پنج تن آل ماله

امام نقی (ع) همواره از شریعتی، سروش، بازرگان، کدیور و گنجی به عنوان «پنج تن آل ماله» یاد می‌کردند.

40 پاسخ به “پنج تن آل ماله

  1. من ورزشکار نیسستم. اما ورزش بانوان را دوست دارم

    امام نقی قبل از عضیمت کاروان المپیکی سامرا به لندن 2012

  2. این علی ALI مثل علی ابن ابیطالب همیشه دو چیز بر سر زبانش است و دائم آنها را مثل آب نبات چوبی می مکد. یکی اسم مبارک الله و یکی هم آلت مبارکه تناسلی همه مومنان. هم موجب رضای خدا می شود و هم باعث ارضای مومنان. اجرش هم در این دنیا و هم در آن دنیا داده شده.

  3. خيلي احمقي,اونقدر نميفهمي نبايد به عقايد كسي توهين كرد?
    هر كي اهانت بكنه به حضرت نقي ما/خودم سرش رو ميبرم…
    تو اينقدر ترسويي كه حتي جريت نداري اين بيام رو نشون بدي…

  4. اونايي كه توهين ميكنن به 14 معصوم,از خدا نميترسن,به خاطر حضرت زهرا اين كارو نكنن…خوب نيست,ناراحت ميشه…

    • هان ؟ بعد میگن شما شیعه ها مشرک و بت پرستید میگید نه .
      آخر فاطمه و علی و تقی و نقی حتی با اعتقادات شما هم از خود قدرتی ندارند و همه قدرت فرضیشان از خدا است. یعنی مثلا ما از خدا نمیترسیم ولی حالا از بنده خدا بترسیم که یک وقت ناراحت نشه. مثلا چی میشه.

      صبر کن من ببینم این موصاد ردیف بودجه برای ما مشخص میکند که به شما زنگ بزنیم یا نه. عجالتا شما برای فحش دادن به بیت امام نقی در سامرا زنگ بزنید یا نقی

      • امام زمان عزیز، می‌دانید که من سعی می‌کنم به هیچ وجه سخنی را سانسور نکنم، ولی از شما و دوستان درخواست می‌کنم حتی‌المقدور فحش و دشنام ندهید.
        با تشکر
        امام نقی (ع)

  5. صداي غربت مولي ز جاه كوفه مي ايد هنوز/علي تنهاست,اي تنهاي تنها,يا ابصالح*…ميان دشمنان نبش زمين شد مادرت زهرا,بكو اندم جه حالي داشت مولي,يااباصالح…

  6. اكه مادرت رو تو كوجه 40 نفر كتك بزنن,بابات هم نتونه كاري بكنه جي كار ميكني?مادر منو تو كوجه كتك زدن,دست هاي بابام هم بسته بود,ميدوني مادرم كي بود?اسمش فاطمه زهرا است,اسم بابام هم علي هستش,
    الان كه دارم اينارو مينويسم,از جشم هام داره اشك مياد,دارم كريه ميكنم…

    • خوب، من واقعا از وقوع چنین اتفاقی متاسفم ولی آیا این دلیلی است که ما آنها را مقدس جلوه دهیم. همین سال گذشته بود که یک عده در خمینی‌شهر اصفهان به چند زن در مقابل همسرانشان تجاوز کردند. حتی یکی از آنها باردار بود. اما من نمی‌بینم کسی به آنها اقتدا کند!

