۶۱۵

بیگ، گریت، کایند، لاولی، انگری،استرانگ،الون، یونیک، پاور فول، etc.

اسامی گاد در قرعان نقید امام نقی‌ (ع) که به زبان انگلیسی‌ نازل شد

4 پاسخ به “۶۱۵

  1. امام هادی شرمنده ام
    من یکی از توهین کنندگان به ائمه بودم و گمراه شده بودم
    الان هم از کرده خودم پشیمونم
    رفقا از همتون عذرخواهی می کنم
    من حرف هایی زدم که از همینجا اعلام می کنم که از کرده خودم پشیمونم
    می تونید برای اطمینان از پشیمونیم به صفحم مراجعه کنید
    جانم فدای نقی

    حضرت هادی شرمنده ام

    • این فیلم قسمت 8 هری پاتر است . در این فیلم ابولاشی در نقش ولدمورت و جناب نقی در نقش دامبلدور حضور دارند . هر کس به این دنیای جادویی اعتقاد ندارد مشنگ است. در این فیلم خامنه ای در نقش سروس بلک ، جنتی در نقش دربان مدرسه هوگوارتز ، و سردار عظیم اسلام فیروز آبادی در نقش هاگرید بازی می کنند و سایر سپاهیان هم در نقش گرگینه !!!!

      می گویند اگر یک بار سر من کلاه گذاشتی وای بر تو ، اگر دو بار کلاه گداشتی خاک بر سر من .

پاسخی بگذارید

