امام نقی(ع) و احادیث رمضان

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

از حضرت پرسیدند : اماما بهترین کتاب کدام است ؟ امام فرمود : همانا ۱۲۰۰ سال بعد که علم پیشرفت کرد و اینترنت ابداع شد، کتابی نوشته می شود به نام « فیض بوک » که کمپینی از یاران ما در آنجا مستقر هستند  و احادیث نقوی معتبر را نقل میکنند.

احادیث زیر نیز از اصحاب نزدیک حضرت در » کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان  » و در جهت ترویج فرهنگ اسلام ناب نقوی استخراج گردیده:

بوی دهان روزه دار همانند گوز فرشنگان است.

-امام و تشبیهات-

—-

کمبود توجه, امام نقی را آزار میداد و از این رو هر سال حلول ماه مبارک را یک روز زودتر

و عید فطر را یک روز دیرتر از سایر ممالک اعلام می نمود تا در کانون توجه قرار گیرد.

از کتاب «مبانی مدیریت جهان به سبک نقی»

—-

شخصى از امام نقى پرسيد يابن رسول الله چرا روزه نميگيريد؟

امام فرمودند زيرا مشكل دارم!

ان شخص سوال كرد مشكلتان چيست؟

امام جواب دادند:گرسنه ام ميشود.

«تاريخ طبرى؛ جلد 1 صفحه 1 خط 1»

—-

امام نقی در هنگام افطار همیشه از کتاب آشپزی رزا منتظمی فال می گرفت و اکثرا هم قرمه سبزی می آمد

—-

امام نقی به خاطر حسادتی که به حضرت علی داشتند شب بیست و یکم رمضان را رسما جشن میگرفتند و تا صبح بشکن میزدند و آب انگور میخوردند.

سیره النقی – صفحه هفتاد

—-

خدایا ما را از عذاب شب اول قدر در امان بدار.

امام نقی (ع) در واکنش به صدای ناهنجار بلندگوی مسجد محل

—-

امام فرمودند:  «بیزارم از ماهی که در آن مجازات آب و غذا خوردن با مجازات جماع غیر مشروع یکسان است!»

راه و رسم نقويت – جلد 1 – صفحه 23 – در مذمت دين اجباري

—-

امام نقي و صحابه هر سال منتظر رسيدن ماه مبارك رمضان بودند تا شيطان را در غل و زنجير يافته و به وي قروپ نمايند.

– نقي و شيطنتها-

—-

روزی از روزهای ماه مبارک, امام نقی زیر درخت خوابیده بود که ناگهان سیبی به شدت بر سرش اصابت کرد.

حضرت میوه را از زمین برداشت و با خود گفت چرا این سیب به آسمان نرفت و بر سر من افتاد؟

تاملی کرد، سپس سیب را خورد ، بادی رها کرد و مجدد خوابید.

-نقی و جاذبه زمین-

—-

برای هر چیزی آفتی است و آفت دین روزه است!

امام در بعد از ظهر اولین روزی که روزه گرفته بودند و از گرسنگی به خود می پیچیدند!

—-

امام نقی به ماه مبارک آلرژی داشتند و رمضان که میرسید آلزایمرشان عود میکرد.

نقل است حضرت روزی سهواً ۱۴ بار عرق خوری, ۲۵ بار کره خوری و ۴۰ مرتبه جماع نمودند.

– نقی و فراموشی ها-

—-

در ماه رمضان روزی عالمی به قصد مناظره خدمت امام رسید .

امام بی درنگ از وی پرسید چگونه میشود که تو بخوری ولی روزه ی من باطل گردد؟؟؟

عالم اندکی اندیشید و سپس در حالی که از خجالت سرخ شده بود در جا از اسلام خارج شد و سر به بیابان نهاد .

—-

ساعتی پس از شنیدن خبر کشف الکل و آب در مریخ, امام نقی سوار بر مرکب پرنده خویش

پس از خرید چیپس و ماست موسیر و دیگر مزه ها راهی این سیاره قرمز شدند.

– نقی و تلسکوپ ناقل (هابل) – انتشارات دانشگاه نقی هاپکینز

85 پاسخ به “امام نقی(ع) و احادیث رمضان

  1. فکر کردین خیلی بامزه این؟ گرچه تک تک سلول های بدنم از رژیم کثیف حاکم بر ایران متنفره، اما هر بلایی سر امثال شما بیاره حقتونه.

