بت هایی که باید شکست/ نوشته ای از ادمین کمپین

عزیزان شیعه ای که به ما حمله می کنید و فحاشی می کنید. می دانیم که شما دقیقا پیرو ائمه اطهارتان هستید و سیره آنها را پیش گرفته اید. مطمئن باشید این کارتان ما را به ادامه راهمان مصمم تر می کند. شاید برای برخی هنوز اثبات نشده باشد که این کسانی که شما به عنوان امام می شناسید واقعا چگونه افرادی بوده اند ولی هرکسی را می توان از کسانی که خود را شیعه آنها می دانند شناخت. سپاس که چهره واقعی آنها را به ما نشان می دهید.
بگذارید با ادبیاتی با شما صحبت کنم که می شناسید:
حال این روزهای شما حال مردمی است که پس از جشن و پایکوبی به شهر برگشتند و دیدند ابراهیم همه بتهایشان را شکسته و تبر را بر دوش بت بزرگ گذاشته است. آنها بسیار ناراحت عصبانی و دل شکسته بودند. نه بخاطر اینکه چرا ابراهیم بتهای مقدسشان را شکسته بلکه بخاطر اینکه می دیدند بت بزرگی که فکر می کردند قدرت پاسخگویی به توهین به این بزرگی را دارد، کاری از دستش ساخته نبوده و نتوانسته ابراهیم را سنگ یا سوسک کند. آنها بجای اینکه راه منطق پیش بگیرند و بفهمند که واقعا از بتهای کوچک و بزرگشان هیچ کاری ساخته نیست، خشمشان را با اقدام به قتل ابراهیم آشکار ساختند.
شمایانی که تهدید می کنید. شمایانی که فحش ناموسی می دهید؛ بدانید که خشمتان از ما نیست بلکه از کسانی است که تاکنون فکر می کرده اید قادر به هرکاری هستند ولی اکنون می بینید که در عمل هیچ کاری از آنها ساخته نیست. ایمان شما متزلزل گشته و عصبانی هستید. از ما عصبانی نباشید. به ایمانتان دوباره بیندیشید و بدانید که در اشتباه هستید. از بتهایتان هیچ کاری ساخته نیست. تعقل پیشه کنید و از اقدامات پست و رذیلانه دوری بجویید.
یا نق!
ادمین النقی!

23 پاسخ به “بت هایی که باید شکست/ نوشته ای از ادمین کمپین

  1. پیشاپیش شهادت جانگوز دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین ناکامی سوء قصد به جان سوگلی بیت النقی حضرت سوسن(س) را خدمت ادمین محترم و تمامی پیروان اصیل مکتب النقی تبریک عرض مینمایم.
    نقل است از ابن الاسهال که از بنت الحیض شنیده بود که علویون که به شدت از دست حضرت و پیروانشان خشمگین بودند نقشه قتل حضرت سوسن(س) به شیوه قتل حضرت زهرا(س) را میکشند تا بدینوسیله ضربه محکم و سلمبه عظیمی بر ذوالنعوذ حضرت وارد آورند،ولی از آنجاییکه پس از آن واقعه شوم، به تدبیر حضرت واژه «کیه؟…» به فرهنگستان لغات سامرا افزوده شده بود، حضرت قبل از باز کردن درب از این کلیدواژه جادویی استفاده کرده و بدین ترتیب تیر مشرکین علوی به سنگ خورده و خودشان سوسک شدند.

  2. ey baba hame midonanad ke in emamha hame poshali hastan vali nemikhahand ghabol konand anhaeike nemikhahand ghabol konand be in khater hast ke khodeshono zire soal mibarand.bayad dar morede in zanbazha yani kesanike emmam nam gereftan hesabi bayad roshangari kard inha agar ghodarati dashtan az marge khodeshan jologiri mikardan.jalebtar inke aksaran tavasot zanan be ghatl residan baraye inke adamhaye bolhavasi bodan

