منتخب احادیث امام نقی (۱)

یک شیعه متعصب – دو شیعه متعصب
سه شیعه متعصب – چهار شیعه متعصب

امام (ع) خوابشان نمی‌برده، در حال شمردن گوسپند
———–

امام نقی (ع): برترین شما نزد ما بهترین شماست و بهترین شما همانا برترین شماست.

(در روایات آمده که امام پس از گفتن این حدیث ریبوت شدند)

زندگی‌نامه‌ی امامان مصموم – جلد ۱۰
———–

من علی‌النقی هستم، رتبه‌ی دهم امامت و از سال اول در کانون فرهنگی آموزش بودم.

از همین فردا در کانون ثبت‌نام کنید.

نمی‌دونم چند هشتاد و شش هشتاد و شش، کانون فرهنگی آموزش
———–

روزی زنی به خدمت حضرت رسید و از شوهرش گلایه کرد: ای امام؛ تا به حال دو بار وارد دستشویی شده و همسرم را در حال خودارضایی یافته‌ام. چه کار کنم؟
امام فرمود: در بزن!
———–

– ببخشید خانم شما به کی توسل میکنین ؟
– معلومه به نقی .
– میشه بگین چرا ؟
– چون سرش از همه خلوت‌تره.
– جایزه هم داره؟
– فکر نکنم؛ من نقی رو برای کیفیتش انتخاب کردم.
———–

قاطعیت امام در پاسخ دادن:
روزی من و تعداد دیگری از اصحاب نزد امام نقی رفته بودیم. من سمت راست امام نشسته بودم که ناگهان یکی از اصحاب پرسید: «ای امام، کدام یک از ما نزد شما عزیزتر است؟» و امام قاطعانه انگشت اشاره دست خود را با سرعت و قدرت زیادی به سوی صورت من آوردند و گفتند: «این!»
از آن روز به بعد من فقط با یک چشم به زندگی خود ادامه دادم.

(خاطرات من و نقی، چَپتِر ۲)

111 پاسخ به “منتخب احادیث امام نقی (۱)

  1. سلام ، نمیدونم کی هستی که اینا رو می نویسی
    خواستم بگم که وقتی اینو خوندم (در روایات آمده که امام پس از گفتن این حدیث ریبوت شدند) حدوداً 15 دقیقه نمی تونستم جلو خندمو بگیرم ! صادقانه چند سالی بود از خوندن یه متن تو اینترنت انقدر نخندیده بودم !
    همچنان داره از چشام اشک میاد ، نمیدونم چرا ! خیلی جمله به جایی بود !
    از وبلاگ ساختار شکنتم ممنون ! موفق باشی

  2. یه روز امام نقی رفته بود گردش یه باره جلوش یه مرسدس بنز اخرین مدل رد شد رفت صحابه سوال کردند یا نقی این چه کسی بود گفتند عیسی گفتند مقام شما که از ایشان بالاتره چرا شما با اشتر میروید گفت اگر مادر منم یه شب تا صبح با خدا تنها بود من رولزریس میراندم وسوار میشدم.

    • اولا خاكبر سر خودت كه اعتقاد داري!!!!!!!!!!!
      دوما اگه اعتقاد داري اين صفحرو نخون!!!!!!!!!!!!
      به تو چه؟

      • اولا خاک بر سر خودت که به حفظ حرمت عقاید توهین میکنی
        دوما خاک بر سرت که به خاطر اعتقاد داشتن یه نفر بهش توهین میکنی
        سوما اسم اینجا کمپین یادآوری امام نقی به شیعیانه اگه میخوای نخونیم باید اسمشو میذاشتن حرمسرا که کسی مزاحم نشه

    • معصوم؟؟ اونوقت کی گفته معصومند؟ تا حالا خوب به این موضوع فکر کردید؟ چرا در اثر تکرار یک مطلب در طول سالهل بدون چون و چرا و فکر قبولش می کنید؟

    • شمافکرکن ایناهمش جدیه مشکلت حل میشه.
      البته سخته چون واقعیت خیلی مفتضحانه تره.
      ولی خوب چه میشه کردبایداذهان روبرای اسلام اصیل حسابی چرب وآماده کرد.

