ما عاشق امام نقی هستیم

کاری فوق‌العاده خنده‌دار از Spicy Jihad؛ از دست ندهید!

49 پاسخ به “ما عاشق امام نقی هستیم

  1. هر چی دلتون می خواید میگید؟ به زودی خدا جزاتونو میده … هر چند شما گبرید و هیچی حالیتون نمیشه . اما اونچه که باید بشه میشه و براتون متاسفم

    • اگر خیلی امام رو دوست داری برگرد ایران تحت لوای اسلام زندگی کن نکبت امل.

    • نمی فهمم چرا هیچکس تلاشی نمی کنه تا از روی منطق و عقل نقویون رو از طرز تفکرشون برگردونه. همه کامنتهایی که از شیعیانی که حس می کنند مورد اهانت قرار گرفته اند یا نقویون رو متهم به حرامزادگی می کنند، یا تهدید به شکنجه و قتل می کنند یا از عذاب خداوند می ترسونند یا فحاشی می کنند.
      چرا؟؟؟؟؟

      • شیمبل راست می‌گه. بیاید یک مقدار توضیح بدید امام نقی چه کار مهمی تو زندگیش کرده و اگه نبود چی از عالم کم می‌شد! یعنی جدای از اسپرمی که در راه ادامه‌ی امامت فدا کرده چه نقش موثر دیگه‌ای داشته؟!

    • این دوازده تا انگل اگه نبودند ما چی کم داشتیم مومن نکبت 130 روز تعطیلی نداشتی یا کارخانه مرسدس تو کشور افتتاح نمیشد چرا عربها اینها را نمیشناسن یا نمیدونن کدوم مستراحی دفن شدن اخه به من چه ربطی داره حسن و حسین کی بودند

  2. از اون موقع که دارید به قول خودتون خشتک پاره میکنید چند نفر عضو سایتتون شدن هان ؟راستی بیاین وزنونگی کنینو بکید ارباباتون ازتون راضی شدن و شمارو تو کارتون موفق دونستن؟راستی شیمبل جون ایندفه در کنتور اب ودرست بزار شب اومدم برم پیش ننت پام رفت تو دریچه کنتور .پولتم گذاشتم زیر قابلمه تو اون کابینت اولی!!!برو واسه دفه بعدی 2 تا کاندوم بخر.!!!

    • همین الان پیش پای شما کمپین ۲۰ هزار نفری شد:
      http://www.facebook.com/Emam.Naghi

      نیاز به یادآوری نیست که چه تعدادی بدون عضویت احادیث رو می‌خونند یا چند نفر احادیث رو برای دوستاشون تعریف می‌کنند. لکن راضی به این مقدار نباشیم.

      در ضمن به خاطر اینکه «زنونگی» را یک low quality می‌دانید برایتان متاسفم.

  3. خوب خوش تیپ شدی دلقک واسه خندوندن این واون .تازه اگه 20000 نفر اینقدر ذوق کردن داره میخوای منم عضو شم بشید 20001 نفر.تو دنیا چقدر مسلمون هستش چقدرش شیعه و چقدرش سنی هستن . به نظرت اگه دروغ باشن بعد این همه مدت الان باید این همه طرفدار داشته باشن . نه داداش هم تو میدونی هم بقیه تو هر دین و مذهبی یه سری افراطی هست که یه چیزایی رو زیاد میکنن. ما شیعیان هم الان داریم چوب همونارو میخوریم. اما خود تو مخصوصا خودت اره خود تو میدونی که چی حقه و چی ناحق چون که بهت نمیاد ادم بی منطقی باشی

    • ممنون دوست عزیز، ولی شمار پیروان یک مکتب نشان از درستی آن نمی‌دهد و شما به وضوح دارید مغالطه می‌کنید. اگر با این طرز فکر، محمد هم می‌خواست در مقابل کفار بایستد که باید همان ابتدا از هدفش باز می‌گشت. قضیه‌ی ما داستان ابراهیم هست؛ بت‌ها (اسلام) را شکسته‌ایم و به شما می‌گوییم چرا بت بزرگ (الله، محمد یا خود امام نقی) از خودش دفاع نمی‌کند. من یک سال هست این وبلاگ رو راه انداختم، در این مدت هیچ اتفاق بدی برایم نیافتاده که بگویم حتما چوب باز کردن این وبلاگ را می‌خورم!