  3. in jamaate ahmaghe vahm parast age fek kardan va andishidan midunestan ke ozashoon alan in nabood va dar hale savari dadan be in hokoomate lajan naboodan!!!
    vali bavar konid too in ghorbat, tanha jaee ke sedaye ghahghaheye mano az tahe del dar miyare injast!!!
    hamishe shad va pirooz bashid

  4. ادمين عزيز.. پاسخي در يكي از پستها نوشتم بعدا متنت را خواندم ديديم پاسخي كه بخ يكي از دوستان دادم اينجا هم موضوعيت داره با اجازه درج ميكنم مجدد :

    —-
    خجالت آور ترين بينش كاركردي ِ مسلمان تبعيت و تقليد از مبهم بافي هاست !!
    عمه بابايم كجاست ..؟ حسين…!!
    اعراب سُني عربستان كه خالق مسلك چندش آور اسلامند، تاريخ شيعه را قبول ندارند و ميگويند اينها ذهن ساخت بيمارگونه از رواياتي است كه اصلا وجود خارجي ندارند…. مهدي موهوم!!؟
    حالا من با اين حرفها الان سوسك شدم رو ديوار و دارم در آتش دوزخ ميسوزم لذا با سختي و با شاخكهام دارم اين متنرا تايپ ميكنم..
    الله موجودي عصباني مرد صفت ،‌انتقام گير و خطا كاره .. بطوري كه از حافظه كلامي ضعيفي برخورداره دائما جايگاه خودرا عوض ميكنه از ترس از شيطان به بنده خود پناه ميبره !!
    دوست عزيز يك فرزانه مسلك به جهاني بيمرز و از جنس ايثار براي شعور كائنات قدم بر ميداره نه از راه وطي كردن با پسر بچه و براي خريد عذاب متساعده الله، يك نخود طلا به آخوندك …كش محله بده ،‌تا خدا اونو به آتش جهنم مبتلا نكنه ؟!
    اي فرزانه …اين درب باغ سبز به منحرفين و تشويق به انحرافه مستعدين به خطاست! نه تزكيه نفس از لايه روحاني !

    يك فرزانه با غلامان و كنيزان خود سكس ميكند؟ .. مگر انسانها برادرو برابر نيستند؟ كنيز و غلام از كجا آمد ؟؟!؟؟؟!بگو ديگه ؟!
    چرا بايد همسران را كتك زد با به نص قران بقره؟
    مگر روح زن و مرد دارد؟
    عزيزم به خود آي، پروردگار درون توست … نه موجود غير اورگانيك عصبي به نام الله
    الله نام بتي است كه شاعران 320 سال قبل از اسلام در اشعار خود ذكر كردند
    ايا اين فرازانگيست كه اسلام خونبار با تهاجم توسط شمشير هاي زنگ زده از سر مردان پشته ساختند به دختر كان و زنان زردشتي تجوز كردرند و كارخانه سّيد سازي راه انداختند سپس به ما گفتند عجم يعني لال يعني فردي كه زبان مشمئز كننده عربي را بلد نيست
    لفظ غذا يعني موفوع- شد موضوع خوركمان و صدايمان شد زوزه سگ به زبان عربي =پارس !!!
    كجائي فرزانه ؟
    كجائي كه بهشت جهنم از لذات پست جنسي و سوختن پوست در آتش است انجا هم به همين كيفيت مادست !!

    انسان سخيف منطقه اي فكر ميكنه و منطقه اي عمل ميكنه = مسلمان
    انساني كه خود را منور الفكر ميدونه ولي خورده بور‍ژاست جهاني فكر ميكنه و منطقه اي عمل ميكنه = انسان غربي
    انسان توسعه يافته يعني مثل تو فرزانه ،‌جهاني فكر ميكنه و جهاني عمل ميكنه = فرزانه

  5. این متن رو چند وقت پیش تو وبلاگم نوشته بودم.دیدم به موضوتون میخوره گفتم کپیش کنم اینجا:

    چند وقت پیش بعد اینکه قذافی خونخوار سقوط کرد،قایم شده بود که بعدا ظاهرا از چاه فاضلاب پیداش کردن.

