۵۷۷

ابو اَبلهه از امام نقی (زرت) پرسید: یابن رسولولو، از بین کلمات کدام کلمه منفورتر است؟

اشک در چشمان امام نقی حلقه زد و پس از اندکی تامل گفت:

به خدا قسم «چرا» پَست ترین کلمات است که هیچگاه به حقانیت جدم کپسول خدا و ائمه ایمان نیاورد.
اگر «چرا» نبود تا به حال جمهوری اسلامی را در بریتانیا نیز تاسیس کرده بودیم.

امام نقی وخصومت با کلمات

40 پاسخ به “۵۷۷

    • چرا دیگه! اگه عضو وردپرس باشید می‌تونید در پایین پست‌ها روی دکمه‌ی «دوست داشتن» کلیک کنید. اگر هم عضو وردپرس نیستم می‌تونید اون رو +G کنید.

  1. بسیجیه شاکي ميره ثبت‌احوال، ميگه: آقا اين اسم من خيلي ضايعست، بايد حتماً عوضش کنم. کارمنده ازش ميپرسه، مگه اسمتون چيه؟ بسیجیه ميگه: اصغرِ ان‌چهره! کارمنده ميگه: آره خوب حق داريد، بايد حتماً عوضش کنيد. حالا چه اسمي ميخوايد بگذاريد؟ بسیجیه ميگه: اکبرِ ان‌چهره.

  2. بسیجیه ميره سلمونی، ميگه: جناب اين ريش مارو اصلاح کن. سلمونيه می‌بينه طرف بسیجیه، ميگه بگذار يکم سر کارش بگذاريم. بهش ميگه: ‌خشک بزنم يا تر؟ بسیجیه ميگه: ‌يعنی‌چی، چه فرقی ميکنه؟ ميگه: ببين، اونايی که وقتی بچه بودن اوضاشون خراب بوده ترمی‌زنند، ولی اونايی که سابقشون پاکه خشک می‌زنند. بسیجیه بهش برمی‌خوره،‌ ميگه:‌ يعنی چی آقا؟! معلومه که بايد خشک بزنی! يارو هم شروع ميکنه همينجور خشک خشک ريش بدبخت رو تراشيدن. يکم که ميزنه، بسیجیه دهنش سرويس ميشه، ميگه: وايسا، وايسا! يه چيزايی داره يادم مياد!

  3. ببین چرا نمی فهمی جمهوری مثلا اسلامی یه چیزیه دین یه چیز دیگه است.
    درسته که امام خامنه ای و دوستدارانش گند زدن به دین اسلام و حکومت اسلامی اما اون چیزی که واضحه اینه که ائمه و پیامبران مقام عصمت دارن.
    امیدوارم از کارت پشیمون شی می دونم که نظر من رو پاک می کنی ولی روش فکر کن نمی خوام مجبورت کنم بپذیری ولی یه بار که شده از جلو یه حرم رد شو اگه حست خوب نشد اگه مشکلاتت رفع نشد بیا اصلا به همه اماما توهین کن باشه؟

    • می‌شه شما در مورد تحصیلات حوزوی‌تون توضیح بدید. من گمان کنم آقای خامنه‌ای و مراجع عظام از شما بهتر اسلام را فهمیده و سعی می‌کنند به آن عمل کنند.

    • فان حزب الله هم الغالبون….

      بااین ماراتون دارید فقط خود بدبختتون رو ارضا میکنین وگرنه مقام امام عظیم الشان ماپایین که نمیاد هیچ بالاتر هم میره…

      به کوریه دوچشم آن حقیری/که از فرط حقارت بد دهان است/به هر دیوار این دنیانوشتیم/((نقی ع ))زیباترین نام جهان است

      خدا همه ی گمراهان روهدایت کنه…

  4. راست میگی من یازده سالم بود که به همراه خانواده رفتم مشهد و رفتم حرم. ولی بوی گند و کثافت اونجا و عربده کشی و نوحه خوانی آخوند ها و گریه زاری مردم بدبختی که اونجا بودند، حالم رو به هم زد. بعد از او چندین بار دیگه رفتم مشهد ولی هر بار سعی کردم که از یک کیلومتری حرم هم رد نشم. بیچاره اهالی مشهد رضوی