    • Azad و آرمان :

      برخی معتقدند نویسنده این بلاگ معصوم و منزه هستند. چطور جرات میکنی به ایشون و اعتقادات اون دسته توهین کنید؟
      اگر حرفایی که اینجاست به اعتقاداتون توهین میکنه، بدنید مشکل از اعتقاد خام و کورکورانتون هست که چند تا جک دلتونو میلرزونه، هر کس میتونه هرچی دلش میخواد بگه، به قول خودت هرکس اعتقادی داره.

    • چون آب بازی را هم برایمان ممنوع کردند. حالا شما بیا همین جوک ها رو هم از ما بگیر

    • اکثریت را خوب امدید. من نمیدانم شما این آمار را از کجا آورده اید. در اکثر شهرهای بزرگ که کسی به قوانین اسلام عمل نمیکند. چند درصد خانم ها حجابشان را رعایت می کنند (مویشان اصلا معلوم نیست ) . چند درصد آقایان زینت (گردنبد یا انگشتر) طلا ندارند. چند درصد مردم در ماشین خود اهنگ 6-8 گوش نمی دهند.
      درصدی هست. درصد قابل توجهی هم هست. ولی مسلمان واقعی در اکثریت نداریم.

      • گاهی وقتا هست که اگه از یه امتحان 12-13 هم بگیرم راضیم. درسته بیشتر خانم ها یکم از موشون پیداس ولی بیشتر خانمها بیشتر موشون پوشیدس و محرم و نامحرم سرشون میشه. خداییش بیشتر آقایون گردنبد و انگشتر طلا ندارن. آهنگ 6-8 هم از نظر اسلام مشکل داره ولی مگه همه پسر پیغمبرن گاهی پیش میاد دیگه
        اکثر مردم مسلمون واقعی نیستن ولی تا حد زیادی بهش اعتقاد دارن اگه جرئت داری برو این حرفا را علنا بزن ببین همون مسلمونای غیر واقعی چکارت میکنن
        پ. ن : با تشکر از صداقت علی

    • برای اینکه همین عقایدشون مال وناموس وآبرومون روازمون گرفت نه تودنیاآبروئی داریم نه حتی پیش زن وبچه ی خودمون نه پیش دروهمسایه ودوست وآشنا…کارکه نیست برای یه لقمه نون به هرذلتی بایدتن دادازدین فروشی بگیرتاغیره…
      آخه صرف داشتن عقیده که التزامی برای احترام نمیاره.
      یکسربه سایتهای سکسی بزن پرازسکس بامحارم وغیره است شمامیتونی احترام بگذاری؟؟؟
      اگه به عقیده بایدچون عقیده است احترام گذاشت پس محمدهم بایدبه عقایدکفاراحترام می گذاشت وجهان دربرابرهیتلرسرتعظیم فرودمی آورد.

  3. منم موافقم!!!!!!
    هر كس هر اعتقادي داره به خودش مربوطه!!
    منم خنديدمو لذت بردم!
    هر كي ناراحته تو اين page نياد!!!!

  4. «من عدد پی را تا رقم آخرش از حفظم» — امام نقی (ع)
    «ماشین لباسشویی هم خوب است، اما نظر من به شوشول نزدیکتر است» — امام در اولین نمازجمعه بعد از حماسه فرنود
    «فحش خوار مادر گذاشتم برای آن کسی که محبت خاندان من در دلش نباشد» — باب نقی و عشق ولایت
    «امروز حدیث ندارم بگم. پاشو گم شو.» — حدیث منقول از امام نقی (ع)
    «همانا چندین فرق است میان خلقت خاندان ما و بقیه ناس. مثلا باد معده ما از قانون گازهای ایده آل تبعیت می کند یعنی pv=nRT» –نقی در ترمودینامیک کلاسیک
    «بیلاخ!» — امام نقی (ع) خطاب به دشمنان خاندان نقوی
    «آقا این مرخصی استعلاجی ما چی شد؟» — پیگیری های حضرتش در زندان عباسی
    «تجاوز گروهی بهترین تجاوزهاست» امام نقی (ع)
    «بادمجان، کدو و شلغم از میوه های خاص بهشتی هستند» — امام نقی (ع)
    «من و پدرم هر دو مثل همیم. من فقط یک نقطه کمتر دارم» وسائل النقی جلد نهم باب تقی و نقی
    «پروردگارا! این همه امام الکی این وسط گذاشتی که منو بندازی آخرای لیست؟» امام نقی و شکوه هایش در خلوت
    «اینو دیگه ننویس» امام نقی (ع) خطاب به صحابه ای که حدیث هایش را جمع آوری می کرد
    «اگه اون یارو سجاد با پارتی بازیی چهارم نشده بود، من هم الان تک رقمی بودم» وسائل النقی جلد اول باب رده بندی
    «من نقی بودم … شما را به خدا من را فراموش نکنید … فراموش ن…» صحنه آخر فیلم نقی درغربت