    آقا این انقلابیون بلایی سر قذافی آوردن که خود قذافی سر بقیه میاورد.(تا اینجاش بمونه بریم سر مطلب بعد)

    چند روز پیش با یه کمپینی آشنا شدم به اسم کمپین یاد آوری امام نقی،خیلی جک های باحالی دارن میسازن اینا ولی به موازات این جک ها کامنتاشون بیشتر به سمت توهین به این اشخاص میره(منظورم اشخاص مقدس تو دین اسلامه).تا جایی که آدمای معتقد به آزادی بیان و دموکراسی هم با دیکتاتور ها هم جناح میشن (حتی شده در یک لحظه و یک زمینه خیلی کوچیک)

    من قبول دارم که باید انقدر ببینیم و بشنویم و بگیم که به گفتن و شنیدن و دیدن عادت کنیم…

    به خدا قبول دارم تو دنیا هر شخصی تا جایی که آزادی یکی دیگه رو ازش نگیره،آزاده…

    به اون چیزی که اعتقاد دارین و اعتقاد دارم ،باورم اینه که سجده جز بر انسانیت حرامه…

    ولی…

    اون قضیه ای که اول گفتم رو به یاد بیارید.این روزا کمتر کسی پیدا میشه که با ستمگرای زمونه همدردی کنه ولی اون بلایی که سر قذافی آوردن،داد هر چی سازمان حقوق بشری و آدم بشردوست رو درآورد.

    اون کسایی که جونشونو در راه به آزادی و دموکراسی رسوندن لیبی گذاشته بودن برای حتی لحظاتی کم،تمام آرمان هاشونو فراموش کردن و شدن یکی مث قذافی.

    الان ما داریم مثل کی میشیم؟

    یعنی ما هم داریم واقعا مثل کسایی میشیم که یک عمره اعتقادات همه رو به سخره گرفتن؟

    ما واقعا آرمانمون و دلیل باتوم خوردنمون اینه که بتونیم به اعتقاداتشون توهین کنیم؟

    چرا داره یادمون میره؟…

    چرا یادمون میره که ما برای این مبارزه میکنیم که هر انسانی با هر اعتقاد و باوری بتونه زیر سقف خونه ای به اسم ایران زندگی کنه بدون اینکه به اعتقاداتش توهین بشه…بدون اینکه به خاطر طرز تفکرش و طرز زندگیش گشت بگیردش…

    زیاد سرتون رو درد آوردم ببخشید ولی این حرفا تو دلم،خیلی سنگینی میکرد.نمیدونم شمایی که دارید این مطلبو میخونید از کدوم طرفید ولی بیاید تو یه چیزی مشترک باشیم.

    بیاید آرمان هامون یادمون نره.و تورو خدا بیاید به این باور برسیم که:

    ——-هیچوقت هدف،وسیله رو،توجیه نمی کنه——

    • محمد عزیز،
      بزرگواری می گفت جلوی آدم گوزو اگر نرینی خیال می کنه کون نداری. با این مسلمانان کثافت هم اگر به زبان خودشون صحبت نکنی خیال می کنن هرچی میگن درسته.
      توضیح: مسلمانان را یکجا و بدون استثنا کثافت می نامم، چرا که آنان همه نا مسلمانان را یکجا نجس می دانند.

  6. راستی این دین این ها که این همه داعیه داره و میگه که دنیا رو درست میکنه، هرگز نتونست با اون معجزات بزرگی که در قرآن و این ور و اون ور نوشته، همه رو به راه راست هدایت کنه و همه چیز رو ردیف و درست کنه؟ مسلمانان مگه نمیگن خدای اونها قادر به انجام هر کاری هست و چنین و چنان میکنه و دین اونها توانایی انجام هر کاری رو داره، پس چرا این همه گند زد و چیزی که درست نشد هیچی بلکه بدتر به دنیا و زمین و زمان گند زدن؟ الان تقصیر رو به گردن آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه انداخته و میگید که اینها سد راه شما شدن ولی آیا مگه در قرن ها پیش، این کشورها وجود خارجی داشتن؟
    من که به شخصه سالهاست دین رو انداختم توی سطل آشغال. مگه بدون دین نمیشه انسان بود و انسانی زیست؟ از روزی هم که دین رو کنار گذاشتم حس انسان دوستی و مهرورزی در من بیشتر رشد کرده و به جایی رسیدم که دوست دارم هر آن بلند شم برم توی این کشورهای فقیر به مردم کمک کنم و یا اینکه بچه هایی رو به سرپرستی قبول کنم و حتی حس مهرورزی من به حیوانات به حد اعلای خودش رسیده طوری که با دیدن یه گربه که پای اون فلج شده بود (کسی به اون زده بود) این قدر گریه کردم.
    هر کس دینش رو کنار گذاشت آدم میشه.