    • تو دنیا چقدر مسلمون هستش چقدرش شیعه و چقدرش سنی هستن . افسار پاره کردی مسلمان با این دانشت بگو چند درصد تولیدات و اختراعات مال مسلمانهاست . صادراتشون چقدره . یا در روزهایی که قتل و غارته و تروره ایا غیر مسلمانی هم در این جنایات دست داره. 13 هزارکشته در سوریه بدست شیعه علوی هم افتخار داره لعنت بر اسلام و قران

  4. بذار یه داستان واست بگم.داری یه لیوان چای میخوری یه دفه دست میخوره چای میریزه. یه قطره میریزه رو عینکت یه قطره رو پیرهنت یه قطره هم رو فرشت . عینک و زود تمیز میکنی چون واجب که خوب ببینی پیرهنت و میگی سر هفته عوض میکنم فرشتم میگی بذار سر سال تو خونه تکونی یه حالی بهش میدم . گرفتی چی شد مگه شما نمیدونی که خدا صبوره .ای کاش که شم عین اون عینکه بودینو زودتر خدا متوجهتون میکرد و نمیزاشت به عاقبت فرش دچار بشید .اگه ما راست میگیم که خدا شمارو به راه راست هدایتتون کنه اگه حق با شما بودم که واسه ما دعا کنید .ممنون

    • اتفاقا بت بزرگ هم خیلی صبور بود.
      به هر طریق متشکرم که از کوره در نرفتید. اینجا ما کمتر چنین مواردی را از دوستان مسلمان مشاهده می‌کنیم.

  5. و کلام اخر اگه وقت کردی یه سری به قبرستون بزن و یه کوچولو به بعد از مرگ کسی که مرده فکر کن . کمک بزرگی به ادم میکنه . حتما این کارو بکن .بدرود

    • اینجا که ما بهشت زهرا نداریم ولی من چند سال پیش پدرم رو از دست دادم و انکار نمی‌کنم که در اون مدت دوست داشتم که واقعا دنیای پس از مرگی وجود داشته باشه و بتونم پدرم رو دوباره ببینم. ولی اینا همش از روی احساسات هست. دین همین کار رو می‌کنه، برای انسانی که نمی‌تونه تحمل کنه بعد از مرگ نیست می‌شود داستان می‌بافد. برای انسانی که نمی‌تواند آغاز جهان را توجیح کند، خدایی می‌سازد تا از دقدقه‌اش بکاهد. برای مظلومان دنیایی خیالی را می‌سازد که در آن ظالمان به جزای کارشان می‌رسند. من ترجیح می‌دهم نادان باشم تا گمراه.
      در ضمن پدر من فردی نسبتا مذهبی بود. مادرم هم که اینقدر شما به او فحش می‌دهید نماز و قرآن می‌خواند. اما من هیچ موقع با اونها سر مسائل دینی بحث نمی‌کردم. چرا ذهن اونها رو مشوش می‌کردم؟ چه فایده‌ای دارد؟ من کاملا برایم پذیرفته شده است که برای آنهاکه عمری معتقد بوده‌اند برگشتن از دین بسیار دشوارتر از جوانی مانند من است. فقط خوشحالم که در خانه‌ی ما از لحاظ اعتقادات دینی اجباری وجود نداشت. ایکاش من هم می‌توانستم اینقدر ساده‌انگارانه دین را بپذیرم.

