۷۴۳

روزی شخصی از امام درخواست که ذکری به او بیاموزد تا از هر بلایی مصون گردد.
امام به او ذکر «لا الله الاالله» را سی بار بعد از نماز یاد دادند.
دو روز بعد شتر شخص را ربودند.
آن شخص نزد امام آمد و درخواست ذکر دیگری کرد.
امام ذکر «یاولی عافیه» را بعد از نماز به او یاد دادند.
چند روز بعد به منزل شخص دزد زد و اموال او را برد.
باز آن شخص نزد امام آمد و درخواست ذکر دیگری نمود.
امام به او ذکر مبارک «یا کریم یا عظیم» را یاد دادند.
چند روز بعد به یکی نزدیکان آن شخص تجاوز شد.
باز آن شخص نزد امام آمد و درخواست ذکر دیگری نمود.
امام به او فرمودند در کل مردم از تو احمق‌تر ندیدم سپس ذکر «انالله و انا علبه راجعون» را یاد دادند.

امام و حقایق دعا
معارف التقی

22 پاسخ به “۷۴۳

  1. لعنت بر دشمنای امام نقی!!!
    همه بدونن و مطمئن باشن که امام ما ظهور میکنه و به این حرومیا همه چی رو حالی میکنه!!!
    یا منتقم انتقم!!!

    • عرب حرام زاده ، این سایت متعلق به ایرانیان است ، به جای جملات عربی فارسی بنویس ، حرومی هم سران و نوچه های همین حکومت اسلامی هستند که همه شان کونشان در زمینه دزدی و اختلاس و رشوه و … گهی است و یک تپه نریده باقی نگذاشته اند. حرامی آن رسول شماست که بعد از جنگ به دختر کسی که در جنگ کشته بود تجاوز کرد ، حرامی علی است که سر 700 نفر اسیر دست بسته را در یک روز برید و شما احمق ها بهش می گید همای رحمت . حرامی تمام آخوند های مفت خور تاریخ هستند که با دزدی سر مردم کلاه گذاشته اند و حرامی پدر نا شناخته توست که تو ولد زنا را پس انداخته و به بابای شناسنامه ایت قالب کرده

  2. یکی از صحابه پر و پا قرص اهالی کمپ (اهل بیت سابق) نزد امام نقی الگواردیولا (ع) رسید و پرسید: اماما، چرا نیوکمپ را ترک گفتید تا اینگونه در سانتیاگوبرنابئو به یزید ببازیم؟ امام که در حال روپایی زدن بودند توپ را محکم به سمت صحابه شوت کردند و فرمودند: بالاخره یک روز به یزید میباختید، چه با من، چه بی من.

  3. نقل است امام نقی (ع) استاد زدن ضربات پشت 18 بودند. ضربات کاشته امام را هیچ دروازبانی نمیتوانست بگیرد.

  4. حرکات تکنیکی امام نقی(ع) در میانه میدان، ایشان را به عنوان اسوه دریبل مطرح کرده بود. ایشان در زدن ضربات سر هم شهره خاص و عام بودند و هر سال به عنوان بازیکن سال سامرا انتخاب میشدند.

    • پیامبر اسلام درباره امام نقی (ع) می فرمایند: از میان فرزندان من، کسی خواهد آمد که ضربات چیپ پای چپش از پیرلو فریبنده تر، ضربات پشت 18 اش، از روبرتو کارلوس سهمگین تر و سرعتش از کریس رونالدو هم بیشتر خواهد بود. صحابه پرسیدند: یابن رسول، این فرزند بزرگوارتان نامش چیست و در کدامین تیم بازی خواهد کرد؟ ایشان فرمودند: نامش لیونل نقی ست و پیراهن شماره 10 برشلونه (بارسلونا) را بر تن خواهد کرد.