  7. به نام خدایی که با چشمانی باز به او ایمان دارم

    (اگر خدا می خواست همه به او ایمان می آوردند و هیچ یک مشرک نمی شدند و ما تو را مسئول اعمال آنها قرار ندادیم . کسانی که غیر خدا را می خوانند دشنام ندهید , این چنین برای هر امتی عملشان را زینت دادیم.

    و آنان را در حال طغیان و سرکشی به حال خود وا می گذاریم

    و حتی اگر فرشتگان را بر آنان نازل میکردیم , و مردگان با آنان سخن می گفتند و همه چیز را در برابر آنان جمع می نمودیم , هرگز ایمان نمی آوردند ,مگر آنکه خدا بخواهد و بیشتر آنان نمی دانند

    و اگر خدا می خواست این چنین نمی کردند ولی اجبار سودی ندارد . بنابر این آنها را و تهمتهایشان را به حال خود واگذار) . سوره انعام آیات 106 تا 112

    ممنونم از همه ی شما که معنای کفر رو یادم دادید چون همیشه فکر می کردم کفر یعنی قبول نداشتن خدا ولی الان فهمیدم کفر یعنی دوری از ادب انسانی

    خوشحالم که من رو جاهل می دونید چون گالیله رو هم دیوانه و جاهل می دونستند و جاهل بودن از دید شما برای من بزرگترین هدیه ست .

    اگه اسلام دین جاهل هاست , اگه سجده به طرف خدایی که شما نمی پرستیدش , احمقانه ترین کاره ، من عاشق این جهالتم چون می دونم خدایی هست که همیشه به من لبخند می زنه و وقتی می افتم دستم رو می گیره و لحظه به لحظه حسش می کنم و این خدا مهربون ترین قهرمان زندگی منه

    میدونم خدایی هست که اگه به بقیه کمک کنم , اگه دست یه نیازمند رو بگیرم , اگه به فقیری صدقه بدم با لبخندش هرچی که بخوام بهم میده . من این خدا رو توی تک تک ثانیه هام حس کردم و کمک هاش رو زاییده ی توهمات خودم نمی دونم .

    همه ی شما هم یک روز به خدای من ایمان میارید ولی شاید دیگه خیلی دیر باشه .

    راستی از همه تون ممنونم که باعث شدید توی این 2 روز مفهموم این دعا رو درک کنم :

    ربنا لا تزغ قلوبنا , بعد اذ هدیتنا

    پروردگارا قلب ما را ملغزان , بعد از آنکه ما را هدایت کردی

    • دوست عزیز
      چه خوبه خدایی که آدم می پرسته همه بندگانش رو چه کافر و چه مسلمون به یه اندازه دوست داشته باشه. این الله شما این طور نیست. خدایی که به واسطه تفکر دینی متفاوت یک «انسان» رو برابر بول، غائط، منی، عرق شتر نجاست خوار و سگ و خوک قرار میده بیماره عزیز من. در دین مبین اسلام کافر یکی از نجاسات است. چشمت رو باز کن خانم محترم.
      «جوانمردی» و «فضل» است آدمیت تو این نقش هیولایی مپندار

