Hacked by Imam Naghi

نقل است روزی ابولاشی با سرعت و نعره زنان به امام وارد شدند و گفتند: اماما چه نشسته‌ای که برای هک وبلاگت ۵۰۰ هزار تومان جایزه گذاشته اند! پس امام به سرعت و دزدکی از طریق ذوالنعوظ به مودم عفیر* وصل شدند. آنگاه به وردپرس لاگین نمودند و سپس در بالای وبلاگ خود به جای «با غسل جنابت وارد شوید» نوشتند «Hacked by Imam Naghi» ولی هیچ کس آن ۵۰۰ هزار تومان کذایی را به حسابشان نریخت! پس ابولاشی را فراخواندند تا با ذوالنقار به دو نصفش کنند اما هرچه میس مینداختند ابولاشی ایگنور میکرد.

* الاغ حضرت (ع)

62 پاسخ به “Hacked by Imam Naghi

  1. به فضل الهی نشریه ایی پر محتوا و روشنگرانه بر ضد شما و درمدح فضائل امام هادی(ع) با تیراژی بالا در اصفهان و انشاالله در شهرهای دیگر در حال پخش داریم.به فضل الهی عَدو شد سبب خیر.

  2. بگذار تاریکی هرچه میخواهد بگوید،از نور خورشید چیزی کم نمیشود

    همیشه هادی است حتی اگر تاریکی روی آن خاکستر قلم سیاهش را بپاشد

    • معلومه. امام هادی و رسانای جریان برق بودند. نورافکن به هاله نورشون وصل بود چطوری نورشو خاموش کنیم؟

  3. من شخصا با این نظام موافق نیستم و با اسلام هم هیچ میانه ای ندارم…
    ترجیح می دهم در کشوری زندگی کنم که مردمانش به هم احترام می گذارند . نه اینکه عده ای هموطنانشان را مسخره می کنند و عده ای دیگر هم حکم قتل آنها را می دهند.
    رسما حالم از ایران به هم می خورد/ من تا چند ماه دیگر دارم شهروند کشوری می شوم که به آن علاقه ی قلبی دارم چون همه ی مردم آنجا نیز به من احترام می گذارند تا جایی که وقتی همسایه ی بی خدای ما وقتی وارد خانه ی یک مسلمان می شود همیشه سرش پایین است تا مبادا خانم آن خانه از نگاه او ناراحت شود…
    َحالم از اسم کورش و داریوش و خشایار و هخامنشیان به هم می خورد. همانهایی که انگلیسی ها بزرگشان کردند و به خورد ما دادند و بعد هم به ریش ما خندید…. شخصیت های جنایتکاری که به آتش زدن شهرها و ازدواج با مادران و خواهرانشان افتخار می کردند
    من وقتی در این کشور می خواهم از زادگاهم سخن بگویم ترجیح می دهم هرگز از این جنایتکاران یادی نکنم چون کتابهای تاریخ به خوبی آنان را معرفی کرده اند…
    اگر چه هیچ وقت مسلمان نبوده ام اما مدتی است که دارم به آن علاقه پیدا می کنم . یکی از دلایلش آن است که فکر می کنم اسلام باید عقیده ی قدرتمندی باشد چونکه دشمنان آن مجبورند به تمسخر آن بپردازند به خاطر اینکه از نقد منصفانه ی آن عاجز هستند….َ

    • من شرط می‌بندم شما شیعه‌ای معتقد بوده و دارید تقیه می‌کنید. شما در کامنت دیگری نوشته‌اید «شما اقلیتی بی مصرف هستین. کسی که باید این کشور را ترک کنید شمایید نه چندین میلیون ایرانی شیعه». اولین بار که کامنت داده‌اید نوشته‌اید «قولولا اله الا الله تفلحو» و در کامنت بعدی «اگه جرات داشتین با اسم واقعی مطلب می نوشتین». چند روز پیش هم نوشتید «من شخصا به خاطر فعالیت های سال 88 به زندان افتادم. من به هیچ عنوان مسلمان نیستم . اما بین رفتار شما و رفتار مسلمانان رادیکال هیچ فرقی نمی بینم….»

      جالب این هست که در بقیه‌ی کامنت‌هایتان، بعد از اشاره به اینکه خودتان بی‌دین هستید، یک تلنگری هم به کوروش و داریوش زدید. برای من کوروش و داریوش اهمیت ندارند. برای من مبارزه با حکومتی اهمیت دارد که از سرمایه‌ی کشور به شما پول می‌دهد تا در اینجا فرافکنی کنید.