    • نه دوست عزيز! اتفاقا هر بلایی سر امثال شما بیاد، حقتونه! چون هنوز نفهميديد كه «رژیم کثیف حاکم بر ایران» ريشه در اسلام ناب محمدي داره! هر وقت اين رو فهميديد اون موقع از كمپين و وبلاگ ما هم استقبال خواهي كرد!

  2. جرئت داری پشت حرفات قايم نشی، مشخصات خودتو بزنی تو سايت؟
    شيعه واقعی از چيزی ترسی نداره که بخواد خودشو معرفی نکنه، خودشم قايم نمی کنه. تو چرا قايمکی کارتو می کنی؟ ترست از چيه گوگولی؟

      • آتيش که معلومه کی گرفته که مياد وبلاگ راه ميندازه فقط واسه توهين و عقده گشايی.
        در ضمن اسمتو اشتباه تايپ کردی، منظورت «مارِ کون قوی» بوده ديگه؟ وقتی اينهمه ازش کار می کشی خود به خود قوی ميشه ديگه!

    • در ضمن اين رو هم بدون كه اين جور واكنشهاي امثال تو براي ما خيلي خوشحال كننده هست. من كه خودم از ديدن خشم و غضب شماها بسيار خوشحال ميشم! دمت گرم… بازم به وبلاگ و كمپين ما سر بزن گوگولي!

      • حرف حساب و عقل درستی تو چنته نداری که اگه داشتی با این مزخرفات حال نمیکردی. یا حداقل یه دلیلی واسش داشتی
        تو همونجوری از دیدن خشم و غضب بقیه حال میکنی که گوسفند با دیدن علف!!!

      • خودت با همون عقل ناقصت خوب می دونی که واکنش من و امثال من واسه اين نيس که امثال شما مهميد، پس به خودت اميد واهی نده. فقط يکی از دلايلشو بهت می گم که گوشی دستت باشه.
        همين واکنش های من و امثال من باعث می شه که تو و امثال تو جرئت نکنين از تو سولاخ موشتون بيرون بيايد، اگرم خيييلی شانس بياری و از تو سولاخت نکشيمت بيرون، می تونی همون تو بمونی و تبديل به سنگواره بشی جيگر طلا!

  3. خاک بر سر احمق هایی که هنوز فکر می کنند این اوباش تقدس دارند تف به قبر پدر سوخته نقی و 10 پشتش که می رسه به محمد جاکش!

  4. جالب بود…اتفاقا خودت رو قایم کن.این جماعت حالیشون نیست.مداحشون پای منبر دستور قتل می ده.

  5. خداوند در آیه 35 سوره انعام به پیامبرش می فرماید: «فلاتكوننّ من الجاهلين» یعنی «پس ای محمد از نادانان مباش». بنابراین هیچ کس و هیچ چیز در این دنیا غیر از خدا حقی برای منزه دانستن خود ندارد. وقتی خدا با پیامبرش اینگونه صحبت می کند، می خواهید ما جور دیگری صحبت کنیم؟

  6. اقایون بیخدا
    درسته حکومتی داریم که برای حفظ خودش اسلام رو سپر کرده ، درسته آخوندایی داریم که دم از اسلام میزنند اما خودشون عمل نمیکنند . اما اینم بدونید مقصر خدا و اسلام نیستن . اینا اسلام رو بد معرفی کردند به مردم . شماهم سعی نکنید به اون عقل ناقصتون زیاد تکیه کنید و اطمینان کنید. یاحق

    • شما هم خوشتان آمده هی میگید این اسلام نیست و اون اسلام نیست. این اسلام شما چرا این ریختی است که یک فروند حکومت اسلام واقعی در کل جهان وجود ندارد و همه اسلام را بد معرفی کرده اند. اگر قابل درست اجرا شدن نیست که باید بگذارید دم کوزه و آبش را بخورید

      در ضمن فعلا که کشورهایی که بر پایه عقل ناقص اداره میشوند بسیار آبادتر و موفق تر از کشورهایی هستند که بر اساس اسلام اداره میشوند.

