر، خواهر و یا همسرانتان را ببینید که با غلمان‌ جماع می‌کنند.

امام و خودخواهی در قبال جماع با حوریان

5 پاسخ به “۷۸۳

  1. ملت قيور ايران توجو فرمائيد
    من هميدرزا اهمد آبادي
    آخرين حشدارم را به مديران و معاونين اين وب ثايت امام نقي كه اض كافرون و بي دينيان هستن اعلام ميكنم
    اين ثايت هاي امام نقي كه هزينه آن هزران ميليلرد دلار ميباشد توسط رجيم سهيونينيستي پرداخت ميشود را، جم كنيد وگرنه ميام خونه همتون هتي اگه تو فرنگ هسنيد و علي وار سر همتونو ميبرم
    شما كث خانومم بي بي حرزت فتمه را هم نميتونيد بليسيد

  2. خاطره یک پزشک بخش اطفال

    رفتم دستکش هام رو عوض کنم، نمیدونم تا برگردم چه بلایی سر خودش آورد که اینطوری گریه میکرد! پرسیدم آخه کجات درد میکنه کوچولو؟…بدون وقفه میگفت: «نقی…..نقی!»

    پرستار رو صدا زدم، ولی اونم نتونست متوجه بشه که این بچه چش شده …بچه هم که ول کن نبود و دائم تقی تقی میکرد! گفتم تقی جان آروم باش! تو ديگه مرد شدي! مرد که گریه نمیکنه!! پرستار گفت اسمش که تقی نیست آقای دکتر! تو پرونده اش نوشته رامتین! گفتم خب شاید تو خونه تقی صداش می کنند!!…اونم زد زیر خنده!

    ازش خواهش کردم مادر بچه رو صدا کنه، تا بخش رو روی سرمون خراب نکرده!!

    مادرش که اومد ، یه چسب زخم خواست و چسبوند رو «انگشت شست» اش ،بعد هم دلداری اش داد و آرومش کرد
    گیج شده بودم! پرسیدم قضیه چی بود؟…

    مشخص شد تو مهدکودک ، اسم امام ها رو به ترتیب انگشت های دست، به این ها یاد میدن،… این بچه هم که انگشت شست اش مونده بود لای دسته صندلی و درد گرفته بود، برای همین هم وقتی ازش می پرسیدیم کجات درد میکنه ، همش میگفت: تقی

پاسخی بگذارید