    • اصلا چرا راه دور میری؟ ببینم من مجوس، خودم رو مثال میزنم. من قبل از اومدن اسلام به ایران چی نداشتم که اسلام اومد و اون رو به من داد؟ آدم نبودم؟ که هر جا ایرانی ها در اون زمان پا می ذاشتن آباد می کردن و می ساختن و امان می دادن. در صورتی که با هجوم اعراب وحشی به ایران چقدر آدم بیگناه کشته شدن، به زنه تجاوز شد و دخترهای بیگناه رو به اسیری بردن.آیا ما خدا پرست نبودیم؟ خدا رو نمیشناختیم؟ تمدن نداشتیم؟ اسلام به ما چی داد؟ ببینم شما جواب من رو بده: چرا بر اساس اسلام یک مرد اهل کتاب نمیتونه زن مسلمون بگیره و باید مسلمون بشه ولی مرد مسلمون زن اهل کتاب می تونه بگیره؟؟ جوابش ساده ست: جهت نزدیک کردن زن اهل کتاب به شهوت مرد مسلمون. برای اینکه هر جا پا می ذارن به زنهاشون ولو زن شوهر دار تجاوز کنند. می گی نه؟ بفرما: و المحصنات من النساء الا ما ملكت ايمانكم كتاب الله عليكم و احل لكم ما وراء ذلكم ان تبتغوا باموالكم محصنين غير مسافحين فما استمتعتم به منهن فآتوهن اجورهن فريضة و لا جناح عليكم فيما تراضيتم به من بعد الفريضة ان الله كان عليما حكيما (24) نسا آیه 24و زنان شوهردار (بر شما حرام است;) مگر آنها را كه (از راه اسارت) مالك شده‏ايد; (زيرا اسارت آنها در حكم طلاق است;) اينها احكامى است كه خداوند بر شما مقرر داشته است. اما زنان ديگر غير از اينها (كه گفته شد)، براى شما حلال است كه با اموال خود، آنان را اختيار كنيد; در حالى كه پاكدامن باشيد و از زنا، خوددارى نماييد. و زنانى را كه متعه ( ازدواج موقت) مى‏كنيد، واجب است مهر آنها را بپردازيد. و گناهى بر شما نيست در آنچه بعد از تعيين‏مهر، با يكديگر توافق كرده‏ايد. (بعدا مى‏توانيد با توافق، آن را كم يا زياد كنيد.) خداوند، دانا و حكيم است. (24) عزیز من چرا شم همه چی رو از دید یه مسلمون می بینی؟ شاید از دید من یه مسلمون نجس باشه. آیا من آدم نیستم؟ من نظر ندارم؟ این نص صریح قرآنه : إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿۳۳﴾ سزاى كسانى كه با [دوستداران] خدا و پيامبر او مى‏جنگند و در زمين به فساد مى‏كوشند جز اين نيست كه كشته شوند يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت‏يكديگر بريده شود يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت (۳۳) آیا این الله بیمار نیست که دستور به چنین جنایتی میده؟ کله ت رو از زیر برف بیار بیرون و «واقعا» در قرآن تفکر کن عزیزم

    • فرزانه عزیز،
      اولین باری که شیراز رفتم بچه بودم و چیزی از جغرافیای شهر نمی دانستم. سالها بعد با شعر سعدی آشنا شدن و تمام کلیات سعدی را خواندم ( حتی هزلیات سعدی)
      دفعه بعدی که به شیراز دانشجو بودم و جغرافیای شهر را می شناختم و برای ادای احترام به این بزرگمرد شعر ایران به آرامگاهش رفتم. یکی از اشعار سعدی که در خاطرم بود این بود:
      گر بر سر بوق من نشینی دروازه کازرون ببینی
      بارگاه سعدی با دروازه کازرون حدود 8-9 کیلومتر فاصله دارد. کلی خندیدم و با خودم گفتم سعدی چه بوق عظیمی داشت که اگر کسی بر سر آن می نشست می توانست دروازه کازرون را هم ببیند. در آن لحظه احساس کردم معنی این شعر را فهمیده ام. این فهمیدن من درست همانند درک شما از مفهوم دعای لاتزع قلوبنا است.
      سالها از آن دیدار من از شیراز گذشت و در نهایت از ایران خارج شدم. روزی با گروهی از دوستان ایرانی دور هم بودیم و یکی از خاطراتی که من تعریف کردم همین بود. دوست شیرازی من گفت: تازه نفهمیدی منظور سعدی چی هست.
      با تعجب گفتم: منظورت چیه؟
      گفت: دروازه کازرون شیراز تازه دویست سال هست ساخته شده. سعدی این شعر رو 700 سال پیش گفته. منظور سعدی دروازه شهر کازرون بوده که با شیراز 130 کیلومتر فاصله داره!

