نقی تو چقده بلایی

Imam Naghi and Teleportation
اسحاق جلاب گويد: براى امام هادى عليه السلام گوسفندان بسيارى خريدم ، سپس مرا خواست و از اصطبل منزلش بجاى وسيعى برد كه من آنجا را نمى شناختم، و در آنجا گوسفندان را بهر كه دستور داد، تقسيم كردم، و براى (پسرش ) ابو جعفر و مادر او و ديگران دستور داد و فرستاد، آنگاه روز ترويه بود كه از حضرت اجازه گرفتم به بغداد نزد پدرم برگردم، به من نوشت: فردا نزد ما باش و سپس برو.
من هم بماندم و چون روز عرفه شد، نزد حضرت بودم و شب عيد قربان هم در ايوان خانه اش خوابيدم و هنگام سحر نزد من آمد و فرمود: اى اسحاق برخيز، من برخاستم و چون چشم گشودم، خود را در خانه ام در بغداد ديدم، خدمت پدرم رسيدم و گرد رفقايم نشستم، بآنها گفتم : روز عرفه در سامره بودم و روز عيد به بغداد آمدم.

اصول كافى جلد ۲ صفحه ۴۲۳ روايت ۳

Imam Naghi and Saamera Weather Forecast
در یکی از روزهای بهار، که آسمان صاف و هوا گرم بود ، مردم در یکی از مناسبتهای رسمی تابستانی از خانه های خود بیرون آمدند. امام هادی (ع) نیز با پوشیدن جامه ای زمستانی از خانه بیرون آمد. چون به میان صحرا رسیدند، ابری پر باران ظاهر شد و بارانی سخت باریدن گرفت و هیچ کس جز امام هادی از شر باران و گل در امن نماند. بدین وسیله بسیاری از مردم به سوی او و دانش حضرتش راهنمایی شدند.
هدایتگران راه نور ، زندگینامه چهارده معصوم – آیت الله سید محمد تقی مدرسی (جلد دوم)
برگ ۳۵۳

نقی گلی به جمالت. نقی شکر کلامت. نقی چقده بلایی. نقی نمیری الهی. نقی پس کی میایی (اشاره به مسئله‌ی ظهور). نقیوش همون بود که میخوند…

15 پاسخ به “نقی تو چقده بلایی

  1. به کوری دو چشم آن حقیری که از فرط حقارت بد دهان است

    به هـر دیـوار این دنیا نوشتیم «نـقـی» زیباترین نام جهان است

  2. اي حروم زاده ي ولد زنا به خدا قسم دوست داشتم تا با انگشتان خودم اون گردن نجستو خرد ميكردم.اي كثافت به مادر خودت رجوع كن و ببين با كدوم لاشي حروم زاده اي خوابيده كه تو شدي پسرش/اي آشغال به چه حقي به خودت اجازه ميدي به شاه مردان جهان امير المومنين علي توهين كني/خونه خراب شي

    • از قدیم گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. اون انگشتهای نازنینت رو برای سوراخهای خداد دادی خودت و اهل بیتت نگه دار که بیشتر بهش محتاجند.

    • به شاه مردان جهان؟؟؟ این مردک علی یک قراز وحشی بود که نجس خودش هم تناول میفرمود چه برسه به شاه خران

  3. خیلی بی نا موسید-وجود دارید پاشید بیاید پارک بیسیم تا بدم چوب تو اونجای مادرتون بکنن-اخه حروم زاده تو و اون شاهین تخم حیضید بی ناموسا-مادرتون با همه خوابیده معلوم نیست باباتون کیه-منتظر باشید همین روزا خدا میزنه از کمر شما بی ناموسارو دوتا میکنه

    • عزیزم یه خورده فکر کن. گیرم همه حرفهای تو درست. گیرم من تخم حیض هستم. گیرم مادرم با همه خوابیده. گیرم اصلن معلوم نیست بابام کیه. گیرم دشمنی من با اهل بیت و معصومین به این دلیلی هست که شما میگین و خداوند هم همین روزا میزنه منو از کمر دو تا می کنه.
      حالا یه خورده فکر کن و بگو این چه جور خدای عادلی هست که منو به خاطر گناه مادر و پدر نداشته ام مجازات می کنه. فکر نمی کنی این منطقت یه جورایی اون خدایی رو که ما بهش اعتقاد نداریم به حماقت و بی عدالتی متهم می کنه؟ فکر نمی کنی همون خدا اگر وجود داشته باشه یه روزی به خاطر اینکه همچین نسبتهای ناروایی بهش دادی چوب نیمسوز به ماتحتت می کنه؟
      نکته دیگر اینکه گیرم من اومدم پارک بیسیم و شما چوب در اونجای مادرم کردی. آیا با این کارت من دوست و حامی اهل بیت میشم؟ آیا همه دوستان اهل بیت از این مرحله عبور کرده اند و شما در پارک بیسیم چوب در اونجای مادرشان کرده اید؟ یک لحظه به اونجای خجسته خانوم فکر کن و بگو مجتبی خامنه ای هم همینجوری دوستدار اهل بیت شده؟

  4. من نمیدونم این مسلمونها چرا پایین تنه شون تو دهنشونه و همش از پایینن تنه میگنند . بیچاره ها عقده دارند.

  5. خداروشکر این مذهب زیبای تشیع از یه شاه بزرگ ایراتی(شاه عباس کبیر)بهمون رسیده و قدمتش بالاست
    شما عمری های حرام زاده در حدی نیستید مه اسم ائمه رو به دهان نجستون بیارید
    شما از نسل ابن زیاد هستیدکه معلوم نیست باباش کی بوده!(عرب ها به کسی باباش معلوم نیست کیه میگن زیاد)
    تو هم ابن زیادی بچه ها میگن هروقت به دنیا اومدی 10 نفر مدعی شدن بابات اند

  6. این امام نقی چرا خودش شاهین و مجازات نمی کنه تا این دایناسورها مجبور نشن هی فتوا بدن بابا فتوا دانشون ترکید

  7. آقا دیدن سوزش این برادران ارزشی از نظر با مزگی تو مایه های مطالب خود این سایته! کلا خوشم میاد دهن گشادشون رو باز میکنن و همین جور پشت سر هم فحش میدن :) انترناشنال هم هستن انگلیسی فحش میدن!
    داداش برو دارمت!

  8. تقصیر از شماهتاکان نیست! کور چشم وکور دلید! خزیده زیر نجاست دنیا چون کرمهای خاکی بیمقدار، «توان » دیدن نور را ندارید! ناتوانید ! نا توان!

    • یک شیعه متعصب – دو شیعه متعصب
      سه شیعه متعصب – چهار شیعه متعصب

      امام (ع) خوابشان نمی‌برده، در حال شمردن گوسپند

پاسخی بگذارید

