تفخید

امام نقی (ع) در مسجد سامرا پس از قرائت خطبه‌ی خود در حال پاسخ به سوالات شرعی مردم بود که پیرمردی به نام ابولخمین از میان جمعیت پرسید: «اماما، عمه‌ات به فدایم، می‌شود در مورد تفخید و اصول عشق‌بازی با ران دختربچه‌ی شیرخواره برایمان توضیح دهید؟»
با این سوال چهره‌ی امام منقلب و برافروخته شده و فریاد برآورد: «مردک بچه‌باز از مسجد من گمشو بیرون»
ابولخمین که انتظار چنین واکنشی را از امام نداشتند به لکنت افتاده و گفت «لکن خود پیامبر…»
امام دوباره فریاد زد: «لاکن بی لاکن. پیامبر گوه خورد با تو. گفتم برو بیرون. مردک فاسد»

امام نقی (ع) و رفرم مذهبی – فصل مبارزه با آزار جنسی کودکان

15 پاسخ به “تفخید

  1. به خدا سوگند اگر خورشید را در دست راست و ماه را در دست چپ و نپتون را زیر این بغلم و اورانوس را زیر اون بغلم و مریخ را لای پایم بگذارید از یاری نقی‌ دست بر نخواهم داشت.

  2. من از وقتی این وبلاگ رو دیدم دارم به این فکر میکنم یک نفر چقدر استعداد طنزش میتونه قوی باشه؟؟؟؟شده اینقدر خندیدم که عضلات شکمم گرفت….یکی از کسایی که ارزو دارم قیافشو ببینم همین مدیر کمپین امام نقیه…ضربه ایی که شما به اینا زدی 1000 مخالف سیاسی اپوزیسون نمیتونستند بزنن..واقعا دمت گرم

    • ممنون ولی این احادیث توسط یک نفر نوشته نشده است. تنها حدود ۳۰-۴۰ حدیث اینجا برای من است، از جمله این. ما منتخب احادیث گفته شده توسط یاران حضرت در صفحه‌ی فیسبوک را در اینجا قرار می‌دهیم.

  3. حرف نداری بخدا اسلامو عالی شناختی خودت تکی لشکری هستی ، هیشکی با هزار مگا بایت منطق و دانش نمی تونه مث تو، کثافت اسلامو اینقده زیبا، بی نقص ،کامل ،قابل درک و مستند نشون بده دمت گرم بی نظیری خوب جائی رو مارک کردی ای ول

  4. عزیزم بچه بودی رسول اکرم (ص) چند بار باهات تفخید کرده که اینجوری الان بهش فحش میدی؟

    • 1. من سنم به اون موقع نمیرسه ولی از احمد جنتی بپرسی احتمالا چند بار ایشون رسول الله رو تخفیذ کردن.
      2. نکته دیگر اینکه اگر فحش دادن نشانه تخفیذ شدن توسط رسول الله باشد، می توانم بفهمم چرا شیعیان اینقدر به فحش دادن علاقمندند.

    • اقا نگین من گفتما خود مسلمان احمقش به پیامبر گفت بچه باز!!! مسلمونم مسلمونای قدیم.

  5. خاك بر سر كونيت كه گويا انقدر گذاشتن تو كونت كه عقده ايي شدي ديگه پيروعمر وعثماني چه ميشه كرد؟همين روزها حساب سايت رو هم ميرسيم.از يك زنازاده مادر قهبه مثل تو انتظاري جز اين نيست.

    • دوست عزیز،
      مادر قحبه درست است نه مادر قهبه. شما سواد فحش دادن هم ندارید، چه برسد به سایت هک کردن. بزرگی می گفت: وقتی گنده گوزی می کنی کون خودت پاره میشه، گوش مردم کر نمیشه.

      • عمر و عثمان و علی و ابوبکر و محمد سوسول الله را جملگی از ک… به فاک دادیم کجای کاری؟

  6. جناب نقی با درود
    در خصوص تهدید برخی از مسلمانها به هک سایت اگر چه ورد پرس امنیت خوبی دارد ولی بهتر است کمی محتاط باشید، پیشنهاد من این است که حداقل هفته دو بار از پستهای جدید بکاپ بگیری تا اگر سایت هک شد برای راه اندازی مجدد، دچار دردسر نشید، و بلایی که سر سایت زندیق آمد سر شما نیاد.

    نوع مبارزتون با خرافات ، از موثرترین روشهای مبارزه می باشد موفق باشید.

پاسخی بگذارید

