۶۲۲

امام نقی پس از مشاهده گریه دافهای ایتالیا فرمودند: آنچه بر ایتالیا در فینال یورو ۲۰۱۲ رفت، در کربلا بر جدم حسین و اهل بیتش نگذشت.

5 پاسخ به “۶۲۲

  1. من از دیروز چند تاکتیک جنگ روانی را روی گمنامیان اعمال کردم تا بالاخره خودش ناخواسته اعتراف کرد به کامنتش توجه کنید:

    (یاشار دوست مجازی من است، مدت ها است در کمپین با او در ارتباطم، خودش محل زندگیش را به من گفته است)
    دقت کنید که این حرومزاده با یاشار طرح دوستی ریخته و از سادگی او کمال استفاده را برده است.
    اگر به فکر امنیت خود هستید از این وبلاگ بازدید نکنید
    چند مدرک دیگر که گمنامیان فوری پاک کرد ولی قبلا فریز کرده بودم :
    http://www.freezepage.com/1340725179WIUZAQTRIS

    http://www.freezepage.com/1340609397CKNWEETOZY

    • من با نظر شما مخالفم. چنین اتهامی به گمنامیان برای من باورکردنی نیست. در کنار آن من با انگیزه‌ی مچ‌گیری هم مخالفم. متاسفانه یاشار عزیز خیلی محتاط نبوده و جمهوری اسلامی از چند راه مختلف امکانش رو داشته که به هویت یاشار دست پیدا کنه. حالا اینکه ما همدیگر را به خیانت متهم کنیم، تنها چوب به آتش دشمن ریختن است. ما در محیط مجازی نمی‌توانیم دادگاهی عادلانه برقرار کرده و نتیجه‌گیری کنیم بنابراین به نظر من شر کار شما از خیرش بیشتر است.
      بعد اینکه چرا آدرس IP شما با ریحان، همان دوست طرفدار جمهوری اسلامی‌مان که با دادن ایمیل و شماره‌ تلفن سعی در ریختن طرح دوستی می‌کرد، یکی است؟! ما تا به حال از این آدرس IP چهار یا پنج کامنت داشته‌ایم که همه مخالف بودند. من نمی‌گویم شما ۱۰۰٪ مامور جمهوری اسلامی هستید، شمایی که ادعا می‌کنید با جنگ روانی هم آشنا هستید. اما الان این کار چه فایده‌ای دارد‌؟ آیا من هم باید مثل شمایی که به گمنامیان توهین کردید به شما لقب «حرام‌زاده» را بدهم؟

  2. به وضوح مشخصه که این کامنتها هدف دار است و شک نکن پشت همه این اسمهای کامنت گذار چند نفر ثابت بیشتر نیستند.

  3. عقل نگو ، بگو گردو ، این ها فکر کردند اگر یک ایمیل جدید درست کنند دیگر نمی شود آنها را شناخت . بی خود نیست تو تایلند اون افتضاح را پیاده کردند. راستی تا یادم نرفته بگم link سایت های بالا malware دارد . روی آن ها کلیک نکنید. کلا روی هیچ link اضافی کلیک نکنید

پاسخی بگذارید