  5. اگه می فهمیدی من به مسخره گفتم امام خامنه ای وگرنه من به خمینی هم امام نمی گم.
    منظور من این نبود که صرفا از جلوش رد شی تو بدون غرض یه چیزی ازشون بخواه باور کن تو زندگیت نتیجه می گیری.
    مشکل شما و امثال شما اینه که با رد کردن شروع می کنید به دیدن نظرات یعنی حتی حاضر نیستید ببینید چی می گن.
    اولین جمله ات هم من نفهمیدم.
    فکر نمی کنم با توهین به اماما چیزی ازشون کم شه به خاطر این گفتم دوست داشتی توهین کن وگرنه به من هیچ ربطی نداره.
    هر چند توهین به هیچ جماعتی صحیح نیست و نقد کردن با توهین خیلی فرق داره ضمن این که من به تو هیچ توهینی نکردم و نیازی ندارم تو لاک مخالف قرار بگیرم.
    در مورد کربلا هم باید بدونی که خیر و برکت از سرزمینشون دور شده.
    من وظیفم رو انجام دادم شما با عناد میاین جلو نمی دونم واقعا چه خیری از این اهانات دیدید.
    کدوم یک از جملات همین اماما که شما می گین ظالمانه است که به نظرت اسلام از طالبان بدتره.
    اینا رو با خودت فکر کن.
    من همه ی طایفمون یهودی بودن و بعد مسلمون شدن مطمئن باش آیین یهود خیلی هم بدتره حداقل فعلیش.
    در مورد ادیان دیگه چون تجربه ای ندارم نظری هم نمی دم.
    هر چند ممکنه خدا رو قبول نداشته باشی که در اون صورت هم نمی دونم چه جوابی می تونم بهت بدم جز این که امتحان کنی یه بار هم به خدا و خوبی هاش فکر کنی.
    اگه الان بگی خدا خوبی نداره دیگه من نظری ندارم و احتمالا آخرین بازدیدم از وبته.
    موفق باشی.

    • جون من دیگه روان شناسی نکن که با غرض یا بدون غرض چیزی از اماما بخوایم. اولا اگه اینا ریگی به کفششون نبود و اگه می تونستن از همون اول همه چیز به همه می دادند و این همه بدبختی و مصیبت برای مردم درست نمی کردند.
      یارو ۱۴۰۰ سال کشته و قصاص کرده و سنگسار کرده و تجاوز کرده و غارت کرده حالا می گه ما با عناد اومدیم جلو! ببخشین چقدر دیگه بدهکاریم؟

      • شما خودت حاضری همه چی به همه بدی؟
        بدبختی و مصیبت هم از طرف خود مردمه نه از طرف اماما.البته منظورم از امام 12 امام معصومه .
        من یکی به کسی چیزی می دم که ازم بخواد این حداقلشه! تازه فقط خواستن کافی نیست باید ازش خوشم بیاد مثلا ممکنه به دوستم یه چیزی رو بدم و به یکی که اصلا نمی شناسمش ندم..
        اماما هم چیز عجیبی نیستن فقط با این تفاوت با من که در رحمت و علمشون برای همه بازه و فقط به دوستاش بیشترتره.
        منتها تا نری سمتش که اون در باز نمی شه.می شه؟
        به خاطر همین می گم که باید بری و بی غرض ازش بخوای.
        روانشناسی هم نخوندم و نمی کنم.
        —————————————-

      • قال نیلوفر صلی‌الله‌ و علیه‌ و‌ آله:
        مردم هر چه بدبختی و مصیبت دارند از خودشان است و هر چه خوشی دارند از امامان معصوم.

        Niloofar on behalf of other six billion people on planet Earth!

  6. من نحصیلات حوزوی ندارم و 28 سالمه.
    من دانشجوی مقطع دکترای تخصصی فارماکوتراپی هستم.
    تو زندگیم دنبال علم بودم نه دنبال رد کردن و توهین کردن.

    همون طور که حکام مسیحیت مردم رو از دین زده کردن حاکمان ما هم با همین کاراشون شماها رو از دین زده کردن.
    تا حدودی بهتون حق می دم ولی این حق رو ندارید که به هیچ کس توهین کنید.
    انقدر مشغله کاری و تحصیلی دارم که وقت نکنم به این وب سر بزنم اما دلم یه لحظه سوخت برای شمایی که امامتون رو درک نکردید ففقط به خاطر شرایط.
    تو قرآن هیچ حکمی از سنگسار نداریم و اصلا چنین واژه ای نیومده من خودم تو دوره دکتری عمومیم بارها از اساتید محترم و غیرمحترم معارف در این زمینه ها و احکام به نظر ناعادلانه اسلام نظر پرسیدم.
    من آدم بیسوادی نیستم و می دونم شماها هم بی سواد نیستین از این که مردم نادانسته چیزی رو پیروی می کنن هم دل خوشی ندارم اما به خاطر این که می دونم شماها قشر فرهیخته این مملکتید که با فکرتون جلو رفتید ناراحت می شم اگه راه اشتباهی رو برید شاید هم راه شما درست باشه ولی بعید می دونم.
    شما من رو قانع کنید چرا این راه رو میرید.
    امیدوارم دوستای خوبی باشیم.

