۵۶۷

امام نقی (ع) خطاب به مسلمین فرمودند: این که خمس و زکات و موقوفات و … به من می‌دهید به نفع خودتان است، وگرنه من که علم لدنی دارم و اینها هم نباشند می‌توانم بروم لامبورگینی بسازم و بفروشم!

سیره نقوی، رفع منّت از گردن معصومین (ع)

12 پاسخ به “۵۶۷

  1. واقعا متاسفم براتون که صد برابر بدتر از آخوندا هستین/وای بر روزی که شما بخواید بیاید ایران حکومت کنید. وضعیت سوریه رو می بینین؟ فکر می کنید شما می تونید این همه ایرانی کم سواد را بر علیه مذهب بشورانید . اگر ممکن بود توی این 1400 سال یک بار اتفاق می افتاد.
    اسلام هر چقدر که غیر منطقی است قدرت عجیبی در نگه داشتن پیروانش دارد.آینده ی ایران بدون حضور آخوند ها یعنی جنگ داخلی بین دین ستیزان و دینداران که مملکت را برای همیشه به باد می دهد. من یکی که با وجود اینکه به خدا اعتقاد ندارم ترجیح می دهم صد سال حکومتی مثل جمهوری اسلام حاکم باشد تا دین ستیزان خطرناکی چون شما.
    من توی کمپین فیسبوک شما چند تا کامنت گذاشتم اما فقط یکی رو تایید کردین که بتونین مورد هجوم خودتون قرار بدین و بقیه رو تایید نکردین/ این جوری می خواین آزادی خواهی و دموکراسی را با خودتون به ایران بیارین؟ صد شرف به جمهوری اسلامی
    اگه روزی تفکر شما بخواد بر ایران غالب بشه شخصا ترجیح می دهم با تمام وجود از جمهوری اسلامی دفاع کنم!

    • برادر سروش جمهوری اسلامی شرفش کجا بود که شما شرف این رو صد برابر ما میدونین؟ نگران نباش اروپا این مرحله رو 500 سال پیش طی کرده. ما هم طی میکنیم. نیازی نیست جنگ بشه. متاسفانه مذهب افیونی هستش که آدم های بی سواد و بی خرد رو بدجوری گرفتار خودش میکنه. ولی مطمئن باش با این لطفی که جمهوری اسلامی به بشریت کرد و هویت واقعی اسلام رو به مردم نشون داد، این اتفاق خیلی زودتر و راحت تر از تجربه مسیحیت و اروپا خواهد بود.

    • بله دوست عزیز اسلام » قدرت عجیبی در نگه داشتن پیروانش دارد».. این قدرت همون قدرت شمشیر و ترس از ارتداد هست. در آمارها گفته میشه یک میلیارد مسلمان وجود داره. وقتی یک خارجی موبور مسلمون میشه مسلمونهای بدبخت از ذوق هزار بار در تلوزیون و روزنامه ها اونو مطرح میکنن ولی هر روز کلی مسلمون (حداقل در ایران) از اسلام نه تنها خارج، بلکه ازش بیزار میشن اما کسی خبردار نمیشه. حداقل خوبی این وبلاگهای صداسلامی اینه که بدونیم جزیره های تنها وسط دریای مسلمونا نیستیم. اینطوری که ترسها بریزه کمکم بهبودهای بیشتری هم بوجود میاد.

  2. تو بخواهی و نخواهی فاتحه مذهبو تو ایران خوندن الان هم به زور نفت مفت صدای زوزه اذان بر میخیزه تو نمی تونی اسلام بدون خونریزی و صلح دوست پیدا کنی همان طور که در سوریه اسلام ناب مشغول دریدن کودکان بیگناهه به زودی در ایران هم قرانها را خواهیم سوزاند

    • درسته /تو قرآن ها را خواهی سوزاند اما مسلمانان کور مغز هم نمی نشینند تماشا کنند!
      ایران با وجود مذهبیون افراطی از یک طرف و دین ستیزان افراطی هم از طرف دیگر رو به نابودی خواهد رفت.