  5. سلام و خسته نباشید .خیلی خوش گذشت .به هر حال این هم روشی است . متاسفانه اعتقاد به ابرمردها وسوپرمن ها که توانا ییهای مافوق بشری دارند همیشه در ادیان و مذاهب بوده است .در مذهب شیعه نیز همین داستان است .به امید روزی که دنیا را همان طوری که هست ببینیم .

      • آقا این چه سوالیه! معلومه که خدا هست. دلایل:
        1- حضرت امام نقی می فرماید: خدا هست اگر نبود من به شما می گفتم.
        2- حضرت در جایی دیگر می فرماید: نبود خدا چیزی از عظمت خدا کم نمی کند.
        3- روزی بین امام علی و امام نقی بر سر این موضوع مشاجره ای در گرفت. امام نقی که از این سوال برآشفته بودند به امام علی فرمودند «ابله! خدا هست». این سخن امام علی را متاثر کرد و ایشان سریعا به اسلام گروید. در این لحظه امام نقی برآشفت و فرمود «ابله! تو قبلا ایمان آورده بودی» و متاسفانه امام اول شیعیان را به دو قسمت مساوی تقسیم نمودند.

      • معلومه که خدا هست پر واضحه که خدا هست اگر نیست پس کیست این جهان هستی را اداره میکند کیست که وقتی خواب میرویم روح را از ما میگیرد و دوباره به ما بر میگرداند پس کیست که این درختان مرده زمستانی رو دوباره در بهار زنده میکند

  6. جرئت داری پشت حرفات قايم نشی، مشخصات خودتو بزنی تو سايت؟
    شيعه واقعی از چيزی ترسی نداره که بخواد خودشو معرفی نکنه، خودشم قايم نمی کنه. تو چرا قايمکی کارتو می کنی؟ ترست از چيه گوگولی؟

    • کارشمابااستعلاجی راه نمی افته برادراعلام ازکارافتادگی کن بروخونه بگیربخواب.
      مردحسابی آبروواسه نقی نگذاشته همه دفترچه خاطراتشوتواینترنت پخش کرده تازه میگی یک شیعه واقعی نمی ترسه؟؟؟
      حقا»که شیعه ی واقعی هستی به معنای دقیق وکامل کلمه «تعطیل».

      • تو از همین لحظه ۱ماه فرصت داری هر چند بار که لازمه جمله رو بخونی‌ بلکه متوجه بشی‌ چی‌ گفتم. هروقت فهمیدی اعلام کن که کارت معلولیت ذهنیتو باطل کنم.

    • برادر شیخ باقری یا بیقری! ناراحت نباش و خونت را بیخودی کثیف نکن. امام نقی و نواده اش امام زمان (عج) به زودی ظهور خواهد کرد و به کمر همه این کافران و بیدینان خواهد زد. شما بیخودی دخالت نکن!

      • از جملهٔ اولت مشخصه که خیلی‌ بانمک تشریف داری، خیلی‌ فراتر از نویسنده‌های این سایت. یه وبلاگی چیزی بزن باهاشون رقابت کن حتما.

      • به کار بردن پسوند عج برای امام عصر صحیح نیست. عج خاص امام زین العابدین است.
        امام حسین سید الشهدا با علم لدنی که از پیش می دانست شمر و خولی سرش را می برند و با خواهرش زینب جماع جماعیه (گنگ بنگ) می کنند همچنان اهل و عیالش را برداشت و با خودش برد و در صحرای کربلا سر خودش و فرج خواهرش را دانسته به باد داد. بدینسان از آن روز مورخان به امام زین العابدین (برادر زاده زینب) لقب عمه جنده (عج) دادند.

