ائمه‌ی شیطون بلا

يکي همش دعا میکرده با اماما محشور بشه، میمیره پسرش خوابشو میبینه ازش میپرسه: جات خوبه؟ میگه نه بابا پدرم در اومده… صبح باید پانسمان سر امام علی رو عوض کنم، به حسین آب بدم، پوشک علی اصغرو عوض کنم، رقیه رو از مهد بیارم، پروتز دست عباس رو وصل کنم، برای زین العابدین سوپ درست کنم، یه چیزی بگذارم زیر در بسته نشه فاطمه لاش بمونه، سر کلاس درس باقر بشینم، برگه‌های امتحانی صادق رو تصحیح کنم، کفتر های رضا رو دون بدم، انگور بشورم واسه امام نقی آب‌انگور بگیرم، برم زندان ملاقات امام عسکری، خبر مرگم شب هم خسته و کوفته دنبال مهدی بگردم…

پاسخی بگذارید