      ignorance is bliss

    • عمو جان شما هم بعد از قبرستون یه سری به زنده ها بزن و بفهم که در زندگی باید یه آدم بدردبخور برای جامعت باشی اون دنیا هیچ خبری نیست من رفتم میدونم تازه پل صراط رو ورداشتن تله کابین زدن

  6. خدا رحمتش کنه.منم دقیقن حرفم همینه مگه شما نمیگید که پیامبر و فرستاده هاش نعوذ بالله دروغ گفتن دکان وا کردن واسه خودشون این چیزارو ساختن خوب شما هم که دارین کارای اونارو میکننین ..اصلا یه سوال مگه شما مسلمون به دنیا نیومدین چی باعث شد که نظرتون تغییر کنه شما هم که دارید با این کاراتون راه به قول خودتون اونارو انجام میدین.پیامبران و امامان امثال شماهارو کافر دونستن شما هم دارین کارای اونارو میکننین البته به قول خدتون.چرا نمیزارین هر کس عین خود تو اگه قراری انقلای درش ایجاد بشه باعثش خودش باشه نه عین به قول شما ما مسلمونا در گوشمون گفته بشه. الان میگی ما کاری بهتون نداریم پس این کارتون یعنی چی اسلام کی اومده به کسایی که بهش ایمان ندارن دری وری گفته . در ضمن این ضرب المثل میدونی که تو دعوا حلوا پخش نمیکنن اگر فهش بدی فهش میدن.در ضمن اگر دین ندارین حداقل به اخلاقیات پایدار باشید .تا حالا پدرت به خوابت نیومده مطمئنی که تونستی واسش فرزند خوبی باشی؟

    • شیعه عزیز،
      این هم دری وری هایی که اسلام به کسایی گفته که بهش اعتقاد ندارن.
      http://alcorana.blogspot.ca/2011/08/blog-post_20.html
      ما هم کسی رو وادار نمی کنیم که درش انقلابی ایجاد بشه. بهت قول میدم این 20 هزار نفری که تا به امروز با امام بیعت کرده اند رو کسی وادار نکرده بیان نقوی بشن. کسی به اینها نگفته اگر نقوی نشین حرامزاده هستین. اینها به مدد کتاب، اینترنت و شبکه های اجتماعی اسلام رو شناخته اند و به خودشون جرات داده اند که بگن پادشاه لخته حتی اگر به حرامزادگی متهم بشن.
      نقویت تنها یک بهانه است برای دوباره اندیشیدن و فکر کردن به چیزهایی که مسلمانان حتی جرات فکر کردن به آن را ندارند. نقویت کابوس اقتدارگرایان است. نقویت آغاز تعبیر این رویا است که این نسل همه مقدسات را دور خواهد ریخت

  7. اقای امام نقی ما کاری با پدر و مادر شما نداریم.اما شما میخواستید که امام ما را مسخره کنید که این کار را کردید.ولی دیگه چرا به حضرت زهرا و پیامبر و امام های ما فحش میدهید.شما به جهان پس از مرگ اعتقادی ندارید باشه ما کاری به اعتقاد شما نداریم.من هیچ موقع به شما و خانوادتون به خاطر اینکه شما به قیامت اعتقاد ندارید فحش نمیدم.شما خودت میدونی و خدای خودت.ولی انسانیت حکم میکنه که با احساسات این همه شیعه بازی نکنید..قران کریم میفرماید(لکم دینکم ولی دین)همین قران که بعضی ها تو این سایت بهش توهین میکنند میگه شما دینتون برای خودتون ما هم دینمون برای خودمون.نه ما توهین میکنیم نه شما توهین کنید.انشاالله که حرفهای این بنده حقیر بتونه شما را قانع کرده باشه که هر نظری را توی این سایت نمایش ندهید.

