۱/۵۳ متر مکعب!

1.7 متر در 3 متر در 30 سانتی‌متر

ابعاد شخصیتی امام نقی (ع)

15 پاسخ به “۱/۵۳ متر مکعب!

  1. ابولاشی:نقی چرا شمشیر علی ابن آب طالبی دو شاخ بود؟
    نقی:آخه شب ها میزد تو برق تا شارژ بشه
    (ابولاشی خیره به دوربین نگاه می کند)
    ابولاشی:خب چرا شمشیر شما سه شاخ است؟
    نقی:آخه مال من با برق سه فاز شارژ میشه ناسلامتی ذوالنقارها

  2. ان العزه لله و لرسوله و للمومنین جمیعا.
    از شما حرام زاده ها هم چیزی غیر از این انتظار نمی رود.

  3. حرومزاده اون پدرسگی که وقتی میخواد حرف بزنه نصف عربی حرف میزنه نصف پارسی این نشون میده زمانی اهل بیت و امام نقی در ایشان غائط کردند

  4. عرب بودن عیب نیست ، حماقت عیب است .
    امام فرمودند از ما نیست کسی بمیرد و در زمان حیات از مغز خود استفاده کرده باشد

  5. اره من ميشناسم.من ايراني كامل هستم و كسي به اندازه ي من با عرب ها مشكل نداره فهميدي?

    • معنی ایرانی کامل را هم فهمیدیم. دینت که از عربستان آمده. نمازت را هم به عربی می خوانی. کتاب دینت هم عربی است. به هر که هم میرسی میگویی سلام که باز عربی است. لاجرم اسم خود و نزدیکانت هم عربی است. مقدستاتت هم که عرب بوده اند. خیلی رو میخواهد با تمام اینها حرف از ایرانی کامل بودن و مشکل داشتن با عرب ها بزنی. والنقی که پرروتر از شما مسلمانان و بخصوص شیعیان دیده نشده :)

    • دقیقا. برای همین هست که ما نباید اعراب را برای نکبت اسلام محکوم کنیم. اعراب هم مانند ما انسان هستند واسلام حالا با ضریب نفوذی بیشتر یا کمتر در میان آنها هم رواج دارد. اشکال گرفتن به اینکه عرب سوسمار می‌خورد را هیچ موقع نفهمیده‌ام. سیراب شیردان و دنبلان (بیضه) گوسفند که در بعضی از کله‌پاچه‌ای‌های ایران serve می‌شود فکر نکنم از سوسمار باکلاس‌تر باشند! بعد اینکه ملیت و نژاد جزو ویژگی‌های اکتسابی نیست و برای همین نباید بخاطر آن به کسی خرده گرفت. نژادپرستی و نژادستیزی به هیچ عنوان کار پسندیده‌ای نیست. در مقابل اسلام را شخص خودش می‌پذیرد و اگر هم مسلمان‌زاده باشد می‌تواند از دین خارج شود (البته به صورت جزئی ممکن است سرش را ببرند). من این حق را به خودم می‌دهم که بخاطر عقیده‌ی فاسد و وحشی که یک فرد انتخاب کرده در مورد او قضاوت کرده و عقایدش را انتقاد یا حتی مسخره کنم.

      • من اعراب را محکوم نکردم. درصد زیادی از اعراب خود قربانیان اسلام هستند.برایم زور دارد که کسی که همه چیزش عربی است میگوید من ایرانی کامل هستم و با اعراب مشکل دارم. یهودیان سعی می کنند که پس از بازنشستگی در کشورهای دیگر (حتی اگر متولد آن کشورها باشند) به اسرائیل و ارض موعودشان بروند و در آنجا زندگی کنند. برایم سوال است که کسانی که انقدر اسلام را دوست دارند چرا سعی می کنند ایران را اسلامی کنند و نمی روند در سرزمین وحی به خوبی و خوشی زندگی کنند. هم ما آسوده و هم آنها آسوده. والنقی که اینطور برای همه بهتر است

پاسخی بگذارید

