۵۴۶

روزی حسنین (حسن+حسین) به مادرشان گفتند: «ما هر کدام شما را میان در می‌گذاریم، ببینید کداممان بیشتر به ولایت علی شک داریم»

حلیة النقویون – احادیث بدون منبع و ماخذ و مخرج

24 پاسخ به “۵۴۶

  1. اقای امام نقی اگه دین نداری حداقال مرد باش و غیرت داشته باش.تورا به جون مادرت که میگی شیعه بود و به روح پدرت قسمت میدم بیخیال این پست بالا شو و حذفش کن.یه بار تو زندگیت مردونگی کن.
    ……….اینا به همه خوننده های این پست بگم وای به حال کسیکه بیاد توی این پست نظر بزاره .اینبار خودم که هیچی به بچه ها میگم بیاند حسابی بهش فحش بدند.هرکی مخیواد باشه شیعیان هم توجه کنند اینجا نه بحث کنند نه نظر بزارند.تا من اگه کسی از این پست تعریف کرد مادر جنده ش را بگام.

    • جیگرتو حمید جون،
      تمام برو بچه ها رو بگو بیان فحش بدن که من عاشق این پست هستم. این پست شاهکاره. فوق العاده هست. این بهترین پست تمام وبلاگستانه.
      آخه مردک تو خیال می کنی که وقتی نوشته رو روی وب میذاری مثل آیه قرانه که هر وقت خدا عشقش کشید عوضش می کنه یا خیال کردی امضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی هست که آقا بگوزه اینه میرن امضاشونو پس می گیرن.
      از هر پست روی نت هر روز هزاران کپی روی سرورها و جستجوگرهای مختلف ثبت میشه و با برداشتنش چیزی عوض نمیشه. این آب رفته رو نمیشه به جوی برگردوند بنابراین بگو برو بچه هات هرچی لایق خودشون و پیامبر بچه باز و لکاته دو عالم هست بنویسن تا جونشون بالا بیاد.
      شما اینقدر بی شعورین که به عایشه میگین فاحشه. مگر عایشه همسر پیامبر نبود؟ مگر در قران نیست که زنان پیامبر مادران مومنانند؟ شما که به یک کلام همه مومنان رو مادر جنده خطاب می کنید اینم روش به ما هم بگین تا در تاریخ ثبت بشه هواداران فاطمه چه کسانی هستند. بگین تا همه بدانند لقب لکاته دو عالم به حق برازنده فاطمه زهرا سلام الله علیهاست.

      • تخم زنا تو خفه.بابات که غیرت نداشت و مادر جنده شد و تورا پس انداخت اما تو مواظب زبونت باش که ما برا مادرت پیام ندیم.اگه از این حرفا دوست داری و مادرت جندست دباره که که خوری کن

      • آقا یا خانم صدای گاو (ما)
        نوبتی هم باشه نوبت منه. تخم زنا حسنین هستند نه من. بی غیرت هم امام علی بود که بعد از این همه لطف خداوند بهش هر شب ناموس خدا (فاطمه زهرا) رو می گایید. جنده هم عایشه همسر رسول الله است که به گفته قران مادر همه شما مومنین هست.
        با ذوق و شوق منتظر دشنامهای رکیکتر شما هستم تا همه را یکجا بزنم توی سر ائمه اطهار و خاندان جاکششان!

      • ما هم واجب شرعی شد کی ننت بزاریم کسکش تخم حروم

  2. در نهایت پس بررسی و محاسبه میزان لهشدگی فاطمه به عنوان داور، حسین را برنده اعلام کرد