    • به عنوان کسی که همیشه اول پستش می‌گه به اسلام اعتقاد نداره من ندیدم تا حالا ایشون اتقادی از اسلام بکنه. از قضا یادشون هم نبوده که آدرس IP اینجا ثبت می‌شه. جالب اینکه آدرس ایمیلش هم همیشه یه ایمیل از یاهو می‌گذاره. بعد با اسم‌های مختلف کامنت میده. ببینید ما با چه عوضی‌های طرفیم! انشالله امام نقی خودش در اون دنیا دهانت رو مورد عنایت قرار میده.

  4. البته منظورم از کامنت قبلی این بود که واقعیت با تصور ما فرق می کند. واقعیت این است که بیشتر مردم این کشور را شیعیان تشکیل می دهند و در جای جای این مملکت هم شیعیان متعصب چندین برابر منتقدان دین هستند. طبق آمار سرشماری جدید حدودا ۲۰۰۰۰۰۰۰ نفر بی سود وکم سواد توی این کشور زندگی می کنند. فکر می کنید شما می توانید با آنها چکار کنید؟ می توانید به قول خودتان از آنها خرافه زدایی کنید؟ من مثل شما فکر نمی کنم/ دلیلی ندارد من تقیه کنم. من هرگز مسلمان نبوده ام و به آن اعتقادی نداشته ام / من فقط از این مساله ناراحتم که چرا شما به تجربیات قبلی جمهوری اسلامی در به دام انداختن مخالفانش نگاه نمی کنید؟ فکر می کنید واقعا ارزش آن را دارد که به خاطر چیزی که از درستی آن مطمین نیستیم جانمان را به خطر بیاندازیم. مطمین باشید من بیشتر از آنهایی که شما را در این وبلاگ تقویت می کنند به سرنوشت دوستان منتقدم فکر می کنم. چون که خودم یک بار تجربه ی زندان در این رژیم را دارم./ در پایان جمله ای زیبا از برتراندراسل را برایتان می نویسم : من هرگز حاضر نیستم به خاطر عقیده ام بمیرم چون مطمئن نیستم که درست باشد:
    شب خوش رفیق!

      • هاها! دقت کردید؟! باز هم یک کلمه از اسلام انتقاد نکرد. میشه بپرسم شما چرا اسلام نمیارید؟‌ راستی، شما چه جور بی‌دینی هستید که برای ما آیه قرآن می‌آورید؟! آقا اگه حقوق خوب میدن بگو من و عفیر و شمقدر هم بیایم اونجا کار کنیم.

    • راستی چند تا از کامنتهایی رو که گفتید من ننوشتم/ من دو تا کامنت با نام محمد حسین نوشتم و دو تا هم با نام امیر( که چند ساعت قبل بودن) . کلا چند روزی بیشتر نیست که با این وبلاگ آشنا شده ام

      • آهان! بعد چطور پیش میاد از بین ۴ میلیارد آدرس IPv4، یکیشون حدود ده بار اینجا کامنت بگذاره و در همه‌شون هم با ما مخالفت کنه؟! مگه اینکه این پروکسی جایی مثل وزارت اطلاعات باشه و شماها همتون دارید از همون استفاده می‌کنید. بعد اون وقت چرا همه‌ی اونها ایمیل yahoo.com دارند؟!

    • من با تمام وجود این حرف برتراند راسل را قبول دارم. من با وجود اینکه در خارج از کشور زندگی می‌کنم، از ترس عمله‌های سایبری این رژیم، با دو لایه تونل رمزنگاری شده‌ی ۱۲۸ بیتی فعالیت می‌کنم تا امکان ردگیری‌ام را به صفر برسانم. از این به بعد هم سعی می‌کنم با شبکه‌ی اینترنت دانشگاه به اینترنت متصل شوم تا ردیابی را باز هم سخت‌تر کنم. من برای زندگی‌ام خیلی ارزش قائلم. از احمق‌های متعصبی که دکتر بختیار را در فرانسه و فریدون فرخزاد را در بن به قتل رساندند هیچ چیز بعید نیست. من حتی مطمئن نیستم اسلام و مخالفت با آن ارزش همین وقتی که من برایش صرف می‌کنم را داشته باشد؛ چه رسد به اینکه جانم را سر راهش بدهم!