    • دوست عزیز، من مسلمان بودم؛ مسلمان نسبتا مطلعی هم بودم. حالا به هر دلیلی از دین برگشته‌ام. و این همان دین است که می‌گوید من مرتدم و ریختن خونم حلال است. چرا؟ چون آگاهانه از دین برگشته‌ام و اسلام نمی‌تواند این مسئله را بپذیرد. من از مسلمانان بدم نمی‌آید، بلکه از دین نفرت دارم. دینی که نمی‌تواند ارتداد من را برتابد. شمایی که می‌گویید نظرات مسلمانانی که فحش می‌دهند را نمایش ندهم. چرا نه؟ آنها مسلمانان واقعی هستند. پیامبر خودش فرموده که کسانی که با اهل بیت من مشکل دارند حرام‌زاده و فرزند حیض هستند. احتمالا اینجا در ترجمه کمی بار منفی آن هم کم شده. در واقع محمد گفته است که مخالفان من و فرزندانم مادرجـ*ـده هستند. بنابراین دوستان شما تنها گفتار پیامبر را تکرار می‌کنند. من به شخصه به امام‌ها و پیامبران فحش نمی‌دهم. نه اینکه معذوریتی داشته باشم. بلکه گمان می‌کنم فحش دادن جز گسترش تنفر و تعصب فایده‌ی دیگری ندارد. بنابراین هر جا که در جمعی شروع به دشنام دادن به سران جمهوری اسلامی یا اسلام شود سریع بحث را عوض می‌کنم. در مقابل هدف من تقدس‌زدایی است و برای رسیدن به این مهم چه چیزی بهتر از طنز؟ طنز می‌تواند قبح دین را بریزد و ترس مردم را از تشکیک در دین کاهش دهد. کار ما لودگی نیست. در اعلب احادیث هم کنایه‌ای به قوانین دین و طنزی تلخ وجود دارد.
      شما به مادر من فحش داده‌اید در حالی که حتی از خود من هم شناختی ندارید. و الان تنها از این جهت ناراحت هستید که متوجه شده‌اید او شیعه‌ای معتقد است که نماز می‌خواند.

      در ضمن، آقای «شیعه معترض به سایت»، با توجه به IP شما همون آقای «حمید از اصفهان-ترکیه» هستید که در دادن فحش‌های ناموسی زبان‌زد بوده‌اید! کدام را باور کنیم، قسم امام نقی یا دم خروس؟!

      • ببین اقای امام نقی .درست فهمیدی من هم انقدر بی اطلاع نیستم که نفهمم ادرسIP من معلومه.تا دلتون هم بخواد من فحش دادم اما…
        اما اینکه من فحش دادم توی فضایی مثل 543 یا گالری نقوی بوده و هنوز هم روی حرفهاییی که به اون ارش کثیف و شیمبل وbijan وkayaوامثال اینها زدم هستم و بیشتر هم بهشون فحش خواهم داد.چون اینها ادم نیستند وقتی کسی مثل ارش کثیف به حضرت زهرا فحش میده منم میبینم که اون احتمالا از این حرفها بدش نمیاد منم حرفهایی که اون دوست داره را بهش گفتم.اما شما اقای امام نقی اولا من تازه فهمیدم که شما مدیر سایت هستید البته شاید هم نباشید.دوما اگر به گفته شما مادرتون شیعه و فرد معتقدی بوده و من از عمد به ایشون ناسزا گفتم توی این صفحه و جلوی به قول شما 20000هزار عضو بنده از مادر محترمتون عذر خواهی میکنم.سوما من وقتی نظرات شما را توی این صفحه خوندم دیدم که قبلا مسلمون بودید و الان اینطور صحبت میکنیند بین شما و امثال اون ارش کثیف وشیمبل لاشی و… یه ممیز/ کوچولو گذاشتم وگفتم شاید شما هنوز رگه از انسانیت در وجودتون باشه و احتمالا به واسطه ی شبهه یا حالا هر دلیلی که من نمیدونم وبه نظر خودتون قانع کنندست از اسلام برگشتید.که در این صورت ازتون میپرسم ایا اگر چنین چیزی بوده در پی رفع اون بودید یا به محض اینکه کوچکترین مشکلی پیش اومده از اسلام برگشتید و به قول خودتون مرتد شدید؟؟؟