    • کیر خر تو کس مادر جندتپمن نمیدونم پدر شماها انقدر خر بودند که نمیدونستند وقتی زنشون پریود میشه نباید باهاش سکس کنند.اونا این مسئله را رعایت نمیکنند اونوقت نتیجه اش میشه یه مشت بچه حیض تخم حروم ابنه ای ولد زنای مادر جنده مثلتو که من نمیدونم تورا کدوم جنده ای پس انداخته.توله سگ.پدرسگ اشغال.مرتیکه عوضی تو مادرت جنده بود حالا عوض اینکه بری سراغ مامانت که کسی نره روش اومدی اینجا گو خوری میکنی.بچه کونی عوضی.تو اگه تخم بابات بودی و ما مفهمیدیم کدوم مادر کسده ای هستی که کیر خر تو کون ننت میکردیم.ببین بچه زنا اگه یه بار دیگه بیای اینجا و که که خوری کنی اونوقت هربار که میای اینجا نظر بدی مادرت گاییده شده.حالا اگه دوست داری ما مادر جندت را پاره کنیم بیا تا بهت بگیم.هرچند تو دوست از مادر حرف بزنیم و حال میکنی برا همین همین هم دوباره میای.برو گومشو دنبال ننت بگرد.

      • یعنی تمام فحش دادنهاتون همین بود؟ یعنی حرف دیگه ای نداشنین؟ یعنی می خوای بگی مدافعان فاطمه زهرا بیش از 10 خط فحش نمی تونن برای حفظ عورت اسلام کاری بکنن؟ یعنی فاطمه زهرا جز این چند خط فحش چیزی یادت نداده؟ تو یک بار قران رو می خوندی می تونستی 10 برایر این فحش بدی. حیف بیت المال که به توی بی عرضه می دن که نمی تونی 50 خط فحش به یه کافر بدی بدبخت.

  3. سلام
    نمی دونم چی بگم به شما اگه مسلمون نیستی به عقاید دیگران احترام بگذار.
    اگر هم که مسلمونی برو یه تحقیق راجع به امام نقی(ع)وحسنین داشته باش.
    باشد که شما هم درصف توبه کنندگان قرار گیری.
    والسلام

  4. حالا که بابای شیمبل پیدا شد خوب منم مادر شیمبل هستم.شیمبل جان یادته میپرسیدی بابام کیه من بهت میگفتم شب بود نشناختمش.حالا بابات برات پیام گذاشته.راستی بابای شیمبل اون شب پول مارا کامل ندادیا

  5. بابا این شمبل کیه انقدر بهش فحش میدید.خوب دست خودش که نبوده مادرش جنده بوده حالا هی باید به روش بیارید.این کار درست نیست بهرو برینیند.هاهاهاهاهاهاهاشیمبل مادر کسده .کسکش عوضی

  6. خیلی وقت بود با بچه ها دنبال این ولد زنا میگشتم بالاخره پیداش کردیم.البته دنبال کاراش هستیم هرکی میخواد کمک بده .من ادرس و نشونیه این تخم حروم را دارم ایمیل بده تا براش بفرستم.

    • سلام اقای ناشناس.
      من ادرس شیمبل را میخوام .البته خودم ایران هستم و کافی نت دارم هواسم به کاربرا هست بعضیاشون میاند اینجا و حسابی از خجالت این سایت در میاند وانصافا خوب هم فحش میدند.البته من فیلتر شکن در اختیارشون میزارم.من چندتا دوست توی کانادا دارم گفتند اگه ازش نشونی پیدا کردی بر ما بفرست.
      eli_sabet@gmail.com

  7. اقای ناشناس و اقای دنبال شیمبل تخم حروم.هیچ وقت دستتون را بخون سگ اوده نکنید.اخه بچه کونی مادر جنده که ازش تکلیفی نیت ولدزناست دیگه

  8. به به! می بینم که عرزشی ها ریختن اینجا دنبال شیمبل می گردن! فقط لطف کنین یه کم آرومتر عرعر کنین آخه عسکری کوچولو خوابه! اگه بیدار شه امام عصبانی می شه با ذوالنعوذ میاد حالتونو می گیره. اون وقت خود رسولولا هم نمی تونه شفاعت کنه! از ما گفتن حالا هرچی می خواین عر بزنین.
    اجرکم عند النقی
    راستی به مادرتون سلام برسونید و از روی پدران ماهتون ببوسین

    • ببینید جان من ببینید طرفداران اسلام چه کسانی هستند! طرف با خودش مناظره راه انداخته! آدرس IP رو نگاه کنید. فقط می‌تونم بگم که شیمبل عزیز، اینکه بیشتر از همه‌ مورد حمله قرار می‌گیری به این علت است که کارت خیلی درسته. Keep up the good work ;)

      عجب!