  5. دلیلش واضحه/ ممکنه چند نفر از وی پی ان های یک شرکت استفاده کنن/ انتظار ندارید من با ای پی شخصی خودم براتون کامنت بذارم که؟

    • بعد دلیل شما برای تغییر نام از «محمد حسین» به «امیر» چه بود؟! اگه نام مستعار هست چرا همون رو حفظ نکردید؟ من باید این قضیه رو یک مقدار دیرتر علنی می‌کردم تا متوجه می‌شدیم شما چه هدفی رو دنبال می‌کنید. بگذریم. یک مقدار در این مورد توضیح بدید که چرا از اسلام برگشتید. یا اینکه اگر هیچوقت مسلمان نبودید چرا الان اسلام نمی‌آورید؟

    • شما که به داریوش و کوروش خوب تهمت آدم‌کشی و تجاوز می‌زنی. حتی در این مورد منبع هم معرفی می‌کنی. در حالی که این وبلاگ اصلا ربطی به کوروش نداره و تو می‌تونی بری تو فیسبوک «کون لق کوروش» اینا رو بنویسی. حالا که اینجایی یه مقدار از اسلام برامون بگو. اشکال نداره. تقیه کردی، به اسلام فحش هم می‌تونی بدی. از امام خمینی یاد بگیر که چقدر خوب تقیه می‌کرد.

  6. من مسلمان نبودم به خاطر اینکه با قرآن و فلسفه ی آفرینش و داستان های خیالیش مشکل دارم. به خاطر نقض جدی حقوق زنان در قرآن و صدها موارد دیگر. / دلیل خاصی برای تغییر اسم نبود./ ممکنه از این به بعد هم تغییر کنه ولی قبلش بهتون میگم!

  7. چرا احساس گناه/قرآن برای من صرفا یک کتاب معمولیه با مایه های داستانی جالب اما بعضی وقت ها که به یک کناب علمی تبدیل میشه دیگه قابل نحمل نمیشه

    • البته من از طرف خودم حرف می‌زنم. همین‌طور که من به هیچ‌گونه خدا یا ماورا الطبیعه‌ای اعتقاد ندارم، با این حال ممکنه خیلی افراد در اینجا باشند که به نوعی خدا اعتقاد داشته باشند یا براشون کوروش بت باشه. اینجا درد مشترک ما اسلام هست، نازنین. هر موقع اونا خواستند با عقاید (به نظر من) مسخره‌شون حکومت کنند و یک عده‌ی دیگه رو مجبور به اطاعت از خودشون کنند، شروع می‌کنیم با عقاید اونها هم شوخی می‌کنیم!

  8. شما به قرآن انتقاد نمی کنید. هر موقع خواستید انتقاد کنید من خودم با شما همکاری می کنم!/ شما در مورد شخصیت های تاریخی ای صحبت می کنید که صرفا آدم های معمولی مورد احترامی در جامعه ی خودشان بوده اند.آنقدر مهم نبوده اند/ شما فکر کنید به چند هزار نفری که توی ایران اسم کوچکشان نقی است ، فکر می کنید آنها باید جور مشکلات قرآن را بکشند! فکر می کنید که ممکن است چقدر آنها انروز در عذاب باشند؟ خودتان می دانید که آنها نمی توانند اسمشان را عوض کنند. خیلی از آنها دارند قربانی می شوند تنها به این دلیل که اسمشان را خودشان انتخاب نکرده اند

    • برای نقد قرآن سایت‌های زیادی وجود دارد. شما می‌تونید به جای اینکه به این وبلاگ بیاید، برید وبلاگ آرش بیخدا را بخوانید یا از سایت و صفحه‌ی فیسبوک زندیق دیدن کنید. من نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند ما آنها را به زور مجبور کرده‌ایم به سایت‌مان بیایند.
      دوست عزیز، گاو هم در هند مقدس بوده و مورد احترام افراد زیاد هست. حتی اینقدر حیوان خوبی است که مورد احترام من هم هست! حالا من دیگه نباید گوشت گاو بخورم؟! یا ایده‌ی احمقانه‌ی پرستش گاو رو به سخره بگیرم؟! از جهت دیگه اون امامی که شما می‌گید شیعیان دوستش دارن امام هادی هست. امام نقی رو ما خودمون ساختیم!
      من در ایران مدرسه رفته‌ام. خوب به یاد دارم که سر مناسبت‌های خاص افرادی که اسم علی، محمد و… داشتند رو می‌بردند سر صف و بهشون کادو می‌دادند. در جامعه بین افرادی که سید بودن و بقیه فرق گذاشته می‌شد. شما فکر می‌کنید اون بچه‌ای که بعد از ظهر به خونه میاد و از مادرش گله می‌کنه که چرا ما سید نیستیم چه حالی داره؟
      یا همین قضیه که توی تلویزیون ایران اسم خلاف‌کار‌ها همیشه اسم‌های اصیل فارسی هست. حالا که یک بار قضیه وارونه شده شما دارید از ما خرده می‌گیرید؟ سایت ثبت احوال تعداد افرادی که نام‌شون نقی هست رو ۲۶۰۰۰ اعلام می‌کنه. با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در ایران و اینکه اسم نقی بیشتر در روستا‌ها یا افراد مسن رواج داره من گمان نکنم اسم دیگه‌ای رو می‌تونستیم انتخاب کنیم که به افراد کمتری بر بخوره. حداقلش اینکه که ما تو رسانه ملی این کار رو انجام نمی‌دیم!