  7. hrsb یا خفه بمیر و آزادی بیان را قبول کن یا در آینده ای نه چندان دور همچین امثال تو کونی را از کون دار می زنیم که بری به همون نقی با درمان کونت متوسل بشی.
    شیر فهم شد. این جا ما شیر نفت نداریم اومدی اینجا کون لیسی.

    • جناب عن به قبرمادرت وکیرتو اصل ونسبت شماها اگه خایه داشتید که قایم نمیشدین من کیرم تو وسط پستونای مادرت که هروقت پدر کسکشت خواست پستون مامانت رو بمکه کیرمنم باش بلیسه خارکسه اش ولاش کونده ابمنی خور امثال شماهارو وقتی کمرشونو فشاربدی یبشکه 220لیتری ابمنی ازکونتون میزنه بیرون اخه کونده همه کس کسی مثل تو چمیدونه ازادی بیان چیه من کیرم تو ان ازادی تون من کیرم تو اون دمکراسی خیالیتون من کیرم تو هرچیزی که شما کونده ها ازش دم میزنید من کیرم تو وسط سفره ای که باخانواده لاشیت دورش میشینید میگید اسلام بده همینه که هست 1400ساله خواهرتونو گائیدیم 10000000000000000000000سال دیگه هم میگائیم مادرکونده های عوضی نفهم کیرلیس مثلن میخواهید چه گهی بخورید فقط بلدید زر بزنید کسکشای بی همه چیز توخواب هم نمیتونید ببینید که یروز بتونید تواین مملکت قدرت داشته باشید چرا که ما چوب تو کونتون میکنیم شماها به والدین خودتون هم رحم نمیکنید تف به قبر امواتت

      • جناب ببین من هم مخالف توهین هستم و هم مسلمون پر و پا قرص…
        اما وقتی اینجور افرادو دیدی یاد رفتار امام حسن بیفت…
        که طرف هزارتا فوش بهش داد و دست آخر امام حسن علیه السلام اونو به خونش برد و ازش پذیرایی کرد. سعی کن سیره نبوی رو تو کارات در نظر داشته باشی. و آقای محترمی که این پست رو گذاشتی من نمیدونم کی بهت ظلم کرده ولی یه طرفه به قاضی نرو. این همه ظلمی که به امامان و پیامبران کردن نشون میده که اونا بهترین مردمان بودن. در طول تاریخ شما ببین همه ادمای خوب مورد ستم واقع شدن. آیا من درست نمیگم…؟ من هم اصلا از این حرفات ناراحت نشدم. چون با حرفای امثال من و شما چیزی از این بزرگواران کم و زیاد نمیشه. سعی کنیم همیشه با عقل و منطق صحبت کنیم و اتحاد داشته باشیم. اصلا چه معنی میده که دوتا ایرانی هم دیگه رو به فحش ببندن؟ این کار خداوکیلی چه معنی میده؟
        به امید سرافرازی و پیشرفت ایران بزرگ…

      • من مومنینی مثل شما را که میبینم ایمانم 100 برابر محکمتر میشود.
        در ضمن شما اگر اینطور پیش بروی باعث گرانی شیر خشک هم خواهی شد برادر مومن!

    • می دونی وقتی زياد «کون، کون» می کنی لبات غنچه ميشه؟ لازم هم نيس زياد اسمتو عوض کنی گلابی، با هر اسمی که بيای همون گُهِ سابقی.
      تو که آزادی بيان و قبول داری شماره خواهر و مادرت و بده يه خورده بياناتِ آزاد باهاشون داشته باشم.

      • به به !و بعد از این کلمات گهربار 2 رکعت نمار فی قربت الی الله هم حال میدهدو برو زود بزن توی رگت تا رستگار شوی

  8. مبارز تو کیرم نیستی اگه بودی سرت سوراخ بود ! کم کیر کیر کن ! 4هزار سال پیش ما یکتا پرست بودیم توو اون ننه جاکشت کون ملخ پرستش می کردید !‌مادر جنده …