      برگردیم به دعای لا تزع قلوبنا، نکته اینجاست که بعد از آنکه الله کیری، شما را هدایت کرد (خر کرد) و بعد اگر دلت لرزید آنگاه خونت مباح می شود، قتلت واجب می شود و ناموست بر مومنین حلال می گردد. مومنینی که برای رسیدن به میانگاه حوریان همیشه باکره بهشتی دست به هر قتل و جنایتی می زنند و آنجا می روند که عضو شریفشان حکم کند.
      این هم شاهد:
      http://fa.wikipedia.org/wiki/%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81_%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C
      شاد باشی

    • درود بر شما كه جواب سوالاتو همون چند خط اول نوشتي.خودت يه بار ديگه بخونش:اگر خدا می خواست همه به او ایمان می آوردند…اين چه جور خدايه خود خواهيه كه نمي خواد همه بهش ايمان بيارن…مگه خودش نمي گه راه سعادت بشريت تو پرستش خودشه(خدا) پس چرا اينقدر بشرو ميچزونه.اگه دست شما بود اين كارو مي كردي؟
      البته خدا خيلي هم خوبه اما نه تا اون جايي كه راه فكر و تعقل انسان رو سد كنه

      موفق باشيد

  8. راستش اینقدر کس شر به عنوانه دلیل اینجا نوشتید که هرچی سعی کردم چیزی نگام و از کنارش راد بشم دیدم نمیشه…. اولا بگم که من کدوم طرفی هستم که کسی امر برش مشتبه نشه…. خواهر مادر جمهوری اسلامی رو گاییدم از اولیش تاااااااااا آخرش….. از اون خمینی دیوس تا این خامنیی مادر جنده…. تا اینجا همه موافقید؟؟؟ .بریم سر اصل مطلب… هیچ اعتقادی هم به این چیزی که میگید » امام» ندارم، ، نه از نوع حاضرش، نه غیبش، ، پس کس شر لطفآ نگید!!!!

  9. :

    من ۱۵ سال آلمان زندگی میکنم، و به اندازیه که شما کون دادی، من دنیا دیدم،….از استرالیا بگیر، تا کانادا و برزیل، خلاصه جایی نیست که نرفته باشم،،، اما «هیچ جا» بجز این وبسیتهای کس شر ایرانی، و ایرانیهای دروغ گوی کس خل این قدر آدم پست و رذل ندیدم… «هیچ جای» دنیا با بهانی آزادی بیان به شما اجزای فحاشی به کسی رو نمیدن…مثلا همین آلمان، ، شما اگر جرات دری توی یه گروه بشین و بگو مثلا مادر عیسا فلان بوده، و عیسا مثلا … زاده هاست،…چنان کونی ازت پاره میکنن که یاد بگیری عقیدیه تخمیتو واسه خودت نگاه دری و نه به بهانه آزادی بیان اونو داد بزنی… یا مصلا یه جا جرات کنی بگی موسا زن باز بوده،، یعنی کاری به سرت میران که آرزوی کهریزک بکنی…همینطور هم اگر این کس شرایی که به عنوان «کمپین امام نقی» مینویسید رو اونجا به زبان بیارید، تو همین آلمان کونتونو میزارن، نه به این دلیل که به اسلام اعتقاد دارن.، نه،، چون میگن حرف شما توهین هاست به عقیدیه بقیه… خلاصه اینکه اینقدر کس شر تفت ندید به عنوانه آزادی بیان… من همینجا از یکی از شما که اینقدر گنده گوزی میکنه، میخام یه متنی به آلمانی بنویسه ، و از یه روزنامه آلمانی بخاد چاپش کنه،،،، بهش بگه مصلا ۵۰۰ یورو هم میدم که چاپ بشه، و بگه محتوای این متن این کس شر ها هاست، ببینم کی کجا واسش اینو چاپ میکنه….. این که میگم خیلی از این ایرانیها دیوس هستن و دروغ میگن ، یه نمونش همینکه واسه ۴ تا باد بختی که پاشون رو از مملکته گه سید علی گدا بیرون نزاشتن یه جوری از اروپا و امریکا میگن که طرف فکر میکنه، اره دیگه، میتونه بیاد اروپا و دیگه چوب تو کون هر کی خواست بکنه، بدش بگه اینجا آزادی بیان هاست

