اسلام .vs نقویت

اسلام از عقب افتاده‌ترین دین‌های جهان است. دینی که شالوده‌ش را جنگ، آدمکشی، سنگسار، برده‌داری و تجاوز به زن اسیر، نجس دونستن غیرمسلمونا، توهین به زن، بردگی جنسی، ترویج تروریسم، قطع کردن دست و پا، کشتن تغییردهندنگان دین و دستورات خلاف عقل و قبیله‌ای تشکیل می‌دهد. این چطور میتونه یک دین کامل باشه؟!
دینی که در کتابش، قرآن، پر از حرفهای غیرعلمی هست، چطور میتونه کتاب خدایی دانا باشه؟ دینی که به راحتی حکم قتل و ترور و آدمکشی میده، چطور میتونه دین خدا باشه؟ اسلام هنوز که هنوزه فرهنگ مسلمون‌ها را عقب نگه داشته و باعث بدبختی و فلاکتشان شده است.
هر کجا که سرزمین اسلامی هست، مردمانش بدبخت و بیچاره هستند. فراموش نشود که بیشتر سرزمینهای اسلامی، مانند ایران، با جنگ و خونریزی فتح شده‌اند.
نمونه‌ای از علوم بی‌انتهای آقایون امامان:
http://ghadeer.org/hadis/2086/20860013.htm

مُحَمَّدٌ عَنْ أَحْمَدَ عَنِ ابْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ جَمِيلِ بْنِ صَالِحٍ عَنْ أَبَانِ بْنِ تَغْلِبَ عَنْ أَبِى عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ سَأَلْتُهُ عَنِ الْأَرْضِ عَلَى أَيِّ شَيْءٍ هِيَ قَالَ هِيَ عَلَى حُوتٍ قُلْتُ فَالْحُوتُ عَلَى أَيِّ شَيْءٍ هُوَ قَالَ عَلَى الْمَاءِ قُلْتُ فَالْمَاءُ عَلَى أَيِّ شَيْءٍ هُوَ قَالَ عَلَى صَخْرَةٍ قُلْتُ فَعَلَى أَيِّ شَيْءٍ الصَّخْرَةُ قَالَ عَلَى قَرْنِ ثَوْرٍ أَمْلَسَ قُلْتُ فَعَلَى أَيِّ شَيْءٍ الثَّوْرُ قَالَ عَلَى الثَّرَى قُلْتُ فَعَلَى أَيِّ شَيْءٍ الثَّرَى فَقَالَ هَيْهَاتَ عِنْدَ ذَلِكَ ضَلَّ عِلْمُ الْعُلَمَاءِ
ماهى بر روى چه قرار دارد؟

ترجمه: ابان بن تغلب گويد: از امام صادق (ع) پرسيدم: زمين بر چه استوار است؟ فرمود: بر ماهى. گفتم: ماهى بر چيست؟ فرمود: بر آب. پرسيدم آب بر چيست؟ فرمود: بر صخره (سنگ سخت). پرسيدم: صخره بر چيست؟ فرمود بر خاك نمناك. گفتم: خاك نمناك بر چيست؟ فرمود: هيهات كه در اينجا دانش دانشمندان گم گشته!!!

بنظرتون این فرد، امامی هست که علم لدنی داره؟

قرآن دعوت به تحدی کرده و می‌گوید که اگه میتوانید آیه‌ای مانند قرآن بیاورید. حالا قضاوت کنین که آیه ما بهتر است یا آیه قرآن:

آیه الهی:
سوره توبه آیه ۱۲۳

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلِيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.
ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است!
آیه زمینی:
يا ايها العاقلون لا تقتلوا الذین یلونکم من المخالفين وليجدوا فيكم رحمة و الانسانیه واعلموا ان الله مع العادلين.
ای خردمندان، کسانی از مخالفان که در نزد شمایند را نکشید! تا در شما ترحم و انسانیت را بیابند. و بدانید که خداوند با عدالت پیشگان است!

آیه الهی:
سوره مائده ۳۸

وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَيْدِيَهُمَا جَزَاء بِمَا كَسَبَا نَكَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ.
و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه كرده‏‌اند دستشان را به عنوان كيفرى از جانب خداببريد و خداوند توانا و حكيم است

آیه زمینی:
دست هیچ کس را به هیچ عنوان نبرید، با فقر مبارزه کنید و حکومت های عقل محور و انسان محور ایجاد کنید تا کسی دزدی نکند.

آیه‌ الهی:
سوره محمد ۴

هنگامي كه با كافران در ميدان جنگ رو به رو مي‏شويد گردنهايشان را بزنيد، و همچنان ادامه دهيد تا به اندازه كافي دشمن را درهم بكوبيد، در اين هنگام اسيران را محكم ببنديد، سپس يا بر آنها منت گذاريد (و آزادشان كنيد) يا در برابر آزادي از آنها غرامت بگيريد

آیه من:
هرگز بخاطر عقیده دیگران با آنان نجنگید! جنگ بخاطر دین از بی‌دینی هم بدتر است! هرگز ایمان و عقیده خود را بر دیگری تحمیل نکنید! و تا می‌توانید از زشت ترین عمل جهان – یعنی جنگ – دوری گزینی

حال انصافا آیه قرآن بهتر بود یا آیه من؟! تنها همین مورد هم میتونه دلیل بطلان اسلام باشه.