  5. تعفن اسلام چنان فراگير است كه اگر كل عطر و ادكلن دنيا روي يكي از اجزا كوچ; آن بريزي ، از تعفن آن كاسته نخواهد شد !!!
    مسلكي كه ، فرزانه و تئوريسين آن : محمد بچه باز كه حتي به دختر كوچك خود هم رحم نكرد!! باشه و استراتژوتاكتيسين آن علي خونخوار و زن باره فاسد ، چه انتظاري داريد ؟!،‌افعي هيچگاه كبوتر نميزايد!
    مذاهب جملگي فساد آور و چندش آورند منظورم اديان ابراهيمي است …اين گفتم كه اين تير خلاص زنهاي مسلمان نگن بهائي و…!

  6. منتظران واقعی حضرت امام نقی (عج) همیشه بعد از به ثمر رسیدن گل اول بازی توسط ایشان یکصدا فریاد برمی آوردند که: ما منتظر دومیش هستیم… هیچ جا نمیریم، همینجا هستیم..

  7. شما خیلی بی ارزش تر از این های هستی که بخای در مورد آقا امام نقی(ع) حرف بزنی پاشو جمع کن معرکتو کثافت بیشعور

    • بی سواد، بخواهی درست است نه بخای بی شعور درست است نه بیشعور ( بی به شعور نمی تواند بچسبد ) این های ( در فارسی نداریم ) معرکتو هم نداریم معرکه ات را چرا . یک و نیم خط نظر دادی چهار تا غلط املایی و پنج تا غلط دستوری داری . اول برو اکابر ده ( بعد از انقلاب شد نهضت سواد آموزی ) خواندن و نوشتن یاد بگیر بعد بیا نظر بده . ارزش والای شما طرفداران شیعه مخ آکبند از املای شما پیدا است :)

    • شما هر وقت به من ثابت کردی این عشق شما به امام نقی چه جوری درست شده و اصن جنسش چی هست، منم معرکه ام رو جمع میکنم. منم یه زمانی مسجد میرفتم و واسه همین اماما اشک میریختم. بعدن دیدم خودمو مسخره کردم. من سر پیازم یا ته پیاز. اصن واقعن نقی کی هست؟ چه شکلی هست؟ واسه چی من باید دوستش داشته باشم؟ صرف اینکه یه سری آدم هی ائمه ائمه میکنن که نشد دلیل…. شما اگه تو همین عربستان به دنیا می اومدی الان مسلمون بودی ولی صد تا فحش نثار علی و فاطمه میکردی. یه کم فکر کن برادر… الان من به خدا توهین میکردم عصبانی نمیشدی. چون میگی ولش کن، حسابش با خداست. ولی واسه نقی عصبانی میشی و هی مظلوم مظلوم میکنی، چون نقی ناتوانه از اینکه بلایی سر من بیاره. تو داری سنگش رو به سینه میزنی… مث دفاع کردن از پدر و مدرت یا برادرت… چون اونها هم ناتوانند از اینکه با نفرین کردن بلایی سر کسی بیارن…

  8. حکایت اون پادشاهی که اون خیاط یه لباس نامرئی بهش پوشانید و لخت فرستادش وسط مردم رو شنیدی؟ همون که خیاط گفته بود این لباس رو فقط افراد عاقل میبینن ولی نادانها نمی بینن؟ و همه مردم از ترس اینکه بقیه فکر کنن نادانند، میگفتن چه لباس زیبایی تنش هست؟ این دقیقن حکایتی همین اماماست. روضه خونها تو شبای شهادت میگن اگه اشکت نیاد معلومه گناهت زیاده، اشک بریز که گناهات پاک بشه. تو هم که دکمه خاموش روشن نداری واسه اشکت هی باید زور بزنی آخرش هم اشکت نمیاد و فکر میکنی فلانی که داره زار میزنه چه دل پاکی داره… روضه خونه هم که شیاد به تمام معنا داره حالش رو میبره از اینکه جماعتی رو خر کرده…حالا یه حدیث از آقا آبراهام لینکلن (ع) برات میگم: ممکن است بتوانید همه افراد را برای مدتی و یا تعدادی از افراد را برای همیشه فریب دهید، ولی هرگز نمی توانید همه افراد را همیشه فریب دهید.