    این در جواب اون مبارز مادر جنده …

    و اما شما دوست گرامی ! هر مذهبی هر دینی هر مکتبی هر عقیده ای برا خودش محترمه
    اگه کسی منکر خدا هم بشه بازم حق نداریم به عقایدش توهین کنیم ! با توهین کردن کسی از راه کج بر نمیگرده
    پیشنهاد می کنم بجای اینکه به عقاید یکسری از دوستان توهین کنی بیای از کتب و سنخ تاریخی استفاده کنی مطمئنا بیشتر نتیجه میگری این سبک فقط می آن دوتا فحش هم بهت میدن و میرن مطمئن باش راهشون عوض نمی کنم !
    من خودم یه شیعه تمام عیار الان از خیلی از اتقاداتم برگشتم ولی نه با خودن جک درباره عقاید با خواندن واقعیتهای تاریخ …

    • جناب به عقاید ها احترام بذارید بچه کونی من کیرم تو عقاید خودتو مادرتوهمه کستو کل ایل تبارتو کورش وداریوش وکل کسانی که شما دم ازشون میزنید کیرمن وهرچی عربه ازصدراسلام تا قیام قیامت تو زردشت وکتابش کیرم تو تخت جمشید کیرم تو کل ائین زردشتی اصلن کیرم تو کل پادشاهان ایران ازدم بعدکیرم تو وسط پیشونی مادرت که هرجامیره نشانه ای ازکیرم داشته باشه کیرم تو وسط غنبلای ابجیت کیرم تو سردرخونتون که هرکس وارد خونتون شد اول به کیرم احترام بذاره درضمن تو وامثال تو اگرکیرداشتید کارگرافغانی نمیگرفتید که زناتون رو بگان خارکسه لاشی بی پدرومادر این همه که کیرتوناموستون میکنیم بازم زبون درازید مادرکونی کله کیری البته تو درست میگی من کیر نیستم چون سرم سوراخ نیست کیرتویی که سرت سوراخه من صاحب کیر اعظم هستم که ازبدو ظهورشما ازدم همه کستون رو گائیدم خارکسه اش ولاش شماها لایق همون کیرعربی هستید دیگه نبینم به کسانی که مادرت رو میگان بی احترامی کنی ناسلامتی امثال من ناپدری شما حساب میشیم

  9. این مبارز.. و مسلمان حقیقی این حرفها را از پیشوایانش یاد گرفته ودر ضمن میگن که 1400 ساله که آره با این حساب ایشان اولاد پیغمبر هستند البته پیغمبر که پسر نداشت فقط سه تا دختر داشت که دو تاشون در تاریخ شیعه گم شدند (از یابنده تقاضا میشود در صورت داشتن هر گونه اطلاعی با دفتر رهبر مسلمین جهان تماس بگیرند ). و در غیر این صورت ایشان تازی زاده هستند و الجق که جوابهای دندان شکن مثل اجدادشان داده اند . درست هم می گویند جکومت در دست ایشان یعنی تازی زاده است

    • نه بچه کونی من این حرفارو ازهمفکرات یاد گرفتم من وامثال من کاری باشما نداشتیم شما اش ولاشا به ما توهین میکنید من هم جواب میدم درضمن خود بی معرفتت میدونی که چنین انگهایی به پیشوایان دین اسلام نخواهدچسبید پس خواهشن حرف مفت نزن وگرنه مجبورم بدجوری جوابتو بدم یک نگاهی به رفتاروگفتار همفکرات بنداز بعد بیا سخن رانی کن خواهرتون گائیدم که همتون مثل همید

    • با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی — بگذار تا بمیرد در درد خودپرستی

      بی خیالش آقا رامین — خودشو ناراحت نکن

  10. امام نقی:
    خداوندا ! مي دانم كه خيلي دلت می خواهد مرا به راه راست هدايت كنی، ولي فكر نكنم بشود چون راست تو می شود چپ من.

    بخشی از دعای ناد نقی کبیر

  11. آقا خیلی با استعدادی … دیشب مهمون داشتیم, پست هاتو واسشون خوندم … ریسه رفته بودن … اصن یه چیزیا… باریکلا … این آقای مبارزم ظاهرا جای زبون کیر تو دهنشه بدبخت…

  12. دمتون گرم خیلی حال کردم. ..از شوخی هم ه بگذریم اسلام واقعی چیزی بجز همین مزخرفات نیست.
    و ریشه بودن این حکومت ظلم و جور در حماقت مردم و توهمات دینیشان است. باشد که روزی هم ایرانیان بفهمند که محمد یک دقل کار دوری لجن صفت بوده است.