      • هممم. می‌شه یه نمونه از اقدامات دین‌ستیزان «افراطی» را در ایران توضیح دهید. منظورتان این جک‌ها است؟!
        من به عنوان یک خدا ناباور اصلا نمی‌خواهم حکومتی سر کار بیاید که با دین سر جنگ داشته باشد. حکومت از نظر من باید سکولار باشد و مذهب را وارد سیاست نکند. اتفاقا حکومت سکولار حقوق دین‌داران را رعایت کرده و برخلاف جمهوری اسلامی با یهودی، بهایی یا سنی سر جنگ نخواهد داشت. نمونه‌اش آمریکا است که با وجود جامعه‌ی نسبتا مذهبی، حکومت غیرمذهبی و سکولار دارد. البته آمریکا هم اتوپیا نیست و مثلا معافیت‌های مالیاتی مختلف برای گروه‌های مذهبی در نظر می‌گیرد که عادلانه نیست.

      • خدمت امام نقی عزیز امامنا و سرورنا و قاعدنا
        السلام علیک یا گاگول الائمه
        متاسفانه با این که خیلی دوست دارم با نظرت موافق باشم، اما به یه دلیل نمیتونم. این سیستم مطلوب شما با مسیحیت ممکن است اما با اسلام ممکن نیست. به خاطر ذات خود دین. مسیحیت ذاتاٌ دین قدرت طلبی، کشتار و خونریزی و تجاوز نیست. پیامبر مورد ادعاش از مظلوم ترین انسان های تاریخ هستش (البته من این ها رو داستان می دونم ولی خب بازم داستان قشنگ تری داره) و خلاصه اینکه با پیروان این پیامبر میشه جامعه سکولاری که همه احترام همدیگر رو حفظ میکنند تشکیل داد همونطور که پیامبرشون احترام فاحشه رو هم حفظ کرد و اجازه نداد یهودیان سنگسارش کنند.
        اما با مسلمانی که پیرو محمدی است که هر کسی یا باید به او اعتقاد پیدا می کرد و یا خشکه حساب می کرد در غیر این صورت کشته می شد چجوری می توان جامعه سکولار تشکیل داد؟ ذات این دین دچار مشکل هستش. اگر تو به عنوان حکوت با مسلمونا کاری نداشته باشی و بخوای بهشون احترام بذاری اونا با تو کار دارند. وقتی شیعه سنی رو قبول نداره و اون رو با زشت ترین الفاظ مورد خطاب قرار میده، تو انتظار احترام به اعضای جامعه سکولار از این پیروان داری؟
        متاسفم که این رو میگم، اما من نمیتونم با دینی که میگه من به خاطر خروج از اسلام باید کشته بشم کنار بیام. من نمیتونم کنار یک مسلمون با آرامش زندگی کنم. چون اون اگه یه مسلمون واقعی باشه باید طبق گفته پیغمبرش من رو بکشه چون کافر هستم.
        امام من به کلام تو شک کردم، من را به دو نیمه مساوی بقسمای

      • حیف که مچم درد می‌کنه و گرنه نصفت می‌کردم ;) من قبول دارم که با اسلام، حتی در نبود حکومت اسلامی، باید مبارزه کرد اما این کار باید به صورت فرهنگی و از طریق موسسه‌های غیرانتفاعی و مردمی صورت بگیرد. به نظر من حکومت نباید له یا علیه دینی اقدام کند.

  3. «آینده ی ایران بدون حضور آخوند ها یعنی جنگ داخلی بین دین ستیزان و دینداران که مملکت را برای همیشه به باد می دهد. من یکی که با وجود اینکه به خدا اعتقاد ندارم ترجیح می دهم صد سال حکومتی مثل جمهوری اسلام حاکم باشد تا دین ستیزان خطرناکی چون شما»
    داداش دم خروست عین ذوالنقار از لای پای فاطی زده بیرون. تو به خدا اعتقاد نداری و اونوقت حکومت آخوند و به نقی ترجیح میدی؟ راست می گی به خدا اعتقاد نداری، به ساعتی 8 تومن (آپگرید شده هفت تومن) اعتقاد داری. بعدشم تو و همپالکیات اونقدر بچگانه استدلال می کنین که آدم حتی خندش نمی گیره. برو بگو حاجی خودش بیاد بنویسه. شما ها ریدین به خودتون و اسلام و از علی تا مهدی موهوم با این استدلال کردنتون. برو بزار باد بیاد. یا حاجی بیاد (اونم مثل باد روده اس. هر کدوم بیان فرق نداره)

  4. امام نقی هم یه بار به ابالاش فرمود: کاش من هم یک بی خدا بودم. در حدیثی دیگر که تهوع اور تر است نقی می فرمایند که: من بی خدا نیستم ولی بی خدایان را دوست دارم.

پاسخی بگذارید