  8. بسمه تعلی
    ایا شما نمیدانید که ما من و مادر عیسی تصیمیم گرفتیم که نقی و نقویان را برهمه دنیا مسخر کنیم شما را به کیفری سخت بدهیم که دیگه اسم نقی را نگیدی و ای مرتدان باشد که خود خدا شما را کیفر دهد زیرا که او خوب میدهد

  9. اقای شیمبل اگر شما به کسی نظری تحمیل نمیکنی پس چرا از داشته های یه دین و مذهب دیگه مایه میذاری اگه حرفت حقه من شخص خودمو میگم ادم منطقی هستم میطونم چه تلخ چه شیرین حقایق بپزیرم از کسی هم پوشیده نیست که تو هر دینی یه سری کاستی هایی هست یعنی اون چیزی نیستش که مرجعش میخواسته تو همه جا یک کلاغ چهلکلاغ هستش..اما ما یا شما نباید ندانسته با لحنی تند بهش بتازیمو لگد مالش کنیم..شما از اسلام چیزایی که محدودتون کرده رو میگین از ازادیهایی که بهتون داده صحبت نمیکننین .ما هم از خیلی از قانونای که نه اسلام بلکه افرادی سودجو وضع کردن خوشمون نمیاد .
    درضمن جناب اقای امام نقی من به مادر شما هیچ فحشی ندادم فلسفه من طوری که با هر کس دقیقا مثل خودش رفتار میکنم..اینکه شما به بزرگان و .. فحش نمیدی نشون دهنده ی راسخ بودنت تو هدفیه که داری که از نظر من پوچه که مطمئنا به نظر دیگران اهمیت میدی وگرنه با اون اهورا تو شبکه های لس انجلسی فرقی نمیکردی..من بیشتر از اون که کتاب و مطالب اسلامی بخونم مطالب ضد اسلامی خوندم که خیلی هم حرفه ای و کلاس بالایی داشتن منتها اگر تصب عقدرو کنار بذاریم کار و بدیم دست منطق فطرت متوجه میشیم که کدوم حقه ..ما فقط دنبال عیبهایی تو هر جا میگردیم یعنی همیشه به نیمه یخالی لیوان نگاه میکنیم که با این تفاسیر االان امام شما (جنبش)هم سراپا عیبه.

    • دوست نادیده، از نظر من یک عقیده زمانی محترمه که خودش رو در معرض هر گونه نقدی قرار بده، پیه لجن مال شدن رو به تن بماله و در نهایت باقی بمونه. اشکال شما اینه که باور کرده اید که پیامبر معصوم است و به همین دلیل، نقد عقاید و باورهای پیامبر را نقد خود او می دانید و چون او را معصوم می پندارید نقد سخنان او را توهین می شمارید.
      یک لطفی بکن و دو تا از کتابهای ضد مذهبی رو که خواندی به ما معرفی کن و بگو اونها رو از کجا گیر آوردی.
      با تشکر

  10. اقای ارش اسلام هم از شما همین رو میخواد که واسه جامعت مفید باشی مگه غیر از این حرفی زده شده؟
    اتفاقا منم اون دنیا رو دیدم البت تو خواب اما دیدنشو واسه هیچ کس حتی تو خواب ارزو نمیکنم.

  11. در ضمن اقای شیمبل من همه یاون ایات و به طور کامل خوندم چه خوب بود قبل و بعدش نویسنده مینوشت نه فقط اونارو.در ضمن شما دین ندارین خدا که دارین به خدای خودتون نه دای اسلام مراجعه کنین ببینین چی میگه

  12. اقای شیمبل شما کتاب پس از 1400 سال و بخونی کفایت میکنه واسه خودش یه تفسیریه
    از ایات تا ایات هم کتاب خوبیه .اما شما انتقاد و با اهانت اشتباه گرفتی . برادر من دکترای الاهیات داره کاره من همش بحث در مورد نقایص اسلام خیلی چیزایی که شما در مرد کاستیهش به قول خودتون نمیدونیدو من بهش گفتم و بحث کردیم نقد کردیم اما قرار نیست اسم اهانت بشه نقد .