    • درست میگی عزیزم، همه مثل شما شیعه واقعی نیستن که در کمال شهامت تو روز روشن تو خیابون آدم بکشن، زن و بچه مردم رو کتک بزنن و با وانت نیروی انتظامی از روی مردم رد بشن. ما هم وسعمون در همین حده و می ترسیم اگر مشخصات خودمونو بذاریم روی سایت شما بیاین در خونه امون و علی وار همون بلایی رو سرمون بیارین که سر مختاری و پوینده و بختیار آوردین. بنابراین پشت حرفهامون قایم میشیم.
      راستی با این صحبتهایی که کردی من دارم فکر می کنم نکنه امام زمان هم شیعه واقعی نباشه که خودشو معرفی نمی کنه و صدها ساله تو چاه قایم شده و هنوز کسی نمی دونه توی چاه جمکرانه یا چاه موال !

      • اولا که من کلا دین ندارم. دوما می‌خوام با روش استدلال خودت یه واقعیتُ برات روشن کنم؛ تو هم با این صحبت هایی که کردی (پریدن وسط بحث ۲ نفر بدون اینکه کسی‌ منتظر نظرت باشه) به نظر میاد کاملا ناخواسته به این دنیا اومدی. بیچاره پدر مادرت چقدر غصه خوردن.

    • بچه جون، بالای همين صفحه رو بخون؛ نوشته «درباره کمپين يادآوری امام نقی(ع) به شيعيان»، اين دليل اول واسه اينکه کسايی که اعتقاد دارن بايد بخونن.
      دليل دوم هم اين که، اگه يه نفر به خواهر و مادرت فحش بده همينطور ميشينی نيگاش می کنی ميگی «مهم نيس، من که به خواهر و مادرم اعتقاد دارم»؟

      • چی ميگی؟ با منی؟ اصلاً خوندی من چی نوشتم؟ معنی حرفمو فهميدی؟ فهميدی در جواب کی اين حرفو زدم؟!

  7. یه عمر به نام اسلام دهن ملت رو سرویس کردن از گشت ارشاد گرفنه تا قتلهای زنجیره ای و مصوبات دولت و مجلس و الان هم با ولایت فقیه…
    ما همه اینها رو تحمل می کنیم و هیچی نمی گیم حالا یه کی پیدا شده که داره مارو می خندونه بازم می گین نه!!
    جناب نویسنده دستت درد نکنه امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی

    • خوبه خودتم داری می گی «به نام اسلام».
      تو هم اگه اهل استدلال باشی (با همین دلیلی که آوردی) می تونی تا دلت می خواد، بری به اونایی که «به نام اسلام» این کارارو باهات کردن بخندی، نه به اعتقادات مذهبی اکثریت آدمای کشورت. حسابِ اسلام از حسابِ کسی که دَم از اسلام می زنه جداست عزیز.

      • na azizam…hesabe eslam chandan joda nist az kasaee ke be name eslam kari mikonand…
        kafie ba cheshme ser bebini na cheshme sar…
        osulan eslam baraye iranie ba farhango tamaddone chandin hezar sale chizi baraye goftan nadare…
        be tarikh roju kon duste man

      • اختیارداریداسلام اصیل که نمیشینه واسه تودلیل بیاره .گردنتومیزنه تااون مغزت دیگه نتونه خلافی فکرکنه.مردن تودیگه به اسلام ربطی نداره .اسلام دین مهروعطوفت .اگه مهری نمیبینی دلیلش اینه که معنای مهروعطوفتونمیدونی.مثلا»مهرعلی ذوالفقارش بود.خیلی شمشیرشودوست داشت.گردن میزدمثل کره اصلا»به مچش فشارنمیاورد.
        چیه بازنفهمیدی گردنتوبیارجلوووو!!!!

  8. vaghean dastet dard nakone…damet garm..inghadar khandidam ke hd nadare..hanooz daram mikhandam…in page baraye yad avarie emam be kesani hast ke faramooshesh kardan..shomahayi ke yadetoon narafte va daem yadetoone nayayn va nakhoonid

  9. Hrsb خفه بمیر بابا! یا نمی دونی اسلام چیه یا یک کسکش مزدور هستی. این حکومت و جنایتهاش عین اسلامه. از محمد بچه بازت بگیر تا بیاد علی کونی که افتخار می کنید 700 نفر را توی یک روز گردن می زده.
    برو واسه یک نفر از اسلام راستین حرف بزن که مسیحی به دنیا آمده باشه خبر نداشته باشه حالا اسلام واقعی چه گهیه

  10. کونی جان عزيز، از آشناييتون خوش وقتم، کار و کاسبی چطوره؟ خون کثيف خودتو آلوده نکن. به جاش يه قيمت هم به ما بده، فقط مايه کاری حساب کن مشتری شيم.