    • دوست عزیز، برای من به هیچ عنوان امامان شما اهمیتی ندارند که بخواهم با توهین به آنها وقت تلف کنم. بلکه مردمی که از ترس آخرت به خودشون یک لحظه اجازه‌ی شک کردن در دین رو نمیدن یا مثل شما فکر می‌کنند کاراکتر‌های fictional اسلام واقعا می‌تونند براشون کاری کنند برای من مهم هستند. ما داریم تقدس‌زدایی می‌کنیم. شاید به نظر برسه که داریم جک می‌گیم و می‌خندیم، ولی به نظر من کار ما تاثیر به مراتب بیشتری خواهد داشت. ما مثال نقض شما هستیم که اگر با دین مخالفت کنیم خبری از سنگ شدن و چوب خدا نیست. ما بت‌ها رو شکوندیم و حالا از شما می‌پرسیم چرا بت بزرگ نمی‌تونه از اماماتون محافظت کنه. من مسلما اینجا در مورد اطلاعات شخصی‌ام از جمله تحصیلاتم صحبت نخواهم کرد، اما مسلما رشته‌ی داروسازی نسبت به رشته‌های مهندسی تاثیر بیشتری در رویکرد به اسلام نباید داشته باشد. جهت اطلاع؛ ما با دوستان شما در اینجا بحث علمی هم کرده‌ایم، خودتان ببینید و قضاوت کنید.

    • نیلوفر جان من هیچ شک ندارم که تو ۲۸ سالته و فارماکوتراپ هستی. ولی تعجب می کنم که با این سطح دانش چطور به این لاطائلات اعتقاد داری؟ نمی خواد رساله خمینی یا منتظری یا نهج البلاغه رو بخونی (که من همشونو خوندم) چهار تا از سوره های علمی قرآن رو بخون و با دانش علمی خودت بسنج. اگه سنگسار توی قرآن نیومده ولی اومده که زنان کشتزار مردانند. اومده که مجاز است زن رو زد، نوشته شده که کافران رو باید کشت. اومده که خدا آدم رو با گل درست کرد و زن رو هم از دنده چپ مرد و هزاران مزخرف دیگه (که الآن یادم نیست ولی اگه بخوای همشو برات می نویسم. هزاران کتاب و نوشته هم در این مورد هست) بالاخره پیغمبری داشته که به دختر ۷ ساله تجاوز کرده. آدم کشته، دست و پا قطع کرده و هزاران جنایت دیگه. اینها اگرچه تو قرآن نیومده ولی مستندات تاریخی داره و باعث افتخار مسلمانان است.
      اما از طرف دیگه تو می تونی هر نظری داشته باشی ولی باید بدونی که محتویات این سایت و دهها سایت نظیر اون هم توهین به نظرات تو و یا هرکس دیگه ای نیست. این فقط نمونه کوچکی از خشم عمیق مردمه در مقابل بزرگترین جنایات تاریخ بشری که جمهوری اسلامی در طول حکومتش انجام داده. اینها رو شخصی نگیر. اینها رو میشه با مطالبی مقایسه کرد که در دوران رنسانس بر علیه حکومت مذهب در اروپا نوشته شد و پوچی، ریاکاری، دروغ و خطرات مذهب و دخالت اون در زندگی اجتماعی و سیاسی رو افشا کرد و بالاخره تونست دست کلیسا رو از زندگی مردم کوتاه کنه. این در درجه اول یک حرکت سیاسیه که می خواد به دخالت مذهب در زندگی اجتماعی آدمها خاتمه بده و اونو تبدیل کنه به یک مسئله شخصی آدمها. این حرکت دست انداختن حکومت اسلامیه که صدها هزار نفر رو کشته، شکنجه کرده، تجاوز کرده، سنگسار کرده، بدبخت و بیخانمان و آواره کرده. اینکار نمی تونه بدون افشای ماهیت مذهب و مبارزه با جهل و خرافات باشه. تو باید تکلیف خودت رو معلوم کنی که با این حرکت همراه هستی یا نه؟