اسلام با زور شمشیر و اعدام و مرگ تونسته در سرزمینهای اسامی باقی بمونه. در اسلام حکم کسی که تغییر دین بده، مرگ است.
اسلام با توجه به اینکه می‌دونسته دین ضعیف و بی منطقی است، این احکام را که ادیان دیگر اجرا نمی‌کنند وضع کرده تا جلوی روشن‌بینی مردمش را بگیرد. اسلام هر جا دیده که فردی باسواد به صورت علمی خرافاتش را زیرسوال برده، حکم ترور و آدمکشی داشته؛ نمونه‌اش احمد کسروی.

اسلام با ناآگاه نداشتن مردم؛ عوام را به کشتن مخالفین خود مانند سلمان رشدی ترغیب می‌کند این در حالی است که ۹۹/۹۹ درصد مسلمانان نمی‌دانند که در کتاب سلمان رشدی چه چیزی نوشته شده است! تنها می‌دانند که باید او را بکشند و حیاتش را بگیرند!

در قرن ۲۱ شاهد چنین توحشی بودن شرم‌آور است.

از آریای عزیز

18 پاسخ به “اسلام .vs نقویت

  1. راستشو بخواین با خوندن این آیات بیشتر به اسلام معتقد شدم تا این که ازش دور بشم.
    شما چرا همه چیزو به خودتون میگیرید؟چرا وقتی میشنوید اسلام وقتی میگه دستی رو قطع کنید منظورش دست شماس؟
    باور کنید دست هایی هست که باید قطع بشه.باور کنید گردن هایی هست که باید زده بشه…
    شما از کجا مطمئنید این حدیث از امام صادقه؟کدوم ابن کدوم ابن کی،اومده یه حدیثی رو از یه نفر نقل کرده،الان من بیام تو وبلاگ خودم از طرف آدمین همین وبلاگ حرفی رو بنویسم،واقعا میشه بر حسب اون راجب شما قضاوت کرد؟
    آیه های شما به دلنشین تره در ظاهر ولی نتیجه ای رو فک نکنم داشته باشه در عمل…
    شما در نظر بگیرید با قذافی خونخوار یا با اون یارو القاعده ایه چی بود اسمش؟آره،بن لادن طبق آیات شما رفتار بشه،چی میشه؟
    یا مثلا همون که اسلام گفته زن رو بزنید؟نمی دونم چرا این احساس رو دارم که از لحاظ روانی زن گاها احتیاج داره از طرف شوهرش(ببینید،دقت کنید شوهرش نه کس دیگه،یعنی از طرف شریک عشقیش)یه مقدار خشن باهاش رفتار بشه(یعنی بزندش)،تازه اونم برای اینه که بنیان زندگیش از هم نپاشه.(ببینید من روانشناس نیستم فقط با یه سری تجربه های کوچیک این موضوع رو احساس کردم،لطفا به این علم لدنی من گیر ندیدD:)… ولی اسلام تو جای خودش هم اومده و برای رفع نیاز های زن مرد رو مجبور کرده…من دقت کردم تو هیچ دینی به مسائل جنسی به اندازه اسلام دقت نشده.کم کم که دارم با اسلام آشنا میشم،گاهی شک یکنم این دین واقعا خداییه…
    و حرف آخر این که به نظر من تو اسلام به نتیجه کارها تو زندگی توجه شده نه ظاهرشون…

    • آره حیلی اسلام دین خدایی هستش منم حس میکنم. آخه به مسائل جنسی خیلی خوب توجه کرده. میگن الله خودش از ویاگرا های گیاهی ارگانیک چینی استفاده می کنه. بعد داد میزنه میگه ای مریم مقدس بیا اینجا کارِت دارم. میخوام یه مقدار خشن باهات رفتار کنم که بنیان زندگی مون از هم نپاشه.
      چنین دین باحالیه اسلام!!! و چنین مرید های کله خری مثل آقا محمد گل گلاب پیدا می کنه !!!
      محض اطلاعت تو کشور های درست حسابی و غیر مسلمون، مرد اگه دست رو زن بلند کنه و زن زنگ بزنه به پلیس، سرضرت سه چهار تا ماشین پلیس میریزن اونجا و بنیان خانواده شون قشنگ از هم می پاشه. چرا این اسلام جهان شومبول نیست پس؟
      اصلا تو با این قسمت که گفتی تجربه شخصی خودت نشون داده باید زن رو بزنی تا حفظش کنی نشون دادی چه گاوی هستی. دیگه لازم نیست کسی واسه جواب دادن بهت خودش رو خسته کنه.

    • خیلی ببخشید، ولی از گردن‌هایی که اسلام میگه بزنید گردن ما مرتد‌ها هم هست و اگه اشتباه نکنم ما حق داریم به خودمون بگیریم!
      ما منبع حدیث رو آوردیم. حالا شما این رو ماست‌مالی می‌‌کنید، حدیث امام صادق در مورد کفش زرد و مشکی که از قضا خیلی هم معتبر است را چه کار می‌کنید؟!
      وقتی می‌دونید دین و مذهب می‌تونه اینقدر تحریف بشه، پس چطور انتظار دارید در قرن ۲۱ام با چنین قوانین تحریف شده‌ای زندگی کنیم. به نظرتان بهتر نیست که قوانین مفید اسلام (و بقیه ادیان) را جمع‌آوری کرده و یک مکتب پویا تدوین کنیم؟!
      شاید به نظر شما این حرف من خیلی واقع‌گرایانه نباشه، ولی اگر به من بود اجازه‌ی کشتن بن‌لادن یا قذافی را نمی‌دادم. قذافی هم می‌تونست مثل حسنی مبارک در دادگاه محاکمه بشود. البته من اصرار خیلی زیادی روی این قضیه ندارم و از کشته شدن فردی مانند بن‌لادن واقعا ناراحت نمی‌شوم.
      در مورد آخر هم من واقعا حرفی ندارم، شما بروید همسرتان را کتک بزنید تا بنیان زندگی‌تان را محکم شود. فقط قضیه این است که اگر شما خواستید همسر دومی اختیار کنید، آیا همسر اولتان می‌تواند برای حفظ بنیان خانواده، شما (یعنی شریک عشقیش!) رو کتک بزنه؟! می‌دونید چی می‌تونه خیلی خوب بنیان خانواده رو محکم کنه؟! hardcore sex! آخ که چقدر خدائیه این دین!