    • سلام اقای شیعه-من میتونم یه ایمیل از شما داشته باشم؟البته اگر تمایل داشتید به این ادرس برا بنده یه ایمیل بفرستیدha1370mid@gmail.com

    • مرسی، کتاب پس از 1400 سال رو قبلن خوندم. سوالم اینه که اگر برادران گشت روزی جلوی ماشینت رو بگیرن و این کتاب رو توش پیدا کنن چه بلایی سرت میارن؟
      شما این سوال من رو جواب ندادید که این کتاب رو از کجا تهیه کردین!

  13. من این کتاب و 3 سال پیش دانلود کرده بودم .بعدشم اگه منو بگیرن و هر کاری کنن نمیشه ایراد از اسلام گرفت اسلام میگه تحقیق کننین همرو کنار هم بذارین بدون تعصب غرض ورزیدن انتخاب کننین.تازه من نمیدونم شما تو ایران بودین یا نه هیشکی با این مسائل کاری نداره اگه مسئاله امنیت ملی نباشه هیشکی بهت نمیگه بالا چشت ابروه.تازه این جور ابهامات دینی الان تو تی وی خودمون مطرح میشه و بحث میشه و حل میشه..عزیز دل اینجا اونجورم که میگن نیست هر چیزی حد واندازه داره.شما اگه مرتد شدی خوب باش لازمه که همه جا اعلام کنی واگهفکر میکنی عقایدد باطل بوده بهش بتازی !!؟؟؟

    • دوست عزیز،
      من تنها برای اینکه یک جلد تورات به آدرسم پست شده بود دو ساعت در وزارت اطلاعات بازجویی شدم به این عنوان که کتابی به آدرس شما پست شده که از کتب ضاله هست. سر آخر هم ناچار شدم بنویسم و امضا کنم که من اصلن همچین کتابی نخواسته بودم و کتاب برای فرستنده برگردونده بشه.
      بعدشم این چه جور تحقیقی هست که اگر نتیجه اش مطابق میل شیعیان نبود مجازاتش مرگه.

      • من بحثم سر اینه که نقش اسلام وائمه این وسط چیه ؟ایا اونا گفتن چنین رفتاری با شما بشه؟در ثانی تو همهی ادیان ارتداد از دین حکمش مرگه تازه در اسلام اگر شخص توبه کنه و به اسلام برگرده بخشیده میشه.

      • حالا داریم به نتیجه می رسیم.
        http://hawzah.net/FA/questionview.html?QuestionID=11707
        واقهن بعد از خوندن این متن بازم می تونی بگی لا اکراه فی الدین؟
        آزادی عقیده حق هر انسانی هست. من باورم اینه که هر دینی که برای ارتداد مجازات داشته باشه در واقع شارلاتانیزم هست. اینکه در ادیان دیگه هم ارتداد مجازات مرگ داره چیزی از پلیدی دین کم نمی کنه.

  14. خوب عزیزم معلومه که نتیجه داره روشن میشه .اگه شما الان دارین ضد اسلام تبلیغ میکنینو از کار خودتون تمجیدو حراست اسلام هم این حکمو واسه همین گذاشته خلاصه هر کس باید از داشته هاش دفاع کنه به هر شکلی یه مثال میزنم یکی تو پنجرش پرده میزنه هیشکی خونشو نمیبینه در اصل ناموسش حفظ میشه اما کسی که این کارو نکنه همه میان پشت پنجرشون میشینن و …. . در ضمن اقای شیمبل شما به هیچکدوم از سوالای قبلی من جواب روشن و واضح ندادین فقط توپ و انداختین تو میدون من .