      • این که زن از دنده چپ مرد پدید اومده فقط و فقط تو انجیل هست حتی تو تورات هم نیست.
        و اما این که می گید من هم نمی تونم خیلی چیزای قرآن رو بفهمم ولی یک بار هم به این فکر می کنم که ممکنه من نتونم معنیش رو درک کنم.
        چطور وقتی یک نفر حافظ می خونه می گه من این بیت رو نفهمیدم ولی وقتی قرآن می خونی شک نمی کنی که ممکنه استعاری باشه؟
        خرافه چیه به نظرت؟
        خرافه اینه که مردم میان پیش من تو داروخانه از جهلشون روشهای درمانی تعریف می کنن که مادرمادربزرگشون گفته ولی داروی ما رو نمی خورن.
        حتما این خرافه ها رو دین یادشون داده.
        خب من هم موافقم باید با حکومت مخالفت کرد تو کلی از تظاهرات و اعتشاشات!(کنایی) بودم برادرم و دوستاش همه دستگیر شدن اماا شما این جا دارید به یه چیزای دیگه اعتراض می کنید.
        بحث امامت.
        کاش واقعا آخوند بودم و می تونستم در این مورد و قضایا با استناد به مدارک علمی و حرفای آموزنده صحبت کنم.
        اما آخوندای ما چشماشون رو بستن و حتی حاضر نیستن یه سر به سایتای فیلتر بزنن.
        خداحافظ!

  7. یه چیز دیگه هم که هست اینه که من اصلا با نظراتی که توش اومده بسیجی و این جور چیزا کاری ندارم چون اینا به قول شما مقدس نیستن که نشه بهش خندید.
    اما قضیه اماما خیلی فرق داره اونا خوبی مطلقن.
    من این رو واقعا درک کردم من زندگی سختی داشتم با کمک اماما تونستم آدم موفقی باشم این جوریم نبودم که برم حرم و برای بدبختی خودم گریه کنم.
    فقط خواستم ازشون بیشتر و بهتر بدونم و واقعا به این نتیجه رسیدم که یک قدم که به سمتشون بری 10 قدم به سمتت می آن و کمکت می کنن.
    من اصلا نمی خوام حرف من رو باور کنید فقط امتحان کنید.

    • من دوست دارم شک کنم که تو یک آخوند 7000 تومنی هستی که بنا به اقتضا تقیه کردی و شدی دختر 28 ساله فارماکوتراپ !!!
      نمیدونم چراها، ولی نمیتونم چنین حرفای احمقانه ای رو از یه آدمی که حداقل دیپلم داشته باشه بپذیرم. چه برسه سواد بالاتر.
      ادمین این آواتار من عوض شده چرا؟ من فقط کلیر هیستوری کردم. نباید اینجوری بشه که؟ من اون اندماغ سبز خودم رو میخوام خیلی شبیه خودم بود :-((

      • برای اثباتش می تونی هر سوالی در مورد دارو داشتی بپرسی.
        سطح دانش! عبارت جالبی بود.
        من اساتید بسیاری دارم که می تونی در موردشون سرچ کنی.
        دکتر دوستی استاد ممتاز بیوشیمی
        دکتر مجتبی مجتهدزاده فوق تخصص طب اورژانس و فارماکوتراپ
        دکتر شفییعی هم چهره ماندگار و استاد شیمی دارویی تو امریکا و کانادا و خیلی های دیگه
        اینا باسوادن خیلی خیلی هم از من و شما باسوادن تمام موفقیتشون رو هم از خدا می دونن.
        برای اثبات اینکه آخوند نیستم و نیازی به امر به معروف شما ندارم.
        همین جا ازتون خدافظی می کنم.
        فکر نمی کنم دیگه خدا بخواد شما رو هدایت کنه اما اگه روزی به مشکلات عظیمی برخوردید بدونید یک آخوندی که خودش رو دختر 28 ساله معرفی کرده بود یه بار گفت که اماما قدرتشون از من و شما بیشتره.
        حرف دیگه ای نیست بدرود.
        پیوسته دلتان شاد و لبتان خندان باد.