    • > نمی دونم چرا این احساس رو دارم که از لحاظ روانی زن گاها احتیاج داره از طرف شوهرش

      وقاحت حد و مرزی ندارد. ظاهرا قرآن به هر قیمتی باید ماست مالی و ماله کشی بشود!

      شما سعی بکنید این احساستان را در کتابهای علمی وارد بکنید تا بلکه نوبل امسال به شما داده بشود!

      > به نظر من تو اسلام به نتیجه کارها تو زندگی توجه شده نه ظاهرشون…

      شرم بر تو باد! وقتی که گفته می شود اسلام یک مذهب ماکیاولی است برخی معترض می شوند که به عقیده ما توهین کردید. جناب محمد ما هم شکی نداریم که در اسلام هدف وسیله را توجیه می کند! خوشحال باش که در این زمینه با کمونیستها و … هم عقیده هستید.

      > شما از کجا مطمئنید این حدیث از امام صادقه؟

      این انکار کردنهای مسخره دیگر نخ نما شده است.
      تمام اسلام و حتا رساله علما بر مبنای همین خزعبلات نوشته شده است. کتاب قانون مجازات های اسلامی را بخوان تا متوجه بشوی که این حدیث ها تازه قسمت خوب قضیه هستند.

      > باور کنید دست هایی هست که باید قطع بشه.باور کنید گردن هایی هست که باید زده بشه…

      تف بر تو که تایید می کنی به خاطر عقیده و مذهب باید گردن انسانها را زد.

  2. اول جواب یه نفر سپس آدمین عزیز:
    آقا یا خانوم «یه نفر» جواب درست حسابی داری بده نداری توهین نکن.نه به من نه به «الله»مسلمونا…
    خب نه قانون کشور های غیر مسلمون،نه مسلمون رو،من ننوشتم که حالا بابتش جواب پس بدم،برو از هرکی که نوشته بپرس.
    من کی گفتم تجربه ی شخصی خودمه،از این ور اون ور این برداشتو کردم،یعنی از تجربه های دیگران،تجربه های شخصی من عبارتند از: کتک خوردنم از پلیس و نیروی ضد شورش و چی چی،و همچنین پاسخ دادن به آدمایی مثل تو،البته بدتر از توشم بودنا قبلا…
    ببینید من فک کنم تو رسوندن منظورم بابت اون کتک زدن یه مقدار کوتاهی کردم،عذر تقصیر می خوام،من منظورم این بود به عنوان آخرین راه ،پیشنهاد بدی نیست.اصلا بیاید یه مثال غیر علمی بزنم،آهنگ «اینو زدم تا بدونی» از مجید خراط ها رو شنیدین؟منظورم تقریبا یه چیزی بود تو همون مایه ها… (گفته بودم به اون قسمت نوشتم گیر ندید،خودم می دونم زدن زن کار خیلی زشتیه…ولی…)
    ج آدمین:
    اسلام نگفته شما مرتدید،مسلمونا گفتن…
    اصلا بیاید یه موضوعی رو که سر خودم اومده بگم براتون،آقا چند وقت قبل من با یه مسیحی داشتم بحث میکردم،شروع کرده بود به گفتن این موضوع که مسیحیت ،دین مهربونیه،مسیح هیچوقت کسی رو گردن نزد،مسیح مرده هارم زنده میکرد و از این حرفا…
    گالیله و خیلی های دیگه که من الان حضور ذهن ندارم،کدوم دین آتیش زد؟پس ببینید آتیش زدن یه دانشمند رو نباید به خود مسیح یا دینش ربط بدیم،مسیح هیچوقت اینطوری نمی خواست،مسیحیای قرون وسطی اون کار ها رو میکردن.
    الان مرتد بودن شما هم فرقی با این قضیه نداره..امروزه اکثر مردم اروپا،هنوز هم که هنوزه،حتی پس از اون همه واقعه،بازم مسیحی هستند،،،پس قبول کنید به خاطر این که کسی شما رو مرتد اعلام کرده،نمی تونید اسلام رو از بین ببرید.
    اون حدیث رو من هم شنیدم،ولی این که رنگ های شاد انرژی میبخشن،و رنگ های تیره افسردگی میارن،غیر قابل انکار هست،حتی یادمه تو دانشگاه،یکی یه لکچری در مورد تاثیر رنگ ها و انرژی ای که میبخشن ارائه داد.پس از لحاظ علمی هم ثابت شدست.ربطش به کفش در سطح علم من نیست.تا جایی که می دونستم گفتم.در ضمن،زیاد به این احادیث،حتی وقتی که گفته میشه معتبره،اعتماد نکنید…آخه خودتون کلاهتونو قاضی کنید ببینید واقعا میشه به سخنی که از روش 1400 سال میگذره،با قطعیت به یکی نسبتش داد،تازه با اون اوضاع حاکم بر اون روزگار عرب…
    کی میگه من انتظار دارم با قوانین تحریف شده زندگی کنید،من یکبار این موضوع رو از یه آدم خیلی قابل اعتماد برای خودم پرسیدم و گفت که:»ولایت فقیه برای اینه که قوانین دین رو باتوجه به علم کاملی که از اسلام داره،با توجه به نیاز ها و شرایط ،دین رو برای جامعه روشن کنه،تغییر بده،و نزاره اسلام از خدایی بودنش خارج بشه»
    (این نوشته ی من به هیچ وجه حمایت از ولی فقیه زمان نبود،من وظیفه ی ولی فقیه رو نوشتم فقط)
    شما این حرف در مقام سخن میگید ولی مطمئن باشید اگه به جای لیبیایی ها بودید یا اگر یکی از اعضای خانوادتون تو یکی از برج های تجارت جهانی تبدیل به خاکستر میشد(خدایی نکرده) بدتر از اون بلا هارم سر قذافی یا بن لادن میاوردید.
    در مورد حرف آخر هم لطفا تیکه نندازید آقای آدمین،من شما رو آدم منتقی تری می دونم،منظورمو دربالا کمی توضیح دادم و اینو بدونید من تا حالا دست رو هیچ زنی بلند نکردم و نخواهم کرد،فقط فکر میکنم به عنوان آخرین راه،اسلام پیشنهاد بدی نداده،در ضمن من می دونم شما اصلا منظور منو درک نخواهید کرد،شاید کلمات یارای اینو ندارن که منظورمو برسونم،پس سر اون موضوع بحث رو ادامه ندید.