    • خواهش می کنم. من در خدمتتون هستم. برای طرفداران ولایت مفتیه. شما از خودمونید.

      • چند بار بگم لازم نيس اسم عوض کنی بلا؟ هرچی اسم اينو اونو بذاری رو خودت فايده نداره، از کونت قابل تشخيصی. ما هميشه از شما بچه کونيا سرويس گرفتيم عزيييز دل، انجام وظيفه می کنی.

  11. آقای مبارز یا hrsb آیا می دانی با هر یک فحشی که به ما بدهی ما هم یک فحش به امامت می دیم!؟

    در هر حال به ما خدمت می کنی. اجرت با کیر امام رضا.

    کونت هم درد نکنه! D:

    • اينا علتش اينه که قاشُقی هستی، از لحاظ ژنتيک به امثال تو ميگن قاشُقی. توضيحات بيشتر رو ميتونی از مادرت بپرسی (البته ميدونم سخت ميتونی پيداش کنی ولی بالاخره برای فهميدن هويتت لازمه).

      • من نمی دونم تو دقیقا داری از چی دفاع می کنی. ولی هر چی هست بهتره نگی چون فکر نمی کنم با این نحوه طرفداری چیزی ازش باقی گذاشته باشی.

      • آقای حمیدرضا (hrsb)

        اسلام ناب محمدی اینگونه فحاشی رو به شما آموزش داده؟ یادت رفته کسی رو که بر سر پیامبر اسلام آشغال میریخت، پیامبر چه رفتاری با او کرد؟ این درسی هست که از اسلام گرفتی؟ باعث همه این فحاشی رکیک به امامانت تو و اون مبارز هستید که این بازی فحاشی رو شروع کردید، وگرنه هیچکس قصد فحاشی به کسی رو نداشت. کاملا معلومه که تازه از راه رسیدی و خیلی داغی. خیلی از افرادی که این طرف خط هستن (نه همشون)، یه زمانی مثل خودت بودن و می دونن چی فکر میکنی. بنابراین سعی نکن با بکار بردن فحشهای رکیک تر، از عقایدت دفاع کنی تا اون دنیا ثواب ببری و شرمنده امامانت نباشی.

        عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت — که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
        من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش — هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت (حافظ)

      • تو لازم نيس چيزی بدونی، توی نفهميت دست و پا بزن. اين پند و اندرزهاتم برو بکن تو حلق هم کيشات. من اصن دين ندارم، همينطوری حال کردم برينم به احوالاتتون که فکر نکنيد با مزه ايد.

      • hrsb عزیزم حرفای زيبای اسلامی ميزنی دقیقا اسلام همیينه دوست عزیز ما هم میخواهیم به بقیه بگیم که اسلام همینه تو چرا نمیفهمی

  12. این که گفتی من اصن دین ندارم تقیه بود یا نقیه؟ ببخشید ما نمی فهمیم. شما که اینقدر با کمالاتی و همه چیز رو میفهمی تا به حال شده یک بار همون قرآنت رو کامل بخونی؟ ببینی حرف حساب خدا چیه؟ هر چند می دونم کسی که خودش رو به خواب زده باشه نمیشه بیدار کرد، ولی جون اون عزیزت قبل از اینکه بیای اینجا با فحش جواب ماها رو بدی برو اول یه آیه از هر جای قرآنت که خواستی بخون بعد ببین دستت به نوشتن فحش میره یا نه؟

    موفق باشی

    • تو خيلی خوبی، داری منو متحول می کنی با رأفتت. فحش واسه يه ثانيَتونه. می تونی بری نيگا کنی من از کجا شروع کردم به فحش دادن ولی مِثکه بايد از اول مثل خودتون باهاتون برخورد کرد.

      • می دونم منو نميشناسی، خيلی وقت بود ازت پنهان کرده بودم پسرم! من باباتم…
        پسرم، تو که به روح اعتقاد داری ديگه اين فحش ها رو تکرار نکن چون به مامانيت بر ميگرده.