      • توی دانشگاهی که من درس می خوندم دو سه تا دانشجوی خوب و البته یک استاد اسم نقی رو داشتن./ من آرش بی خدا رو خوشبختانه چند سالی هست می شناسم و سایت زندیق رو هم که قبلا اسمش افشا بود همیشه از صفحات پر بازدید من بود/ دوست عزیز فعلا شب خوش./ اگه ما رو راه دادین فردا شب میام و بحث رو ادامه می دیم!

      • جالبه. جامعه‌ی آماری‌تون نرمال نبوده! من در طول زندگی‌ام تا به حال با شخصی با نام نقی برخورد نکرده‌ام! چند وقت پیش سایت تبیان برای به اصطلاح مقابله با ما طرحی رو برگذار کرد و از پدر و مادرها خواست عکس بچه‌هاشون که به اسم نقی «مزین» هستند رو بفرستند. به نظر اینقدر استقبال کم بوده که بعد از چند روز بدون سر و صدا اون صفحه رو حذف کردند! به هر حال شما نگران نباشید، در این مملکتی که ما داریم از چند وقت دیگه شروغ می‌کنند از کسانی که اسم‌شان نقی هست (مثل حسین، فاطمه و…) تمجید و قدردانی می‌کنند. اون هم به خاطر یک صفت غیراکتسابی که درش هیچ دخالتی نداشتند.
        توی آمریکا به توالت می‌گن John. در TV و سریال‌ها هم به وفور استفاده می‌شه. همین چند وقت پیش در دیالوگ سریال Louie در شبکه‌ی Comedy Central، دیدم شخصیت اصلی داستان (Louis C.K.) می‌گفت که من یه سر میرم John. بعدشم هیچ جا کفن پوش نریخت بیرون. به هیچ کی هم بر نخورد. این چه چیزی رو از شخصیت‌هایی مثل John F. Kennedy یا John Stewart کم می‌کنه؟‌ حالا تو ایران به خاطر یک تبلیغ تلویزیونی که می‌گفت «خیلی خطر داره حسن» داشتند خشتک همدیگه رو جر می‌دادن. من امیدوارم با امام نقی جنبه‌ی مردم رو هم یک مقدار ببریم بالا. مردم حالی به حالی که به قول شاهین صبح «زنده باد» می‌گن و شب «مرده‌باد»!

  9. با عرض معذرت جناب ادمین در این مورد اشتباه می فرمایید.
    متاسفانه کسانی که از داخل ایران با فیلتر شکن از وبسایتهای فیلتر شده بازدید می کنند، ممکن است از ip یی استفاده بکنند که قبل از انها هزاران نفر دیگر از داخل ایران از آنها استفاده کرده اند.
    شدت و اندازه این مشکل به حدی است که گاهی اوقات حتا در ورد پرس امکان کامنت گذاری وجود ندارد. ورد پرس پیغام می دهد که شما با این آی پی بسیار سریع یا به تعداد بسیار زیاد کامنت گذاشته اید. یا در گوگول به همین دلیل امکان جستجو وجود ندارد. دوستانی که از وبسایتهای فلترشکن یا نرم افزار تور استفاده می کنند می توانند این مورد را تایید بکند. آخرین اخباری که از تور دارم، روزانه بیش از یکصد هزار نفر از ایران از تور استفاده می کنند که عموما یک آی پی دارند.