    • یک روز بزرگ میشی و یاد میگیری که استفاده ار الفاظ رکیک و فحش در نوشته هات نشانه بزرگی نیست. الان 13-14 سالته و همینجوری برای خودت فکر میکنی استخوان ترکانده ای. در مورد توهین به ادیان در کشورهای غربی و این حرفها هم لزومی نداره راه دوری بری، اصلا لزومی نداره از ایران خارج بشی. چهار تا برنامه تلویزیونی ببین و از اون راحت تر برو خبر آتش زدن قرآن توسط کشیش آمریکایی را ببین. اگر توهین به ادیان وجود ندارد پس آتش زدن قرآن چه مزخرفی است.

      از من به تو نصیحت، خرد جمعی اعضای کمپین خیلی خیلی بیشتر از دنیادیدگی فرضی تو است. در همین آلمانی که مثلا زندگی میکنی چند وقت دیگر کپی رایت کتاب نبرد من هیتلر به پایان میرسد و چاپ آن کتاب برای همه آزاد می شود. آزادی بیان یعنی این. یعنی کتاب کسی که کشور را به بدبختی رساند هم اجازه چاپ دارد و ممنوع نیست (کما اینکه در این مدت در کنابخانه های مردم بوده و کسی نریخته که کتابها را جمع کند). اگر کار ما مشکل داشت تا بحال فیسبوک بارها صفحه را بسته بود که نبسته.

      بار دیگر هم که خواستی عقده های درونیت را خالی کنی، آرامتر و بدون این همه ناسزا بنویس. مقداری قابل باورتر میشود.

    • اگر دارید می‌گید در خارج از کشور Blasphemy به اندازه‌ی ایران وجود ندارد که کاملا در اشتباه هستید. شما کارتون South Park از شبکه‌ی Comedy Central رو ببینید که چطور با مسیح شوخی می‌کنه یا Family Guy که خدا رو در حال خواب با مریم نشون می‌ده. بعد اینکه شما مثل اینکه واقعا قضیه‌ی کاریکاتور‌های محمد رو یادتون نمیاد، نه؟!
      http://en.wikipedia.org/wiki/Jyllands-Posten_Muhammad_cartoons_controversy
      اونها روزنامه نبودن؟!

    • داری جوک میگی؟ من آدم رکی هستم، چه در دنیای حقیقی و چه مجازی. فقط یک مورد رو بهت بگم، در کانادا با کشیشی آشنا شدم که طبق معمول همه مبلغین مذهبی، بعد از مدتی آشنایی منو با تعالیم مسیح آشنا کرد. تعارف نداریم، حرفهای قشنگی بود و من هم بهش گفتم تعجبی نداره که رژیم ایران انقدر از مسیحیت وحشت داره. اینها حرفهایی هست که در جوامع بشری خیلی خریدار داره. اون هم به این حساب گذاشت که با چهار تا حرف حسابی داره بچه خر می کنه. بعدش هم منو دعوت کرد که مسیحی بشم و بهم کتابی داد به نام be an anglican today.
      کتاب رو خوندم و از دم چرند بود. در هر حال بعد از مدتی این مرد رو دیدم. بهش گفتم چرا باید برای مسیحی بودن به این مزخرفات باور داشته باشم؟ از نظر من تمام افسانه مادر باکره در نهایت واقعی بودنش می تونه اینجوری باشه که مردی مریم رو اغفال کرده با استفاده از سادگی اش بهش قبولانده که من روح خداوند هستم و اینی که توی تنبانم هست یه جورایی به عرش ملکوت وصله. یا اینکه مریم اصلن فاحشه بوده و کلیسا برای حفظ آبرو به کل موضوع رو انکار کرده و این قصه رو ساخته.
      این که بحث من با این کشیش به کجا رسید بماند، ولی این کشیش نه به روی من شمشیر کشید، نه دژخیم فرستاد که منو مثله کنند و نه از من شکایت کرد. واقعیتش رو هم بخوای بدونی گوشش از این حرفها پر بود.
      البته این رو هم بگم، این تجربه من مربوط میشه به کانادا و در آمریکا جرات نمی کنم همچین حرفهایی بزنم و می دونم آدمهای کس مغزی هستند که دنبال بهاته برای آدم کشتن هستن.