      • من برای یک مدت کوتاه moderation کامنت‌ها رو فعال می‌کنم. مطمئن باشید که هیچ کامنتی سانسور نخواهد شد. این قضیه برای مقابله با افرادی مانند این آقا هست که به سایت حمله کرده و فله‌ای کامنت می‌گذارند. دوستانی که حداقل یک کامنت approve شده دارند، پیغام‌هایشان moderate نمی‌شود.

      • امام جان، این عرزشی ها معمولا چندتا پدر دارن و از هر پدر یک شخصیت به ارث بردند. به همین خاطر بعضی وقتها با خودشون مشاجره می کنن.

  9. اقای مدیر سایت.خوب اخه احمق جو.توی سایت دانشگاه وتوی کافینت که توی یه ساعت ممکنه 10نفر از یه سیستم استفاده کنند ….خوب حالیت نیست دیگه.ببین احمق جون من خودم توی کافینت کار میکردم .هرچقدر هم احمق باشم اینارو خودم میدونم.میخوای بگم بعضی ها که توی این سایت کامن گذاشتند کی اومدند؟چقدر از سیستم استفاده کردند؟از کدم فیلتر شکن استفاده میکردند؟ادرس این سایت را از کجا اوردند؟؟؟ببن ما خودمون این کار ایم.ما توی دانشگاه بیشتر نزدیک 30تا سیستم داریم.پس اونا هم با خودشون منظره میکنند.هان؟؟بابا جمع کن خودتا.ما انقدر هم مثل شما نیستیم.میخوای ادرس سایت را بدم با 10تا IP دیگه بیاند به شومبول فحش بدند.یارو ما صبح تا شب توی وب کسچرخ میزنیم.
    در ضمن اقای ذوب شده نو خفه…

    • اولا اینکه همه‌ی اینها یک IP دارند بخاطر اینکه شبکه‌ی شما از NAT استفاده می‌کند نیست، بلکه اگر شما از ۱۰ شهر مختلف هم با استفاده از یک پروکسی متصل می‌شدید دوباره وضعیت همین بود. برخلاف چیزی که ادعا می‌کنید به نظر من اصلا هم این کاره نیستید! البته باور می‌کنم که صاحب کافی‌نت باشید؛ ولی مشخص است که این کاره نیستید! تصور من این است که یا شما خودتان این کامنت‌ها را گذاشته‌اید، یا این طور که از صحبت‌تان برمی‌آید رفته‌اید و چند نفر از دوستانتان را آورده‌اید و با هم شروع به کامنت دادن کرده‌اید! امیدوار بودم مورد اول صحت داشته باشد، چون اینکه کسی برود آدم بیارد تا در یک وبلاگ دسته جمعی کامنت بگذارند، مانند اینکه در محله‌شان می‌خواهند دعوای فیزیکی کنند، احمقانه است! ولی یادم می‌آید که با وجود اینکه کامنت‌های شما را Spam کرده بودم اما همچنان کامنت می‌فرستادید، پس cookie در مرورگر شما ذخیره نمی‌شد. بنابراین یا شما با هر کامنت cookieها را پاک می‌کردید، یا از مرورگر‌های مختلف روی یک کامپیوتر بهره می‌بردید، و یا اینکه از چند کامپیوتر استفاده می‌کردید. با توجه به فرمایشات شما، به نظر از تکنیک احمقانه‌تر، یعنی چند کامپیوتر استفاده کرده‌اید!
      امام نقی فرموده‌اند «خدا را شکر که دشمنان نقویون را از احمقان قرار داد»
      و من الله توفیق!

پاسخی بگذارید