    • هممم! چرا باید به بسیجی‌ها خندید؟ به نظر من شما double standard دارید. یک بام و دو هوا که نمی‌شود. امامی که در یک روز سر ۷۰۰ نفر را می‌زند خوبی مطلق است؟ پیامبری که میره ۹ تا زن می‌گیره و در ۵۰ سالگی با دختربچه‌ی ۹ ساله‌ای نزدیکی می‌کنه که از دخترش کوچکتر است خوبی مطلقه؟! اتفاقا به نظر من اون امامی که میگه کفش مشکی قوای جنسی را کاهش می‌دهد احمق مطلق است!
      موفقیت شما در زندگی احتمالا برمی‌گردد به پشتکارتان. اینکه همه‌ی اینها را مدیون امامان می‌دانید حاکی از این است که خودتان را لایق وضعیت فعلی ندانسته و تلاش‌هایتان را appreciate نمی‌کنید. شما نگاهی بندازید به لیست self-made millionaireها! راکفلر هم به امامان شیعه اقتدا می‌کرد؟! زاکربرگ که اصلا خودش اعلام کرده آتئیست است! آنها چند قدم به سمت امامان رفته‌اند؟

      • من میگویم این همین انتقاد رئالیستی خودمان است که سیر آیدیهایش در صفحه سوم زیاد بودند. البته شاید هم یک تیم از بچه های هفت تومنی پشتش باشند. الان هم در صفحه سوم با آیدی جدید ترانه شهبازی هست :))

      • خیلی فرق می کنه بسیجی با فرهنگ اسلامی.
        مثلا فرض کن یه استاد خیلی خوبی وجود داره بعد شاگرد اون استاد می روه هزارتا جراحی ناموفقیت آمیز می کنه بعد تو برمی گردی هم به استاد اصلیه ایراد می گیری هم به اون شاگردش؟
        این با کدوم منطقه ها؟
        …………………

      • من هیچ جای حرفام نگفتم که تنها راه رسیدن به موفقیت و علم و پولدار شدن یک قدم برداشتن به سوی خدا و محبانشه.
        فرعون هم پولدار و موفق بود.
        من از موفقتی حرف زدم که برای خودم شیرین بود.
        به نظر من که شاید درست هم نباشه گفتن از مسایل جنسی هیچ اشکالی نداره چون اینم یه نیازه اگخ چنین چیزی گفته شده برای اینه که شاهد طلاق و نارضایتی جنسی مرد و زن نبودی می دونستی این عامل اولین عامل طلاق تو ایرانه؟
        زن و مرد باید رضایت جنسی داشته باشن خدا این رو به آدم داده تا از لذاتش استفاده کنه اگه این جوری باشه خوردن هم باید حرام باشه دیگه.
        لذت هیچ حرام نیست البته لذت مشروع.
        تو لیست داروهای تقویت کننده قوای جنسی یه سری بزنی 800 دارو وجود داره.پس من هم خیلی آدم بدی هستم که این داروها رو خوندم؟
        اگه تو این قضایا نظر اماما نبود بازم شماها می گفتید وای می خواستن ما هیچ لذتی نداشته باشیم.

      • ای بابا انگار ما گیرمون سر مسائل جنسی بابا گیر تو کفش مشکی و زرده
        اگه اماما میگفتن برا افزایش قوای جنسی ویاگرا بخورید که خوب بود ( ما هم ایمان میاوردیم)
        جدای از اینکه خیلی از حرفهاشون مهمل محض است حتی اون حرفهای نسبتا درست هم مصداق بارز جمله ی «از کرامات شیخ ما چه عجب هندوانه را خورد و گفت شیرین است » میباشد .

    • پس بهتر ه بدونی من موقعی به موفقیت رسیدم که یاد گرفتم خدا و پیغمبر و امامارو کنار بگذارم و فقط مسئولیت پذیر بشم اینجوری اگه شکست بخورم مسئولیت شکستمو به گردن میگیرم و اگه موفق بشم این خودم بودم که به موفقیت رسیدم حالا اگر شما دوست داری موفقیتتو مربوط به اماما بدونی باید بگم شما خودتو مستحق موفقیت نمیدونی و از اعتماد به نفس کمی برخورداری
      حالا من هم از شما میخوام اینو امتحان کنی یعنی فقط سعی کنی مسئولیت پذیر باشی حتی وقتی که اتفاقا تی میفتند که انتظارشان را ندارید

      • آدم نمی تونه از اعتماد به نفس کم برخوردار باشه !
        برخوردار رو برای چیزای خوب و مثبت می گن.
        بله تلاش من هم قطعا در موفقیت بی تاثیر نیست اما می دونم حداقل دین داشتن اینه که وقتی برات هیچ راهی نمونده می تونی فکر کنی خدایی وجود داره.