    • آقاي محمد شما اين همه نوشنيد تا بگيد معتقد به كتك زدن زن هستيد.ببينم اگه زن شما از شما قوي تر بود بازهم همين رو مي گفتيد…حالا بگذريم شما داستان گاليله رو وسط كشيدين.هيچ ميدونيد خود مسمانان وقتي ايران رو فتح كردن بيشتر آثار هنري اون دوره(دوره ساسانيان) رو كه به عقيده برخي رنسانس هنر ايران بود رو نابود كردند و از تكامل و پيشرفت هنر هايي مثل فلزكاري.نقاشي.مجسمه سازي جلوگيري كردند و مشخصا كتاب خانه ها و نسخ خطي از تاراج اون ها در امان نموند.
      و اما در مورد كامنتاتون فقط سردرگمي و تناقض در لحنتون رو مي تونم ببينم.يك جا ميگيد :»من تا حالا دست رو هیچ زنی بلند نکردم و نخواهم کرد» و بعدش: «اسلام پیشنهاد بدی نداده» يعني آخرش به جايي نرسيدي بايد زنتو بزني ديگه…مرد حسابي اگه اينطوري باشه كه چون خيلي ها بهم نارو زدن منم بايد همشونو كشته باشم.تكليفتو معلوم كن يا مسلمون واقعي تريپ بنلادن يا يه ايتيست.در غير اين صورت بايد اسمتو به 5 تن آل ماله اضافه كنيم

    • محمد جان اومدم بهت جواب بدم، دیدم بچه های گل زودتر از من حسابی از خجالتت در اومدن. ولی عزیز من وقتی حرفایی که میزنی توهین به شعور منه، انتظار نداشته باش من چیزی نگم. تازه من که توهینی نکردم، با منطق خود شما نظر شخصی خودمو گفتم. به نظر من آدمی که مثل شما فکر میکنه از گاو کمتر می فهمه خب این کجاش توهینه؟
      البته این روش که شما استفاده می کنی خیلی نخ نما شده عزیز. این که بگی منم از خودتونم و فلان و بهمان اما دارم به یه چیزایی می رسم که خدا خوبه و اسلام خوبه و اینا. این روش کثیفت خیلی کهنه شده برادر.. برو کنار بذار باد بیاد. اگه حوصله ات سر رفت میتونی جواب های علمی و کارشناسی که ما به امثال ایرانی با غیرت و موظف دادیم مراجعه کنی.
      شما نمیخواد وکیل وصی الله بشی و از من بخوای بهش توهین نکنم. الله اینقدر عقده ای و سادیسمی هستش که اگه وجود داشته باشه باید تا الان من رو به سوسک تبدیل می کرد یا زنده زنده میسوزوند چون من تو دهنش می رینم.

    • «ولایت فقیه برای اینه که قوانین دین رو باتوجه به علم کاملی که از اسلام داره،با توجه به نیاز ها و شرایط ،دین رو برای جامعه روشن کنه،تغییر بده،و نزاره اسلام از خدایی بودنش خارج بشه»
      محمد جان آخه تو چرا تو دهن این آدم که این حرف رو زد نریدی؟ چرابه مغز خودت خطور نکرد که این حرف از پایه و اساس غلطه؟ آخه دین اگه خدایی باشه دیگه چه نیازی هست به یه آخوند دوزاری پیزوری که بخواد مواظب باشه دین از خدایی بودن خارچ نشه؟ بابا این حرفا از نظر خود شما هم باید شرک حساب بشه !!!