    • اینجوری که تو آدرس بابا ننه ات رو دادی، تو خود امام حسینی. ببینم شارژ ایرانسل میگیری اول؟

  7. واي مادرم,واي مادرم…مادرم 18 سالش بود كه كشتنش…
    امام علي:فاطمه, بي تو من اينجا بينوا و كوجه كردم/جشام اشك خون ميريزه روي كونه هاي سردم*
    كار من بي تو فغانه نميتونم كه بخندم/ميكشه حيدرو اين غم كه خودم قبرتو كندم…سرمو رو سنك قبرت ميزارم تنها و خسته/توي كوجه تو رو كشتن من بودم با دست بسته*جلوي جشام قلاف و تازيانه بود و سيلي/صورت من به روي خاك صورت تو رنك نيلي…

  8. دنبال حيدر ميدويد/دنبال حيدر ميخزيد/از سينه اش خون ميجكيد…
    منتظر تماس شما هستم…
    ببخشيد اول تند شدم,معذرت ميخوام,يه لحظه عصباني شدم,خداحافظ

  9. درسته ولي تقصير امام علي و حضرت زهرا جيه?راحت ميكم,من هم لواط (مرد با مرد)ديدم هم بجه بازي ديدم هم بسر با دختر ديدم ههم مساحقه(زن با زن)ديدم,از نزديك با جشماي خودم ديدم…اوضاع خودمم خيلي خراب بود,به خدا قسم ميخورم كه حضرت زهرا دستمو كرفت كاملا زيرورو شدم…

  10. ادمین جان این یک اسپمر هستش که هدفش معلومه، پر کردن صفحه کامنت ها با خزعبلات که دیگه کسی تعقیب نکنه. خودت بهتر میدونی باهاش چیکار گنی دیگه.

  11. شوخي نكردم,برات ميخرم,
    هدفم هم اين نيست,تا حالا برا هيج كسي بيام نذاشتم و نظر ندادم ولي اينجا فرق ميكرد

  12. ما مشرك نيستيم,خدارا قبول داريم,وقتي يه نفر برات يه كاري بكنه بايد برات مهم باشه ناراحتيش.

    • اتفاقا مشرک ها خدا را قبول داشتند. اما براش شریک قائل بودند. اونی که خدا رو قبول نداره اسمش میشه کافر. تو یکی در حد دینی دبستان هم بلد نیستی؟؟؟

  13. شما حتي اكر مسلمان هم نباشي انسان هستي,و از لحاظ انساني درست نيست به عقايد كسي توهين كرد…

    • اگر اون عقاید به سر تا پای شعور من می رید چی؟ اگه عقاید جاهلانه شما زندگی من و هموطن های من رو سیاه کرده تو این مملکت چی؟ فکر می کنم حق دارم من هم یک پام رو بذارم اینورش، یک پامو بذارم اونورش، و یا علی !!!

  14. من دوم دبيرستانم,معني اونا را هم ميفهمم,براي خدا هم شريك قايل نيستم,ولي براي رسيدن به هر شخص بزركي نياز به واسطه هستش,حالا اكر اون جيز بزرك خدا باشه نياز به واسطه نيست?

  15. اسلام به ذات خود ندارد عيبي/هر عيب كه هست از مسلماني ماست!
    ما با اخوندا و سياسي ها مشكل داريم تقصير اسلامه?
    اونا ادمايي هستن كه دم از اسلام ميزنن,ولي مسلمان نيستند,اكر شمارتو بدي ممنون ميشم

    • «اسلام به ذات خود ندارد عيبي/هر عيب كه هست از مسلماني ماست!»

      اتفاقا اسلام ذاتاً دین کثیف و پستی هست، تو اول بگو با کیان دوستی‌- من آنگاه بگویم تو خود کیستی، اگر می‌خوای دینی رو بشناسی، ببین پیروانش چه جور آدمایی هستن.

      در ضمن آقای ریحون که میای اینجا کامنت میذاری: برو این دام بر مرغِ دگر نه‌…

  16. محل ما مسجد نداره,من هرجي دوست هم عقيده داشتم,ضرر كردم,من ميخوام با شما دوست باشم,از بجه مسجدي هايي كه با يه سانديس و دو تومن خودشونو ميفروشن هم خوشم نمياد

  17. مگه من محمد راسولولا هستم که یه فنچ میبینم حشری بشم بخوام باهاش دوست شم ترتیبشو بدم. برو بینیم بابا. من مسلمون نیستم که، آدم حسابی هستم. برو با ایرانی با غیرت یا موظف دوست بشو

پاسخی بگذارید