      • میدونی مشکل دیندارها اینه:
        فکر میکنن زمانی هست که هیچ راهی وجود نداره بعد دوستدارن مثل نیلوفر فکر کنن (البته فقط فکر کنن) خدایی وجود داره که به طرز یهویی راه براشون درست کنه
        در ضمن اعتماد به نفس کمشم خوبه پس میشه از اونم برخوردار بود

  8. جالبه به ادم میگن حق نداری به کسی توهین کنی!!
    به طرف گفتن چرا گوشت خوک میخوری مگه نمیدونی حرومه اونم گفت ما خوردیم حلال بود!
    حالا همینکه داریم توهین میکنیم یعنی حقش هم داریم (تا حالا هم سنگ نشدیم)

    • خب پس هیچی از رنگ درمانی نشنیدی!
      در موردش سرچ کن انگلیسی البته!
      ……………………
      من این وسط به نظر نمی رسه دوستداری داشته باشم من خودم رو دیندار نمی دونم ولی آرامشی دارم که می دونم تو زندگی پر تلاطم خودم فقط از اعتقاداتم حاصل شده.
      تو فارماسی جدید حتی رنگ قرص هم مهمه چه برسه به رنگ کفش و لباس.

      • من منکر این نمی‌شوم که دین و اعتقادات مذهبی ممکنه باعث آرامش درونی بشه. به قول معروف ignorance is bliss. اما برخلاف شما ما دقدقه داریم و نمی‌تونیم بدون استدلال دین رو قبول کنیم. سخنان شما هم دقیقا نشان می دهد که شما از روی احساسات به دین گرایش دارید. بله، قرن‌ها پیش هم مردم از تمام شدن زندگی پس از مرگ می‌ترسیدند و یکسری با سوءاستفاده از احساسات مردم، دنیای بعد از مرگی را ساختند و این دقدقه‌ها را کاهش دادند؛ البته در کنارش شیادی‌های دیگری هم کردند. برخلاف شما من ترجیح می‌دهم این آرامش را با meditation و zen به دست بیاورم.

      • یادم رفت در مورد رنگ درمانی بگم. ماله‌کشی به این بزرگی دیگر نوبر است! واقعا با این تحصیلات چه احساسی دارید که این اراجیف را می‌خواهید توجیح کنید؟ اگر کسی دیگری هم این حرف را می‌زد، مثلا آقای خمینی، باز هم آن را تائید می‌کردید؟ برای شما تفکر مهم نیست، شخص امام مهم است، بنابراین می‌خواهید هر طور که شده حرف او را توجیح کنید. اگر قضیه‌ی رنگ‌درمانی بود به نظرتان بهتر نبود مثلا می‌گفت دیوار اتاق‌تان را به رنگ زرد در بیاورید؟ یا اینکه حداقل بگوید لباس و دشداشه زرد بپوشید؟ چیزی که بهتر از کفش در چشم باشد گیر نیاورده است؟! من مطمئنم اگه می‌گفت سوتین زرد رنگ بپوشید قوای جنسی همه بالا می‌رفت!

      • امیدوارم خودتون متوجه مغلطه شده باشین
        رنگ درمانی به هیچ عنوان منتج به این نمیشود که پوشیدن کفش زرد باعث افزایش قوای جنسی است.
        اگر بخواهیم این مسئلرو بصورت علمی بررسی کنیم باید یه ازمایش ترتیب بدیمکه شامل 3 گروه ادم هست یکی برای کفش زرد
        یکی مشکی و یکی هم باید به عنوان شاهد انتخاب کرد (که مثلا در طول ازمایش کفش نپوشند)
        و بعد قبل و بعد از ازمایش هم باید میزان هورمونهای جنسی انها اندازه گیری شود .
        نتیجه ی چنین ازمایشی میتواند نشانگر درستی گزاره باشد.
        البته این شیوه ی شما برای استدلال(بخوانید مغلطه) واقعا 1400 سال است که گریبانگیر ملت های مسلمان میباشد و دین فروشان از این راه نان در میاورند
        البته واقعا وقتی نگاه میکنیم همه ی نظریات شبه فلسفی اسلام بر اساس مغلطه شکل گرفته و تک تک استدلالهای قرانی از نظر منطق فقط مغلطه هستند پس واقعا از دینداران انتظار نمیره که دست به اوردن استدلال بزنن

      • اینم بگم خدا واقعا مثل یه داروی ارامبخشه ولی متاسفانه این ارامبخش دارای عوارض جانبی مثل دین , خرافه , باور بدون استدلال منطقی , بی مسئولیتی و البته در موارد حاد موجب توهم و تبدیل شدن به یک بمبگذار انتحاری میشود از اینرو خواهشمندیم فقط داروهایی را که روانپزشکان توصیه میکنند مصرف کنید