  3. خوب پس شما منابع حدیث به دلیل امکان جعل در طول تاریخ به عنوان مرجع در بحث نمی پذیرید.
    خوب این خیلی خوبه آخه هر گاه با ایمانییون بحث می کنم میگم از هر دری نمیشه ، حدیث میاریم میگن نه منبعش معتبر نیست فقط اونای که ما میگم آیه قران میاریم میگن به تفسیرش باید رجوع کرد از تفسیر المیزان براشون میگیم باز میگن شرح نزول .
    قربونت برم فقط وفقط قرآن (به قول خودتون بدون تحریف در طول زمان) خوبه

    • خود قرانشان گفته من کتاب مبین ام و با بیانی ساده. بعد برای بخش زدن زن و گردن زدن و بکش و بکش و تجاوزش نشسته اند صفحه ها ماله کشیده اند. بابا خودش گفته همین است ! تفسیر کجا بود ! اگر تفسیر لازم بود که خود طرف میگفت این کتاب قرآن و این هم تفسیرش !

      واقعا دوست ندارم جای کسانی باشم که مجبورند این خزئبلات را ماله کشی کنند. اگر قرار بر این است که هر چیزی ممکن است دستکاری شده باشد، که کل داستان این امامان شما نیز خیالی و از منابع غیر معتبر است

  4. بيائيد ، فكر كنيم …..چه شد ؟! چه شد كه خيلِ عظيمي از انسانها چنين مسلكي را بعنوان مسير رشد معنويِ بر گزيدند؟؟! مسلكيكه از سر تا پاي آن قتل جنايت فساد و توحش ميبارد ، دقيقا همان چيزهائي كه در كشور هاي مسلمان بدون هيچ كنكاشي قابل رويت است…
    نجاتِ خود ، ترويج اختلاف طبقاتي و جنسي –آپارتايد گزينشي، نقض قانون به نفع خود، ايجاد تعارض بين انسانها ، جنگ،فساد و انحرافات جنسي،دروغگوئي، رفتار هاي دگر آزاري،مال پرستي حاجي مسلكي، زنبارگي، خريدوفروش دختر(مهر، نفقه، شيربها، متعه صيغه)
    اينا دقيقا در كشور هاي مبتلا به بيماري اسلام ، نهادينه شده و با فرهنگ و بخش فولكلوريك عامه عجين گشته كه اصلا هيچكس متوجه ، بيماري نميشود …. مثل ويروس هاي كامپيوتري كه خودشونو مثل كد هاي برنامه ميكنند و از ديد نرم افزار هاي ويروسياب در امان ميمانند …
    نقطه كور مسلمان كجاست ، كه اين چنينند؟
    اينجاست كه به ريشه فاسد و يا موتور توليد اين ذهنيت منحوس (اسلام ) بايد توجهي به تحقيق انجام دهيم…
    در جستار هاي قبلي سعي كردم با امثال و قرائن مستقيم از اين هرزنامه (قرآن) ياد آوري اينكه واقعا چه مطالبي در اين كتاب شيطاني ذكر شده را متذكر شوم، از آنهم جلوتر رفتم وريشه هاي آن پرداختم و، به بيماري رواني محمد سراينده اين مجموعه، اشاراتي داشتم …..
    كاراكتر خود ساخته ذهن بيمارِ محمد و همكار بيمارترِ او (علي ) است …. دو جاني بالفطره كه با هم همكار شدند ، تا به يغمابرند آنچه در توان دارند…..وتا حال .
    اما بيايد ببينيم كاراكتر اين الله چيست؟ كه موتور محركه تانكِ مخربِ مسلمان در نابود سازي آسايش آرامش و كياست انساني است ؟
    الله خود يك پرسوناژ از تصوير ذهني اين دو جاني است كه شايد بتوان گفت : الله عصاره ذهني محمد وعلي در ايجاد سلاحي مخوف بصورت خلقِ يك ويروس متافيزيكي است…..
    سلاحي كه هنوز كار ميكند ( ميكشد ، فساد آور است، فقر آور است ، محروم كنندست، عصباني و نا مهربان است)
    بله! الله تصوير ذهني بدون روتوش ِ ،ممدلي است!!
    ولي جالب اينكه همين تصوير بدون روتوش ، در ذهن اين يك ميليارد مسلمان تمثال زيباو بي بديلي تصور و تلقي ميگردد. بدانيم الله خدا ، نيست ( اگر خدا را شعور كائنات بدانيم نه موجود مذكر عصباني منحرف جنسي)… براي اثبات اين امر به آياتي از هرزنامه توجه فرمايئد……