  13. آقا دستت درد نکنه از حرفهای این امت شهید پرور امام زمانی همیشه در صحنه ناراحت نشو درد و بلای تو بخوره تو سر احمقشون
    ادامه بده کارت عالیه

  14. من فکر میکنم بایستی با به چالش کشیدن ریشه های اعتقادی اسلام با آن و ایدوئولوژی ضد بشری آن مبارزه کرد اگر اصل را بر خدا بگذاریم و نه قرآن و اسلام آنگاه میتوان تمامی قوانین ضد بشری اسلام را نقد کرد بطور مثال چرا در اسلام برده داری حرام نیست؟ آیا برده داری و کنیز داری خداپسند است؟آیا کشتار کافران شامل بوداییان و زرتشتیان و بیدینان خداپسند است ؟این خدای اسلام چرا اینقدر خشن و سخت گیر و ناعادل است؟چرا اسلام تنها دینی است که قدرت را میخواهد؟چرا درقرآن و در سوره های مختلف دستور به قتل و کشتار غیر مسلمانان داده شده است چرا اسلام حقوق زنان را نفی میکند چرا پیغمبر اسلام در 52 سالگی با یک دختر 9 ساله ازدواج کرد چرا پیغمبر اسلام اجازه تجاوز و قتل و به بردگی بردن خانواده دشمنان اسلام را میداد چرا علی در یک روز 800 گردن از افراد قبیله بنی قریضه را قطع کرد چرا اسلام یک خدمت بشری اجتماعی یا پزشکی یا واکسن نداشته است؟ چرا هرکس از اسلام برگردد بایستی کشته شود؟چرا ایرانیان 600 سال قبل از به دنیا آمدن پیغمبر همه این آزادی ها را داشتند ولی امروز بعد از 2500 سال ندارندو…. پاسخ دهید

    • من فکر می کنم خدا این همه پیامبر را فرستاد تا فقط بگه: «آقا به خدا من شما رو آفریدم. جون مادرتون من رو بپرستید.» ولی ملت شاسکول، فرقی نمی کنه مسلمون و مسیحی و یهودی همه افتادن به جون هم که دین ما خوبه، بقیه دین ها آشغاله و نمی تونه آدم رو به سعادت برسونه. به قول حافظ:

      جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه —- چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند

      من در کانادا زندگی می کنم. اینجا هم هی نمایندگان دین های مختلف فرت و فرت میان در خونه رو می زنن میخوان منو به مسیحیت یا یهودیت دعوت کنند. (البته من می دونم که دروغ میگن و میخوان پرزنتم کنن!) کلیساهای اینا خیلی خفن تر و جذاب تر از مساجد ماست. سقفهای خیلی بلند و شیشه کاری های رنگارنگ و پر از مجسمه های مریم و عیسی. و این عظمت ساختگی برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر یا همان جوگیر کردن مردم هست. ولی به نظر من مسجد یا کلیسا یا هر عبادتگاهی مثل کتابخونه میمونه که آدم میبینه همه دارن مطالعه میکنن، خب آدم مطالعش میاد. توی مسجد و کلیسا هم همه دارن عبادت می کنن، آدم عبادتش میاد. مساله اینجاست که مردم زحمت فکر کردن به خودشون نمیدن.

      به نظر من هیچ چیزی توی این دنیا غیر از خدا مقدس نیست و خدای هر کس هم با خدای دیگری متفاوته. «در هیچ سری نیست که سری ز خدا نیست — حافظ». چه کسی جرات داره بگه من مقدس هستم؟ مسیح؟ محمد؟ تقی؟ یا سرور و سالار شهیدان نقی؟ این اهالی مسجد و کلیسا هستند که عاشق مقدس سازی برای مردم ساده لوح هستند و از هر کسی که بخواهند فردی مقدس میسازند و این تقدس ساختگی را سینه به سینه به نسلهای بعد منتقل می کنند. خیالشان هم راحت است که مردم فکر نمی کنند. به قول دکتر علی شریعتی: » آنها از فهمیدن تو می ترسند.»