  15. خوب این که گفتی چه ربطی به امامان داره و قران ؟؟؟ تو خودت داری میگی لا اکراه فی الدین ؟؟؟ کی اینو گفته ؟؟؟ قران گفته ؟؟؟ به نظر تو هم حرف خوبی هستش ؟؟؟ این اخرآزادی بیان توی قران و اسلام رو نشون میده ، حالا یه موش اخوند نخاله اومدن تعابیر قران و اهل بیت رو اشتباهی یا شاید از رو قرض و منافع گفتن رو که نمیتونی بندازی گردن قران و اسلام ؟؟؟؟ !

    • عزیزم، لینکی رو که احکام ارتداد رو توش داره باز کردی؟ آیا قبول داری که احکام ارتداد با این آیه لا اکراه فی الدین در تضاد هست؟

      • البته که خوندم . ارتداد ملی و فطری.اما ادامه همون ایه قدتبین ارشد منالغی هستش . وقتی راه مشخص هستش دیگه بیراهه چرا؟مگه شما وقتی دارین تصادف میکنین از ترمز کردن پشیمون میشید اعتقاد و ایمان داری که اگه ترمز نگیری اخرش برخورده .حکم ارتداد خم اطمینان داره که باید ترمز گرفته بشه.در ثانی تو این زمونه کیرو به حکم ارتداد کشتن؟مگه فکر میکنی کشتن شاهین و .. برای حکومت کاری داره اما الان هیشکی این کارو نمیکنه

      • شما همین ابتدای کار فرض رو می‌گیری که اسلام راه درست است و سوال رو هم با سوال جواب میدی! این دیگر چطور بحثی است؟ اینکه مسلمانان دستشون به ماها نمیرسه که حکم رو اجرا کنند چیزی از زشتی کارشون کم نمی‌کند. آخر ماله‌کشی تا کجا؟! رافق تقی‌اف رو فراموش کردید که در آذربایجان بخاطر فتوای ارتداد آقای لنکرانی کشته شد؟

      • مثالت بی ربطه. فرض کن فرزندی از پدر و مادری مسلمان به دنیا میاد. حالا بگو ببینم لا اکراه فی الدین در مورد این بچه چطور ممکنه کار بکنه که زیر تیغ نره!

  16. اگه یه مشکل کوچیک کسی تونست از توی متن قران برام بیاره ، اون موقع دیگه حق با اونه ، هیچ مشکل توی قران و اهل بیت پیامبر نیست که ادم بخواد مسخره کنه ، من تو وبلاگ چیزی به غیر مسخره کردن ندیدم که بشه روش بحث کرد ، امام نقی رو مسخره میکنید درصورتی که یه مورد نمیارید که چرا ؟؟؟ جامعه کبیر رو مسخره میکنید نمیگید چرا ؟؟؟ مشکلش چیه ؟؟؟ قران رو تمسخر میکنید درصورتی که یه مورد نمیارید چرا ؟؟؟ این وبلاگ اگه واقعا برا متقاعد کردن عقیده ها بود با تمسخر نمیومد جلو

  17. تو خودت این مطلب رو خوندی ؟؟؟؟ نشستی تایپ میکنی تو ویکی پدیا جواب منو میدی ؟؟؟ خودت اول بخون ؟؟ من اینو خیلی وقت پیش خوندم ، نقد قران هستش ، نه عیب گیری از قران ، نظر چندتا غربی رو هم در مورد قران گفته

    • دوست عزیز، من اصل کتاب 23 سال علی دشتی رو خوندم. شما دنبال یک اشکال در قران می گردی بخش پزشکی همون مقاله رو ببین و بگو بجز طب الصادق کدام کتاب پزشکی قبول داره که مایع منی از وسط کمر تولید میشه.

پاسخی بگذارید