    بيماريِ سادیست الله
    سادیسم یا دگرآزاری نام یک بیماری روانی است. کسی که سادیست است از شکنجه شدن و آزار دیگران لذت میبرد. الله خدای مسلمانان نیز چنین ویژگی را دارد. کسانی که با خواندن آیاتی در قرآن که به شکنجه شدن دگران ارتباط دارند به انحراف اخلاقی و سادیست بودن و بی اخلاق بودن الله پی نمیبرند احتمالاً خود بیمار و سادیست هستند. در زیر چند نمونه از این ماجراها آورده شده است:
    سوره نساء آیه 56
    إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ بِآيَاتِنَا سَوْفَ نُصْلِيهِمْ نَارًا كُلَّمَا نَضِجَتْ جُلُودُهُمْ بَدَّلْنَاهُمْ جُلُودًا غَيْرَهَا لِيَذُوقُواْ الْعَذَابَ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَزِيزًا حَكِيمًا
    آنان را که به آيات ما کافر شدند به آتش خواهيم افکند هر گاه پوست تنشان بپزد پوستی ديگرشان دهيم ، تا عذاب خدا را بچشند خدا پيروزمند وحکيم است.
    سوره کهف آیه 29
    وَقُلِ الْحَقُّ مِن رَّبِّكُمْ فَمَن شَاء فَلْيُؤْمِن وَمَن شَاء فَلْيَكْفُرْ إِنَّا أَعْتَدْنَا لِلظَّالِمِينَ نَارًا أَحَاطَ بِهِمْ سُرَادِقُهَا وَإِن يَسْتَغِيثُوا يُغَاثُوا بِمَاء كَالْمُهْلِ يَشْوِي الْوُجُوهَ بِئْسَ الشَّرَابُ وَسَاءتْ مُرْتَفَقًا
    بگو : اين سخن حق از جانب پروردگار شماست هر که بخواهد ايمان بياوردو، هر که بخواهد کافر شود ما برای کافران آتشی که دود آن همه را در برمی گيرد ، آماده کرده ايم و چون به استغاثه آب خواهند از آبی چون مس گداخته که از حرارتش چهره ها کباب می شود بخورانندشان ، چه آب بدی و چه آرامگاهی بد.
    سوره غافر آیه 71، 72، 73
    إِذِ الْأَغْلَالُ فِي أَعْنَاقِهِمْ وَالسَّلَاسِلُ يُسْحَبُونَ ؛ فِي الْحَمِيمِ ثُمَّ فِي النَّارِ يُسْجَرُونَ ؛ثُمَّ قِيلَ لَهُمْ أَيْنَ مَا كُنتُمْ تُشْرِكُونَ
    آنگاه که غلها را به گردنشان اندازند و با زنجيرها بکشندشان ؛ در آب جوشان ، سپس در آتش ، افروخته شوند ؛ آنگاه به آنها گفته شود : آن شريکان که برای خدا می پنداشتيد کجا هستند؟
    سوره اعراف آیه 179
    وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالإِنسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لاَّ يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لاَّ يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لاَّ يَسْمَعُونَ بِهَا أُوْلَـئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ
    برای جهنم بسياری از جن و انس را بيافريديم ايشان را دلهايی است ، که بدان نمی فهمند و چشمهايی است که بدان نمی بينند و گوشهايی است که بدان نمی شنوند اينان همانند چارپايانند حتی گمراه تر از آنهايند اينان خود غافلانند
    سوره النبأ آیات 21 تا 25
    إِنَّ جَهَنَّمَ كَانَتْ مِرْصَادًا لِلْطَّاغِينَ مَآبًا لَابِثِينَ فِيهَا أَحْقَابًا لَّا يَذُوقُونَ فِيهَا بَرْدًا وَلَا شَرَابًا إِلَّا حَمِيمًا وَغَسَّاقًا جَزَاء وِفَاقًا إِنَّهُمْ كَانُوا لَا يَرْجُونَ حِسَابًا
    جهنم در انتظار باشد؛طاغيان ، را منزلگاهی است ؛ زمانی دراز در آنجا درنگ کنند ؛ نه خنکی چشند و نه آب، جز آب جوشان و خون و چرک ؛ اين کيفری است برابر کردار زيرا آنان به روز حساب اميد نداشتند
    سوره بقره آیه 24
    فَإِن لَّمْ تَفْعَلُواْ وَلَن تَفْعَلُواْ فَاتَّقُواْ النَّارَ الَّتِي وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ أُعِدَّتْ لِلْكَافِرِينَ
    و هر گاه چنين نکنيد که هرگز نتوانيد کرد پس بترسيد از آتشی که برای کافران مهيا شده و هيزم آن مردمان و سنگها هستند
    سوره آل عمران آیه 10
    إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ لَن تُغْنِيَ عَنْهُمْ أَمْوَالُهُمْ وَلاَ أَوْلاَدُهُم مِّنَ اللّهِ شَيْئًا وَأُولَـئِكَ هُمْ وَقُودُ النَّارِ
    کافران را داراييها و فرزندانشان هرگز از عذاب خدا نرهاند آنها خود، هيزم آتش جهنمند