      موفق و پیروز باشید

    • مردم فکر می کنند اگر پیامبر اسلام شق القمر کرد یا موسی از رود نیل رد شد، یا عیسی مردگان را زنده می کرد، بخاطر این بود که خدا ارادت خاصی به پیامبرانش داشت و این قدرت را به اونا داده بود. درصورتی که همش برای این بود که این پیامبران بتونند ثابت کنند که بابا من هیچی نیستم، نگاه کنید، این قدرت من نیست، قدرت خداست. جون مادرتون خدا رو بپرستید، اگه نپرستید خدا دهن منو سرویس میکنه. فکر خودتون نیستید، لااقل فکر من باشید نامردا.

      خدا در جواب به محمد می گوید: خودشو زیاد ناراحت نکن. اینا همینن که هستن. فقط یادت باشه که خودت هم هیچی نیستی. جوگیر نشی، دو تا معجزه کردی فکر کنی کسی هستی. یادت باشه که من برات انجام دادم.

      فیض روح القدس ار باز مدد فرماید — دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد (حافظ)

    • راستی اقای فروهر کی گفته تو اسلام برده داری حرام نیس؟؟؟؟؟؟؟
      من که میدونم حرفات از کجاس
      نشستی فیلم برائت از مسلمین که بیشتر شبیه کارتونه تا فیلم رو نگاه کردی حرفاشونو حفظ کردی فکر کردی شدی اسلام شناس!!؟؟
      فقط یه احمق میتونه به یه فیلم هالیوودی استناد کنه

      • اینطور که نشون میده ادم وطن پرستی هستی
        پس بگو ببینم فیلم 300 رو کی ساخت؟
        چرا به اون استناد نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟
        چرا نمیگی خشارشا بربر بوده؟؟؟؟؟
        میبینی اونا حتی به پادشاهان هخامنشی هم رحم نمیکنن

        اگرم میبینی تا الان با کورش کاری نداشتن دلیلش این بوده که اسم کورش تو همه کتب الهی اومده
        به عبارت دیگه پارتیش کلفته کسی جرئت نمیکنه علیه ش فیلمی بسازه

  15. اخه کونده تو اگه کیرداشتی که زنت ومادرت مجبورنبودن هفته ای یکبار برن شبکاری اون کیرکلفت که میون پاهاته مال تو نیست مال اونیه که ازپشت بت بند کرده فقط کافیه سرت رو برگردونی تا صاحبشو بشناسی

    • آقای مبارز عزیز،

      شما احتمالا داداش فرنود جان نیستی؟
      یه پیشنهاد دارم برات. ماشالا شما که اینقدر با استعدادی، می تونی یه سایت فحش درست کنی و فحشهات رو طبقه بندی کنی. بعدا هر کس که خواست به هر کس توی اینترنت فحش بده، یه لینک از فحشهای ناب مبارزی رو براش بفرسته. میدونی چقدر سایتت پر طرفدار میشه؟ بعدا که سایتت حسابی پربیننده شد، میتونی واسه فحشهای جدیدت پول بگیری. بزن تو کار بیزنس. نون تو این کاره.

      موفق باشی

      • کوروش جون، انقد ادای تنگا رو درنيار! فقط فحشای همون يه نفرو می بينی؟ اين فاز ادبتم بذار واسه نمره انضباط.

  16. دهن به دهن شدن عاقل با جاهل مثل برحورد سنگ به شیشه هست. چه سنگ رو به شیشه بزنی و چه شیشه رو به سنگ، در هر حال این شیشه هست که میشکنه. من در مقابل بی ادبی شما تسلیمم. هر که را نیست ادب لایق صحبت نبود — حافظ

    • آخه تو که ته کامنتت شعر از «حافظ» ميزنی، می دونی تخلصش واسه چيه؟ حتماً می دونی ولی خودتو زدی به ندونستن.
      افتخار خواجه شمس الدین محمد بن بهاءالدّین حافظ شیرازی به اينه که قرآن رو به چهارده روايت از حفظ بوده. اينم واسه تو که حافظ دوس داری؛
      » ندیدم خوشتر از شعر تو حافظ به قرآنی که اندر سینه داری »
      حالا می تونی جمع کنی بری يه جای ديگه دو دوزه بازی کنی.