  9. اسلام عقب افتاده ترین دین جهانه
    دینی که شالوده ش جنگ و آدمکشی و سنگسار و برده داری و تجاوز به زن اسیر و نجس دونستن غیرمسلمونا و توهین به زن و بردگی جنسی و ترویج تروریسم و قطع کردن دست و پا و کشتن تغییردهننگان دین و دستورات خلاف عقل و قبیله ای هستف چطور میتونه دین کامل باشه؟؟؟
    دینی که در کتابش قرآن، پر از حرفهای غیرعلمی هست، چطور میتونه کتاب خدا باشه؟؟؟
    دینی که به راحتی حکم قتل و ترور و آدمکشی میده،؛ چطور میتونه دین خدا باشه؟؟؟
    اسلام هنوز که هنوزه فرهنگ مسلمونا را عقب نگه دشته و باعث بدبختی و فلاکتشان شده
    هر کجا که سرزمین اسلامی هست، مردمانش بدبخت و بیچاره هستن
    البته فراموش نشه که 90 درصد سرزمینهای اسلامی با جنگ و خونریزی فتح شده، مانند ایران!
    نمونه ای از علوم بی انتهای آقایون امامان:
    http://ghadeer.org/hadis/2086/20860013.htm

    مُحَمَّدٌ عَنْ أَحْمَدَ عَنِ ابْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ جَمِيلِ بْنِ صَالِحٍ عَنْ أَبَانِ بْنِ تَغْلِبَ عَنْ أَبِى عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ سَأَلْتُهُ عَنِ الْأَرْضِ عَلَى أَيِّ شَيْءٍ هِيَ قَالَ هِيَ عَلَى حُوتٍ قُلْتُ فَالْحُوتُ عَلَى أَيِّ شَيْءٍ هُوَ قَالَ عَلَى الْمَاءِ قُلْتُ فَالْمَاءُ عَلَى أَيِّ شَيْءٍ هُوَ قَالَ عَلَى صَخْرَةٍ قُلْتُ فَعَلَى أَيِّ شَيْءٍ الصَّخْرَةُ قَالَ عَلَى قَرْنِ ثَوْرٍ أَمْلَسَ قُلْتُ فَعَلَى أَيِّ شَيْءٍ الثَّوْرُ قَالَ عَلَى الثَّرَى قُلْتُ فَعَلَى أَيِّ شَيْءٍ الثَّرَى فَقَالَ هَيْهَاتَ عِنْدَ ذَلِكَ ضَلَّ عِلْمُ الْعُلَمَاءِ
    ماهى بر روى چه قرار دارد؟

    ((55- ابان بن تغلب گويد: از امام صادق (عليه السلام ) پرسيدم : كه زمين بر چه استوار است ؟ فرمود: بر ماهى ، گفتم :ماهى بر چيست ؟ فرمود: بر آب ، پرسيدم آب بر چيست ؟ فرمود: بر صخره (سنگ سخت ) پرسيدم : صخره بر چيست ؟ فرمود بر خاك نمناك ، گفتم : خاك نمناك بر چيست ؟ فرمود: هيهات كه در اينجا دانش دانشمندان گم گشته!!!!!!!!!!!!!!!!

    بنظرتون این فرد، امامی هست که علم لدنی داره؟؟؟

    قرآن دعوت به تحدی میکند و میگوید که اگه میتوانید آیه ای مانند قرآن بیاورید
    حالا قضاوت کنین که آیه ما بهتره یا آیه قرآن:

    سوره توبه آیه 123
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلِيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.
    ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است!
    آیه زمینی:
    يا ايها العاقلون لا تقتلوا الذین یلونکم من المخالفين وليجدوا فيكم رحمة و الانسانیه واعلموا ان الله مع العادلين.
    ای خردمندان، کسانی از مخالفان که در نزد شمایند را نکشید! تا در شما ترحم و انسانیت را بیابند. و بدانید که خداوند با عدالت پیشگان است!