  10. روزی کافری با ماشین زمان به زمان قبل از ادعای پیامبری ابراهیم پیامبر سفر کرد و با کافران دیدار و آنها را از شیوه های دین داران آگاه کرد. بعد از مدتی ابراهیم به بت کده رفت و بتها را شکست و تبر را بر دوش بت بزرگ گذاشت. وقتی از او پرسیدند چه کسی این کار را کرده به بت بزرگ اشاره کرد و منتظر ماند تا کفار بگویند که بت بزرگ قدرتی ندارد. اما کفار گفتند که بت بزرگ کارهای بسیار مهمتری مثل تنظیم حرکت سیارات و ستاره ها دارد و وقتش را با کارهای مثل شکستن بتهای دیگر تلف نمی کند. ابراهیم که کم آورده بود گفت اصلا من این بتها را شکستم. چرا این بتها از خود دفاع نکردند؟ کفار جواب دادند: اولا در الواح سنگی ما نوشته شده کسی که بتهای مارا بشکند زنازاده و ولد حیض است. پس برو با مادرت در میان بگذار که چرا با بتها عداوت داری. ثانیا بتها در این دنیا کاری با تو ندارند اما بعد از مرگت به دردآورترین عذابها دچارت میکنند. ثالثا ما خودمان فعلا به نمایندگی از بتها تو رو شکنجه میکنیم و میکشیم و بقیه عذابت را به بعد از مرگت واگذار میکنیم. ابراهیم که حسابی پاتک خورده بود آمد دهانش را باز کند که کفار ادامه دادند: بتهای ما هر روز خورشید را از مشرق طلوع و از مغرب غروب می دهند. آیا خدای تو می تواند خلاف این را انجام دهد؟ ابراهیم که ناامید شده بود گفت تا حضور وکیلش حرفی نخواهد زد. بعدا ابراهیم توانست به کمک وکیلش در دادگاه خود را دیوانه جا بزند و به جای اعدام، 25 سال در آسایشگاه روانی بستری شود.

      • اما من فکر میکنم با توی حرومزاده بود.
        بیین فقط خفه شو و دیگه جواب نده .چون همین یه خط بالا برات کافیه تخم حروم. اگه کوچکترین حرفی زدی کاری که با ارش کردم با تو هم میکنم.و با یه 25خطی ابدار حسابی از خجالتت در میام.فقط گو نخور دیگه.

      • حمید جان من کشته اون 25 خطت هستم. بنال عزیزم. ما رو هم بی نصیب نذار!

  11. بسمه رب الشهدا به خون همون شهدا قسم كه ما شيعه ها نميزاريم دنيا همينجوري بمونه

    I swear by the blood of the martyrs of our God Shohada paste Shiite vans and let the world stand

  12. امام! خدایی گهگاهی میخوام برات یه چیزای باحالی بنویسم اما از همین شیعه های واقعی میترسم. چون هرچقدرم زبانشون بد باشه پدر سوخته ها زور بازوشون خوبه.

  13. نمی دونم این همه تکاپو اینور و اون ور زدن ها برای چیه ؟
    هیچ به مرگ فکر کردید ؟ می دونم الان می خوای سریع یه جوابی بدی و مثل همیشه به تمسخر و… بپردازی
    اما یکم فقط یکم اگه احتمال داشته باشه که دیگران راست بگند تو چه چیزی به دست میاری و دیگران چه چیزی از دست می دهند؟
    اگه هم تو راست بگی و دیگران اشتباه اونها چیزی از دست ندادند و تو هم چیزی بدست نیاورده ای

  14. یک درصد فکر کن که گاوپرستان هندی راست میگفتند و تو گوشت گاو خورده ای و میری حهنم.
    یک درصد فکر کن که گیاهخواری دین واقعی باشد و تو گوشت خورده ای.
    یک درصد فکر کن که دین مسیحیت دین اصلی باشد.
    یک درصد فکر کن که یهودیت دین بر حق باشد.
    یک درصد فکر کن که آدمخواری دین اصلی باشد !

    این مغلطه قدیمی است.

  15. یک تذکرآیین نامه ای:
    لطفا فواحش قبل ازفحاشی مشخص بفرمایند که از بکار بردن این الفاظی که مصادیقش در زندگی روزمره (خانوادگی) خود و همفکرانشون جزو امور عادی و بدیهی هست ، نیت توهین دارند؛ تا مثلا برای امثال آقا یا خانم «جعفر صادق» سوء تفاهم نشه!!!

بیان دیدگاه