      • برادر عزیز (احتمالا آقا حمیدرضا) من کی گفتم که قرآن رو قبول ندارم؟ می تونی کامنتهای بالای منو بخونی تا ببینی که از آیه قرآن هم کامنت گذاشتم. ولی دلیل نمیشه هر کس قرآن رو قبول داشت بدون فکر هر حرفی که مذهبیون تحویل جامعه میدن رو هم قبول داشته باشه.

      • بله، درست فرمودين اسممو. استناداتتون به (بخونيد «تفسير به رأی هاتون از») قرآن رو هم ديدم. قرآنِ خوبی داری، مثل حافظ حفظش کن.

  17. من موندم معطل یکی بیاد بگه اسلام واقعی چیه؟ هر گندی میزنن میگن : نه نه این جاش مال اسلام نبود.
    به گمونم اون کسی که هنوز فکر میکنه بدبختی فعلی امت اسلام پناه ارتباطی به عقایدشون نداره بهتره مطمئن باشه که اصلا تابحال فکر نکرده.
    آقا شما هم یه لطفی بکن پرقدرت ادامه بده.

  18. اون مادرجنده بسیجی که میگه نام و نشونیتو بگو ! کس کش مادر جنده حکومت عوض شد خایه کردی با اون پشم کوس ننت که اومدی اینجا کون هوا کردی خودت رو بیرون نشون بده جاکش ننه جنده تا ببین چطوری همین صحابه نقوی تو کس ننت بزراند جاکش !
    داداش تو هم به این رویه ادامه بده …

  19. AGHA MAN SOALI DARAM AZ MAHZARE EMAM NAGHI. MAN KHAB DIDAM BA EMAM ZAMAN JEMAA KARDAM VA JONOB SHODAM. AYA CHON MASOOM MIBASHAD MAN BAYAD HATMAN GHOLS KONAM YA KHEIR.

  20. دوستان تا حالابا فحش چیزی درس نشده گر چه فحشاتونم خنده داره!!
    به نظرم اگه کسی به این چیزا (اسلام و..)اعتقاد هم داشته باشه نباید از طنز نازاحت بشه
    تو این دنیا فقط عقل مقدسه نه هیچ چیز دیگه..
    شما دوستان نقوی هم لطفا فحش ندید که لایق آدمای آگاه و روشنفکر نیست
    با طنزاتون خیلی حال کردم

  21. کیر خوککککککککک تو کون قمبل خانوم فاطمه الزهرا (س) جنده ی دو عالم. آخخخخخخخخخخ گاییدن داره کس و کون حضرت فاطمه الزهرا (س)

    • فاطمه جنده روووووو بده بکنیم کون مادر توه کوروش بی پدر باید با این جاکشا مثل صاب این وبلاگ رفتار کنی جاکش

  22. خاک بر سرتون کوروشی ها که جز فحش و ناسزا هیچی بلد نیستید….
    بگیرید بعد این پست باز فحش بدید که هنری جز این ندارید
    واقعا میگن هرکسی را با پیروانش بشناس
    معلوم شد کوروش چه ادم خوش دهن و خوش صحبتی بوده…
    آنچنان عقده کورتون کرده که فقط فحش و ناسزا از دهنتون بیرون میاد…

  23. منم وقتی به نام اسلام میکشن وشکنجه میکنن
    وقتی به کورش وبقیه توهین میکنن و من هیچکاری نمیتونم بکنم چون زورم بهشون نمیرسه
    و…
    خونم به جوش میاد و دلم میخواد به همه اعتقاداتشون توهین کنم فحش خار ومادرو بکشم به خدا و پیامبر وائمه
    اما وقتی به خودم میام میبینم اینا فقط پیروان دین محمدن نه محمد نه امام علی ونه خدا
    به خدا ومحمد چه ارتباطی داره اونا چه تقصیری دارن که پیروانشون ناخلف دراومدن
    مگه خلافکار شدن دانش اموز تقصیر معلمه یا جنایت کار شدن بچه تقصیر مار و پدر
    دوستان بخدا این راهش نیس
    اگه یه کم منطقی فکر کنید هم به وجود خدا پی میبرید وهم به نیک بودن ائمه و پیامبران