  10. … لطفآ کس نفرمایید،، به اندازی کافی جمهوری کثافات اسلامی کس شر تحویل مردم داده، شما ۲-۳ تا بچه کونی تازه به دوران رسیده دیگه این ملت باد بخت ایران رو گل نزنید…بازم میگم،، من به هیچم این اعتقادات رو حساب نمیکنم، اما بهتون میگم که خارج از ایران هم به احدی اجازه نمیدن اینطوری به اعتقادات یه عده دیگه توهین کنه به اسمه آزادی بیان!

    پس، کس تفت ندید

  11. agha ya khanume PED
    manam be khatere shoghlam taghriban too aksare keshvarhaye democrat zendegi kardam va harfe shoma ro ghabul daram
    vali vali vali…
    fek mikonam moghayeseye irane emrooz ba keshvaraee ke be democratiye nesbi residan ye meghdar ahmaghane bashe
    chon hameye in keshvara too doreye gozar be democrati hameye in maraheli ro ke maa alan darim tey mikonim tey kardan
    yekam zoode moghayeseye irane emrooz ba ye keshvare democratt
    va nafahmidam shoma ke inghadr edeaye ehtaram be aghayede digaran ro darid khodetun chera inghadr tohin kardid!!!!!?

  12. پد احتمالا از اپتداي واژگان پدوفيل يا بچه باز اقتباس شده است، منتها اين پدِ ما مورد بچه بازي قرار گرفته يعني بيشك بدونيد به تعداد باكتريهاي هيكل منحوسش ، كونش گذاشتن از بچگي تا الان ، اونم خشك خشك …
    يه كس مشنگ نو سرزمين هيتلر …منتها بدون اگه الان ايران بودي برج ميلاد ميكردم تو كونت
    براي اينكه خوار مادر اين پد يكي كردم ،‌ميخوام از دلش در بيارم … اوكي؟!؟؟ اون وزارت اطلاعات كه تورو استخدام كرده خودش از اسلام چندش آور تو اسفاده ميكنه .. خر خودتي احمق عقب اقفتاده

    • movafegham ba shoma
      va mokhalef ba agha ya khanume pad
      ahmaghanetarin kar moghayeseye irane emrooz ba keshvaraye democrat hastesh
      faramoosh nashe ke ma dar dorane gozar be samte democrati hastim
      va tohin mikonim be hameye oonaee ke hatta tohin kardan ham asari rooshoon nadare, inghadr ke bi hame chizan

  13. va shoma jenabe PAD
    shoma ke inghadr edeatoon shode
    pas khodetun chera inghadr be hame tohin kardid
    ba’d az 15 sal zendegi dar aman va ya har ghabrestune dige tabrik behetun migam
    chon vaghean yad gereftid be aghayede baghiye ehteram bezarid

  14. ببین آقای پد همون آلمانی که خودت داری میگی با چشمای خودم دیدم که یه نفر تو خیابون فیس تو فیس فحش خوار مادر به مامور پلیس میداد ولی پلیس چون میدونست مسته حتی جوابشو نمی داد
    در ضمن از همدیگه عقده نداریم که راحت صحبت کن چرا فحش میدی؟!

پاسخی بگذارید