    *****************************************
    آیه الهی:
    سوره مائده 38
    وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَيْدِيَهُمَا جَزَاء بِمَا كَسَبَا نَكَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ.
    و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه كرده‏اند دستشان را به عنوان كيفرى از جانب خداببريد و خداوند توانا و حكيم است
    آیه زمینی:
    دست هیچ کس را به هیچ عنوان نبرید، با فقر مبارزه کنید و حکومت های عقل محور و انسان محور ایجاد کنید تا کسی دزدی نکند.
    *****************************************
    سوره محمد / آیه4:
    هنگامي كه با كافران در ميدان جنگ رو به رو مي‏شويد گردنهايشان را بزنيد، و همچنان ادامه دهيد تا به اندازه كافي دشمن را درهم بكوبيد، در اين هنگام اسيران را محكم ببنديد، سپس يا بر آنها منت گذاريد (و آزادشان كنيد) يا در برابر آزادي از آنها غرامت بگيريد

    آیه من:
    هرگز بخاطر عقیده دیگران با آنان نجنگید! جنگ بخاطر دین از بی دینی هم بدتر است! هرگز ایمان و عقیده خود را بر دیگری تحمیل نکنید! و تا میتوانید از زشت ترین عمل جهان – یعنی جنگ – دوری گزینی

    حال انصافا آیه قرآن بهتر بود یا آیه بنده؟!
    تنها همین مورد هم میتونه دلیل بطلان اسلام باشه

    اسلام با زور شمشیر و اعدام و مرگ تونسته در سرزمینهای اسامی باقی بمونه
    حکم کسی که تغییر دین بده، در اسلام مرگه!!
    اسلام با توجه به اینکه میدونسته دین ضعیف و بی منطقی هست، این احکام را که هیچ کدام از ادیان دیگر اجرا نمیکنند را وضع کرده تا جلوی روشنبینی مردمش را بگیرد
    اسلام هر جا دیده که فردی باسواد به صورت علمی خرافاتش را زیرسوال برده، حکم ترور و آدمکشی داشته
    نمونه ش احمد کسروی

    اسلام با ناآگاه نداشتن مردم؛ عوام الناس را به کشتن مخالفین خود مانند سلمان رشدی ترغیب میکند
    درحالیکه 99.99 درصد مسلمانان نمیدانند که در کتاب سلمان رشدی چه چیزی نوشته شده، فقط میدانند که باید او را بکشند و حیاتش را بگیرند!!

    واقعا جالبه
    در قرن 21 بودن و دیدن این توحش شرم آوره!

    • خیلی خوب بود آریا جان. من این حدیث «زمین بر چه استوار است» را نشنیده بودم! wow!
      با اجازت کامنتت رو به عنوان یک پست می‌گذارم.

      • خوشحال میشم، ضمنا از این احادیث خیلی زیاده
        نمیدونم اینو شنیدی یا نه، ولی میذارم؛ این از علی بن ابی طالبه
        از كتاب علل الشرائع شیخ صدوق ،

        «شخصى یهودى محضر على بن ابى طالب علیه السّلام رسید و عرض كرد:

        چند سؤال از شما مى‏نمایم در صورتى كه جواب آنها را بدهید اسلام مى‏آورم.

        على علیه السّلام فرمودند:

        آنچه خواهى بپرس و محقّقا كسى را داناتر از ما اهل بیت نخواهى یافت.

        یهودى : كره زمین بر چه استوار مى‏باشد؟

        امام (ع) : كره زمین روى دوش فرشته‏اى است و دو پاى آن فرشته روى سنگى و سنگ بر شاخ گاوى بوده و چهار دست و پاى گاو بر پشت ماهى كه در دریاى اسفل مى‏باشد قرار دارد و دریا روى ظلمت و ظلمت و تاریكى بر عقیم و عقیم بر ثرى استوار است و كسى غیر از خداوند عزّ و جلّ از زیر ثرى مطّلع نیست.

        یهودى : چرا فرزند گاهى به عموها و زمانى به دایى‏ها شباهت دارد؟

        امام (ع) : هر گاه نطفه مرد زودتر از نطفه زن خارج شده و در رحم قرار گیرد البته فرزند به عمو و عمّه‏ها شبیه مى‏گردد و منشأ پیدایش استخوان و رگ همین نطفه مى‏باشد و در صورتى كه نطفه زن پیش از نطفه مرد بیرون آمده و زودتر در رحم وارد گردد فرزند به دایى و خاله‏ها شبیه مى‏شود

        یهودى : منشأ پیدایش مو و خون و گوشت و استخوان و رگ آیا نطفه مرد بوده یا نطفه زن مى‏باشد؟

        امام (ع) : و منشأ پیدایش موى و پوست و گوشت نطفه مرد مى‏باشد چه آن كه نطفه زن زرد و رقیق است

        یا صحبت جعفر صادق با یک طبیب هندی که اگه تو نت سرچ کنی، پیدا میکنی

پاسخی بگذارید