  9. یه بار هم رفته بودم مسجد واسه عزاداری، برقها رو خاموش کردن که سینه بزنن، مداحه هم هی دوپس دوپس داشت اوسین اوسین میکرد، منم مثل دی جی وسط جمعیت بالا پایین میپریدم دستمو تو هوا تکون میدادم. گفتم تاریکه کسی منو نمیبینه دیگه. آقا تموم شد اومدیم کفشامونو بپوشیم، دیدم کل مسجد دارن به من نیگا میکنن و میخندن. تازه فهمیدم چه گندی زدم تو عزاداری….:))))

    • :))))))))))))))) منم یه سری تو نماز جماعت صف اول وایساده بودم و داشتم به خدا و اثل بیت فحش خواهر مادر می دادم، واسه خودم خوش بودم. یهو دیدم بقلیم پقی زد زیر خنده…..خیلی ترس و هیجان داشت….اون موقع فهمیدم منافق ها چقدر زندگی پر هیجانی دارند!!!!

  10. شما مسلمان اعدام ميكنيد انسانهارا به خاطر اعتقادشان
    شما افراد را گزينش اعتقادي ميكنيد
    شما ترور ميكنيد انسانائي را كه كثل شما فكر نميكنند

    ما توهين نميكنيم

    به مقدسات تو توهین نمی کنم

    من دینی که زن را از بیضه ی چپ مرد کمتر می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که دستور سر بریدن مخالفانش را می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که مخالفانش را نجس می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که اجازه غنیمت گرفتن زنان شوهردار را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که چند همسری را رواج می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که فرمان قطع انگشت و دست و پا را می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که تهدید به شکنجه سوزانده شدن در آتش می کند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که دختر ۹ ساله را آماده سکس می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که فرمان جنگ با غیرباورمندان خود می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
    من دینی که زن را کالا فرض می کند و او را ناقص العقل می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم

    نه تنها آن دین بلکه دین های دیگر که استفاده از کاندوم برای مردمان ایدز زده ی آفریقا را حرام کرده، جلوی ازدواج کشیشان خودش را می گیرد تا آنها به هم یا حتی پسربچه های ۶ ساله رحم نکنند، حمله به باورمندان دین دیگر را راه رسیدن به موعود خیالی خود می داند، دینی که همجنس گرایان را تنها بخاطر طبیعتشان موجودات کثیفی می داند و هزار گند و کثافت دیگر را قبول دارند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم

    اگر نقد پرسشگرانه و منطقی دین توهین است، اگر شکستن تابوها و بت خرافات توهین است، این توهین را نخستین بار ابراهیم پدر ادیان کرد وقتی تبر را برداشت و همه ی خدایانی که برای مردم آنزمان مقدس بود را شکست!

    چه اشکال دارد امروز ما تبر برداشته ایم و بت خرافات شما را یکی یکی می شکنیم. انهم نه برای جایگزینی آن با خرافاتی نوین بلکه با جایگزینی با دانش، اندیشه، خرد و دستاوردهای علمی بشری که تا کنون در طول تاریخ ثابت کرده اند بقای ما در وجود آنهاست نه خدایی خیالی که در آسمانها است و حتی از ترتیب آفرینش خود یا کیفیت آن در آغاز خبر نداشته است، خدایی متعلق به عصر برنز و مفرغ را نمی خواهیم.

    اصلا چرا آنروی سکه را نمی بینید، چرا اینگونه نمی بینید که باور شما توهین به ماست! اینکه شما هر روز به خداناباوری ما در زبان و نوشتار و همه چیز توهین می کنید درست است!

بیان دیدگاه