    الله یک شیء است
    سوره مائده آیه 19
    قُلْ أَيُّ شَيْ‏ءٍ أَكْبَرُ شَهادَةً قُلِ اللَّهُ شَهِيدٌ بَيْنِي وَ بَيْنَكُمْ وَ أُوحِيَ إِلَيَّ هذَا الْقُرْآن….
    بگو بالاترين گواهي، گواهي چه شیءی است؟ بگو الله گواه ميان من و شما است و (بهترين دليل آن اين است كه) اين قرآن را بر من نازل کرده است…
    قابل دیدن بودن
    حتماً شنیده اید مسلمانان به یکدیگر میگویند که فلان شخص به لقاء الله پیوست. کلمه لقاء به معنی دیدار است، در قرآن به این نکته اشاره شده است که وقتی شخصی میمیرد با خداوند دیدار می‌کند، یعنی او را میبیند. روشن است که اگر موجودی قابل دیدن باشد قطعاً دارای بدن خواهد بود و الا مگر چیزی که بی بدن است را میتوان دید؟ قابل دیدن بودن الله را با خدا متفاوت میکند.
    سوره یونس آیه 7
    إِنَّ الَّذِينَ لا يَرْجُونَ لِقاءَنا وَ رَضُوا بِالْحَياةِ الدُّنْيا وَ اطْمَأَنُّوا بِها وَ الَّذِينَ هُمْ عَنْ آياتِنا غافِلُونَ
    کساني که به ديدار ما اميد ندارند و به زندگي دنيا خشنود شده و بدان ، آرامش يافته اند ، و آنان که از آيات ما بي خبرند ،
    سوره قیامت آیات 22 و 23
    وُجُوهٌ يَوْمَئِذٍ ناضِرَةٌ؛ إِلى رَبِّها ناظِرَةٌ
    در آن روز صورتهائي شاداب و مسرور است.؛ و به پروردگارش مي‏نگرد!
    دروغگویی الله( دلايل تقيه مسلمين، خدايشان نيز خالي بند است)
    گذشته از فریبکار بودن الله، به گفته قرآن الله دروغگو نیز هست. در قرآن به این اشاره شده است که خداوند پیش از جنگ بدر میزان لشکر دشمن را به آنها (منظور مسلمانان است) کم تر از آنچه واقعاً هستند نشان داده است و اگر بیشتر نشان میداد آنها در جنگیدن مناقشه میکردند بنابر این خداوند توسط خواب تصویری دروغین برای آنها از جنگ پخش می‌کند تا مشتاق به جنگیدن شوند.
    سوره انفال آیه 43
    إِذْ يُرِيكَهُمُ اللَّهُ فِي مَنامِكَ قَلِيلاً وَ لَوْ أَراكَهُمْ كَثِيراً لَفَشِلْتُمْ وَ لَتَنازَعْتُمْ فِي الأَْمْرِ وَ لكِنَّ اللَّهَ سَلَّمَ إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذاتِ الصُّدُورِ
    در آن موقع خداوند تعداد آنها را در خواب به تو كم نشان داد، و اگر فراوان نشان مي‏داد مسلماء سست مي‏شديد و (درباره شروع به جنگ بآنها) كارتان به اختلاف مي‏كشيد، ولي خداوند (شما را از همه اينها) سالم نگهداشت، خداوند به آنچه درون سينه‏هاست دانا است.
    گذشته از اینکه دروغگو بودن الله به روشنی نشان میدهد که او کمال اخلاقی ندارد مسلمانان علاوه بر مکار بودن الله باید نگران دروغگو بودن او نیز باشند. اگر کسی دروغ نگفته باشد میتوان به او اعتماد کرد اما اگر کسی یکبار دروغ گفته باشد بازهم ممکن است دروغ بگوید.
    مکار بودن الله
    مکر و فریب اعمالی غیر اخلاقی هستند و موجودی که مکار و حیله گر باشد نمیتواند از لحاظ اخلاقی موجودی کامل باشد، در نتیجه نمیتواند خدا باشد. در آیات بسیاری از قرآن از فریبکار بودن الله صحبت شده است. برخی از مفسرین و مترجمین قرآن، مکر را به “نقشه کشی” ترجمه کرده اند و مکار را موجودی تعریف کرده اند که خوب نقشه میکشد. بنابر این از نگر این مفسران قرآن مکر کردن کار بدی نیست. اما در این مسئله جای شک وجود دارد. در زیر به چند نمونه از مکر های الله اشاره خواهیم کرد.
    سوره آل عمران آیه 54 و 55
    وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماكِرِينَ؛ إِذْ قالَ اللَّهُ يا عِيسى إِنِّي مُتَوَفِّيكَ وَ رافِعُكَ إِلَيَّ وَ مُطَهِّرُكَ مِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا وَ جاعِلُ الَّذِينَ اتَّبَعُوكَ فَوْقَ الَّذِينَ كَفَرُوا إِلى يَوْمِ الْقِيامَةِ ثُمَّ إِلَيَّ مَرْجِعُكُمْ فَأَحْكُمُ بَيْنَكُمْ فِيما كُنْتُمْ فِيهِ تَخْتَلِفُونَ.
    و (يهود و دشمنان مسيح، براي نابودي او و آيينش،) مکر کردند، و خداوند نیز مکر کرد، و خداوند، بهترين مکاران است؛(به ياد آوريد) هنگامي را كه خدا به عيسي فرمود: من تو را بر ميگيرم و به سوي خود، بالا ميبرم و تو را از كساني كه كافر شدند، پاك ميسازم، و كساني را كه از تو پيروي كردند، تا روز رستاخيز، برتر از كساني كه كافر شدند، قرار ميدهم، سپس بازگشت شما به سوي من است و در ميان شما، در آنچه اختلاف داشتيد، داوري ميكنم.
    داستان مسیح از نگر قرآن اینگونه است که الله مسیح را به سوی خود بالا برده است و از آن پس او غیب شده است. سپس مسیحیان فردی که گمان میکردند مسیح است را بجای او به صلیب کشیده اند. و باور اکثر مسیحیان این است که مسیح به صلیب کشیده سده است و سپس رستاخیز کرده است. قرآن این باور رایج مسیحیان را تکفیر میکند. حال اگر از بالاتر به قضیه نگاه بکنیم، این الله بوده است که ناگهان مسیح را غیب کرده است و باعث شده است که مسیحیان گمان کنند فردی که شبیه به مسیح بوده است خود مسیح بوده است. بنابر این در واقع الله مسیحیان را فریفته است و فریفتن و حیله گری هرگز نمیتواند از ویژگیهای خدا باشد.
    در مورد کاربرد واژه “مکر” در قرآن را میتوان از آیه زیر دریافت:
    سوره انعام آیه 123
    وَ كَذلِكَ جَعَلْنا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكابِرَ مُجْرِمِيها لِيَمْكُرُوا فِيها وَ ما يَمْكُرُونَ إِلاَّ بِأَنْفُسِهِمْ وَ ما يَشْعُرُونَ
    و همچنين در هر شهر و روستائي بزرگان گنهكاري قرار داديم (افرادي كه همه گونه قدرت در اختيارشان گذارديم اما آنها از آن سوء استفاده كرده و راه خطا پيش گرفتند) و سرانجام كارشان اين شد كه به مكر (و فريب مردم) پرداختند ولي تنها خودشان را فريب مي‏دهند و نمي‏فهمند.
    بسیاری از مترجمین مکر و مکار بودن را به تدبیر کردن ترجمه کرده اند، این مترجمین تلاش میکنند بار منفی مکر کردن را اینگونه از بین ببرند. اما هرگاه به آیاتی که در آنها به مکار بودن الله اشاره شده است، همانند آیه پیشین دقت کنیم میبینیم که عبارت مکر کردن همواره برای کسانی بکار رفته است که قصد داشتند به کار شومی دست بزنند. الله دقیقاً در همان آیات و با همان کلمات کار خود را نیز توصیف میکند. بنابر این روشن است که مکر کردن الله شبیه مکر کردن آن افراد شرور است. مثلاً در مثال بالا یک عده از افراد قصد قتل مسیح را داشتند، به این کار آنها در ادبیات قرآنی مکر کردن گفته شده است. حال روشن است که مکر الله نیز طبیعتاً از آنجا که در همان زمینه و با همان کلمات آمده است باید شرورانه باشد. مکر الله در مورد غیب کردن مسیح دقیقاً همین ویژگی را داشته است یعنی او خود مسیحیان را برای هزاره ها و قرنها گول زده است و بعد هم آنها را به همین دلیل گمراهیشان به جهنم خواهد افکند، چه مکری مکارانه تر از این میتواند وجود داشته باشد؟
    به مورد دیگری از مکر های الله توجه کنید. این ماجرا مربوط به قوم ثمود میشود که صالح پیامبر آنها شده بود، در سوره نمل توضیح داده شده است که این قوم مکر کرده بودند تا دست به کشتن صالح بزنند. الله نیز مکری در مقابل آنها میکند.
    سوره نمل آیه 50
    وَ مَكَرُوا مَكْراً وَ مَكَرْنا مَكْراً وَ هُمْ لا يَشْعُرُونَ
    آنها نقشه مهمي كشيدند و ما هم نقشه مهمي در حالي كه آنها خبر نداشتند.
    مکری که الله انجام داده است در سوره اعراف آیات 73 تا 79 توضیح داده شده است. او شتری را برای آنها از کوه در می آورد که در چند روز از روزهای هفته تمامی منابع آبی آنها را میخورده است. الله این شتر را بعنوان یک معجزه برای این مردم آفریده بود و از آنها خواسته بود که این شتر را آزار ندهند. قوم ثمود در نتیجه یا باید از تشنگی میمردند و یا اینکه شتر را میکشتند تا بتوانند منابع آبی خود را باز بگیرند. در هردو صورت مرگ در انتظار آنها بوده است و مکر الله اینگونه بوده است که در هر دو صورت آنها هلاک میشدند. حال شما خود قضاوت کنید که این حیله گری ها و زشت کاری ها را آیا میتوان به یک موجود که از لحاظ اخلاقی کامل است نسبت داد یا نه.
    مکار بودن الله میتواند مشکلات بسیار بزرگی را برای مسلمانان ایجاد کنند، مسلمانان از کجا میدانند که تمام کتاب قرآن خود یک مکر بزرگ نیست؟ شاید الله این کتاب را آفریده است که انسانهای نادان به آن باورمند شوند و پس از مرگ این انسانهای نادان را به شدت به جرم قبول کردن این همه اباطیل و مزخرفاتی که در قرآن است تنبیه کند. چگونه میتوان به سخنان یک موجود که خودش خویش را مکار ترین مکارها میداند اعتماد کرد؟ شاید محمد چون خود بسیار حیله گر بوده است الله را نیز حیله گر تراشیده اس