    • خلافکار شدن دانش آموز تقصیر معلمه؟ جنایتکار شدن بچه تقصیر پدر و مادره؟ بله تا حد زیادی.
      اگر خانواده و مدرسه تعلیمات درست بدن، خلافکار شدن بچه بسیار بسیار کم میشه. وبرعکس، خانواده بد و معلم بد، بچه خلافکار هم تحویل جامعه میده.
      قضیه اسلام هم همینه. فکر نکردید چرا اکثر مسلمانان دنیا عامل مشکلات جهان هستند؟ از همین جمهوری اسلامی خودمون بگیر تا القاعده، طالبان، داعش، بوکوحرام، معمر قذافی، صدام،بشاراسد، تروریستهای چچن، ریگی … دلیلش چیه؟ تعلیمات اسلام نیست؟

  24. حالم از مادر جنده هایی مثه عباس بهم میخوره
    کس کش تو گوه میخوری به کورش فحش میدی
    اونوقت توقع داری بقیه به اماما فحش ندن

  25. کل نظرات بالا رو خوندم اقای عزیزی که وقتی پشت کامپیوترت میشینی قدرت میگیری میخوای عقده گشایی کنی و با توهین به طرفت حرف خودتو به کرسی بنشونی (با هر دو طرفم) با این کارا چیزی از پیش نمیبری.خود من کسی بودم که سخت مذهبی بودم شاید اگه 3 ماه پیش سری به این وبلاگ میزدم هر فحشی که فکر کنی میدادم ولی الان دیگه این طور نیست میدونید چرا؟ چون تو این مدت بیشتر از 20 کتاب راجع به اسلام خوندم و با عقلم رسیدم به اینکه دین چیز بیخودیه حالا هر دینی. تنها راه رهایی یک مسلمان از بدبختی اینه که مفهوم واقعی کتاب مقدسشو بفهمه

  26. چند جمله هم میگم خوندم حیفه شما هم ندونید:
    یه بنده خدایی میگفت اگه اسلام دین صلحه پس چرا طرفداراش به جای صلح جوی افراطی جنگ جوی افراطی میشن؟!
    به کسانی که مفهموم کتاب های مقدس رو میدونن بیخدا و کسانی که این مقهوم رو نمیدونن دین دار میگن.
    قطعیتی که باطل دونستن ادیان دیگه داشتم باعث شد به دین خودم هم شک کنم.
    سر ته همه ادیان یک کرباس اند و در چیزی به اسم گناه خلاصه میشوند فقط روزهای تعطیلشان متفاوت است.
    تا به حال دیده نشده یک فیلسوف یک روحانی را بکشد ولی روحانیون فیلسوفان بسیاری را کشته اند.
    دوست عزیز دین شما نتیجه ی جبر خفرافیاست اگه تو هند بودی هندو بودو و اگه تو یه جای دیگه بودی… خودت باقیشو بهتر میدونی. به قول پروفسر داوکینز {شما مجبور به قبول اسلامید چون حکم مرتد شدنو مرگ در نظر گرفته و کودک مسلمون زاده باید مسلمون بشه و حق انتخاب دین دیگه ای رو نداره بازم یعنی جبر}. بهتر نیست کمی از بار تقدس باور هاتون کم کنید؟ دیگه دنبال ازادی و رفاه توی ایه های قران نگردید؟ ایه هایی که هرکدوم شان نزول دارن و برای اتفاقی خاص نازل شدن؟ کاری که اکثر کشور ها کردن و نتیجه ای بهتر از انجیل حاصل شده! اسلام صراحتا برده داری رو قبول کرده در حالی که هیچ انسان ازاد و متمدنی اینو قبول نمیکنه. اخلاقیات نیازی به دین ندارن بلکه فراتر از اونن. در دین برده داری عدم تساوی زن و مرد تجاوز به کودکان قتلو غارت. کشتار اسیران. ترور دگر اندیشان هست که غیر اخلاقیه . بیایید فارغ از تعصب کمی بیاندیشیم لطفا

  27. هر مسلمانی که به کورش توهین کنه به قران توهین کرده و گناهش نابخشودنی است. چرا که کورش همان زولقرنین است.

    کورش یا همان امام زمان روزی خواهد آمد و دوباره به دنیا حکومت خواهد کرد.

پاسخی بگذارید

