صحیفه نقویه و نهج الملاقه

  

دانلود صحیفه نقویه
دانلود نهج الملاقه

صحیفة نقویة و نهج الملاقه دو کتاب امام نقی هستند که در شب نقر، زارپ یه دفعه‌ای به حضرت نازل شدند. امام در حدیث نقلین می‌فرمایند من در میان شما دو گوهر با فرمت PDF باقی می‌گذارم. مادامی که از یک PDF Reader استفاده کنید، می‌توانید از آنها بهره ببرید. (گریه‌ی شدید حضار)

بنیاد حفظ و نشر آثار امام نقی (ع)

پ.ن. نهج الملاقه از روی خروجی XML این وبلاگ و با استفاده از یک اسکریپت به صورت خودکار تولید شده و با XePersian حروف‌چینی شده است. بنابراین اگر خطای نگارشی در آن مشاهده کردید لطفا تدکر دهید تا به صورت دستی اصلاح شود.

23 پاسخ به “صحیفه نقویه و نهج الملاقه

  1. امام امام امام …..
    امام امام امام …..
    امام امام امام …..
    امام امام امام …..
    امام امام امام …..

    • به مقدسات تو توهین نمی کنم

      من دینی که زن را از بیضه ی چپ مرد کمتر می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که دستور سر بریدن مخالفانش را می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که مخالفانش را نجس می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که اجازه غنیمت گرفتن زنان شوهردار را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که چند همسری را رواج می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که فرمان قطع انگشت و دست و پا را می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که تهدید به شکنجه سوزانده شدن در آتش می کند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که دختر ۹ ساله را آماده سکس می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که فرمان جنگ با غیرباورمندان خود می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
      من دینی که زن را کالا فرض می کند و او را ناقص العقل می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم

      نه تنها آن دین بلکه دین های دیگر که استفاده از کاندوم برای مردمان ایدز زده ی آفریقا را حرام کرده، جلوی ازدواج کشیشان خودش را می گیرد تا آنها به هم یا حتی پسربچه های ۶ ساله رحم نکنند، حمله به باورمندان دین دیگر را راه رسیدن به موعود خیالی خود می داند، دینی که همجنس گرایان را تنها بخاطر طبیعتشان موجودات کثیفی می داند و هزار گند و کثافت دیگر را قبول دارند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم

      اگر نقد پرسشگرانه و منطقی دین توهین است، اگر شکستن تابوها و بت خرافات توهین است، این توهین را نخستین بار ابراهیم پدر ادیان کرد وقتی تبر را برداشت و همه ی خدایانی که برای مردم آنزمان مقدس بود را شکست!

      چه اشکال دارد امروز ما تبر برداشته ایم و بت خرافات شما را یکی یکی می شکنیم. انهم نه برای جایگزینی آن با خرافاتی نوین بلکه با جایگزینی با دانش، اندیشه، خرد و دستاوردهای علمی بشری که تا کنون در طول تاریخ ثابت کرده اند بقای ما در وجود آنهاست نه خدایی خیالی که در آسمانها است و حتی از ترتیب آفرینش خود یا کیفیت آن در آغاز خبر نداشته است، خدایی متعلق به عصر برنز و مفرغ را نمی خواهیم.

      اصلا چرا آنروی سکه را نمی بینید، چرا اینگونه نمی بینید که باور شما توهین به ماست! اینکه شما هر روز به خداناباوری ما در زبان و نوشتار و همه چیز توهین می کنید درست است!

      • افرین حرفهای دل خیلیها را لو دادی . . . ممنون . . . ما هم همینهارا که گفتی میگوییم . . . احسنت . منطق یعنی این . 1400 سال اینها ما را خر کرده اند . افرین جوانها خوب جوابشان را میدهید .

  2. داداش دو تا نکته:
    یکی اینکه کاش این پست رو بذاری توی لینکای ثابت،چون وقتی پستای جدید میاد این صحیفه و نهج الملاقه کم کم ناپدید میشن که حیفه
    دوم اینکه یه وبلاگ مجاز هم دارم که نسبتا بازدیدش خوبه ، اما نمیخوام اینجا آدرس بدم ، چجوری بهت بگم ؟ دوس دارم اونم ببینی

    • به ادمین پیچ فیس بوک کمپین امام نقی نامه بزن . اینجوری فقط اون می فهمه به چه آدرسی باید بره

    • سلام؛
      لینک از خیلی وقت پیش بالا سمت چپ وبلاگ با عنوان «صحیفه نقویه» قرار گرفته. در مورد نکته‌ی بعدی اینکه من ایمیل پابلیک برای این وبلاگ ندارم و متاسفانه اینقدر سرم شلوغ هست که اگر هم داشته باشم فرصت نمی‌کنم آن را چک کنم. اگر شما می‌خواهید مطلبی را به صورت خصوصی عنوان کنید می‌توانید یک کامنت بگذارید که در عنوان یا متن آن کلمه‌ی private وجود داشته باشد. این کامنت به صف moderation رفته و به صورت خودکار منتشر نخواهد شد.

  3. کیرم تم کون همتون تک به تک
    کیرم تو دهن همتون تک به تک
    کیر همتون تو کونم تک به تک
    کیر همتون تو دهنم تک به تک

  4. بازتاب: ۸۰۹ | امام نقی (ع)

  5. بازتاب: پژوهشی در باب آیین شمقدریه | امام نقی (ع)

پاسخی بگذارید