    • وا قعا جالب بود
      اگه ادم بخواد زشتی و پلیدی اسلام رو به کسی نشون بده کافیه قرانو بده دستش و بگه بخون
      واقعا روانپریش ترین ادم دنیا (مثل هیتلر یا صدام) هم نمیتونه اینقدر مهمل و چرت و پرتو باهم یه جا بیاره , بیخود نیست میگن کسی نمیتونه مثل قران بیاره !!
      جالب اینجاست خود مسلمونها وقتی یه کوچولو دقت میکنن تو مفاهیم این ایات سریع مجبور میشن برن سراغ تفسیر (بخوانید ماله کشی) به خاطر اینکه همون یذره عقلی که دارن دیگه دادش دراومده از شنیدن این همه اراجیف

  5. یه مورد که فراموش کردم اگه می بینی با خواندن مطالب این وبلاگ به ایمان شما افزوده میشه خوب این توفیق خیر رو از خودتون و سایر مومنین و مومنات سلب نکنید و به اشاعه این نوشتارها کمک کنید
    و من الله توفیق

  6. هان ؟ زن را بزنید ؟ موجود وحشی ! زن باید توسط شریک جنسی اش زده شود ؟! همان زن هم وقتی چاقو برداشت و شوشولت را برید هم حق دارد.چه موجوداتی در قرن 21 پیدا میشوند !

  7. با درود و سپاس از دوستان
    مگر اسلام غیر از کار مسلمانهاست؟ محمد اسلام بود یا مسلمان؟ علی اسلام بود یا مسلمان؟… به هر حال ما امروزه با اسلام تاریخی سروکار داریم پس بهترین سنجه عقل است و اگر عقل نتوانست پاسخ دهد تجربه و علم پیش پای ماست بنابراین بیاید به عقلانیت انتقادی پناه ببریم

پاسخی بگذارید