  13. عرضم به درز افای HRSB و هر خواهر کس ده و مادر جنده دیگه ای که به اسلام و قران اعتقاد داره :
    بنده ریدم کاملا روی قران شما بعد شاشیدم رو قبر اون علی جنده باز وحشی و کونی و محمد کس کش بچه باز وحسن کس لیس و حسین کس مغز و سجاد اسهال و فاطمه جنده و زهرا لاشی و محمد باقر رقاص و … تا برو تا اخر که ریدم رو قبر امام رضا ودهن موسی کاظم و بقیه و تق به روح مرده و زنده اونت مهدی تاپاله.
    البته فراموش نشه که دهن خدای این هاالله هم ریدم
    هیچ کدوم هیچ گهی نتونستند بخورند جز همون گهی که براشون ریدم

    • تو کی ای ديگه؟ «يار تو دلی» هستی؟! آهای مبصر کلاس، کوروش جان، از خواب بيدار شو بيا با ستون های تخت جمشيدت اينو ادب کن! اين يکی خودِ حلقه ی گمشده ی داروينه، اينجا اين زير افتاده بود، من پيداش کردم!
      به مادرت سلام کُــُـُـُـُـُـُـُـُـُـُـُـُـُـُـُـُـلُفت منو برسون.

    • آقای فحاش! شما صاحب اختیاری به اسلام که هیچ به خدا هم معتقد نباشی و کافر باشی و جواب اعمالت رو به هر کس میخوای بدی…ولی این حقو نداری که به خاطر اعتقادات نداشتت به دیگران توهین وفحاشی کنی.به اسلام معتقد نیستی به شعور وادب واحترام هم معتقد نیستی؟.. اعتقاداتتو برای خودت نگه دار و به کسی توهین نکن…

      • به مقدسات تو توهین نمی کنم

        من دینی که زن را از بیضه ی چپ مرد کمتر می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که دستور سر بریدن مخالفانش را می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که مخالفانش را نجس می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که اجازه غنیمت گرفتن زنان شوهردار را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که چند همسری را رواج می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که فرمان قطع انگشت و دست و پا را می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که تهدید به شکنجه سوزانده شدن در آتش می کند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که دختر ۹ ساله را آماده سکس می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که فرمان جنگ با غیرباورمندان خود می دهد را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم
        من دینی که زن را کالا فرض می کند و او را ناقص العقل می داند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم

        نه تنها آن دین بلکه دین های دیگر که استفاده از کاندوم برای مردمان ایدز زده ی آفریقا را حرام کرده، جلوی ازدواج کشیشان خودش را می گیرد تا آنها به هم یا حتی پسربچه های ۶ ساله رحم نکنند، حمله به باورمندان دین دیگر را راه رسیدن به موعود خیالی خود می داند، دینی که همجنس گرایان را تنها بخاطر طبیعتشان موجودات کثیفی می داند و هزار گند و کثافت دیگر را قبول دارند را مقدس نمی دانم و خود آن دین را توهین به انسانیت می دانم

        اگر نقد پرسشگرانه و منطقی دین توهین است، اگر شکستن تابوها و بت خرافات توهین است، این توهین را نخستین بار ابراهیم پدر ادیان کرد وقتی تبر را برداشت و همه ی خدایانی که برای مردم آنزمان مقدس بود را شکست!

        چه اشکال دارد امروز ما تبر برداشته ایم و بت خرافات شما را یکی یکی می شکنیم. انهم نه برای جایگزینی آن با خرافاتی نوین بلکه با جایگزینی با دانش، اندیشه، خرد و دستاوردهای علمی بشری که تا کنون در طول تاریخ ثابت کرده اند بقای ما در وجود آنهاست نه خدایی خیالی که در آسمانها است و حتی از ترتیب آفرینش خود یا کیفیت آن در آغاز خبر نداشته است، خدایی متعلق به عصر برنز و مفرغ را نمی خواهیم.

        اصلا چرا آنروی سکه را نمی بینید، چرا اینگونه نمی بینید که باور شما توهین به ماست! اینکه شما هر روز به خداناباوری ما در زبان و نوشتار و همه چیز توهین می کنید درست است!

  14. هر کس به هر روشی که مایل باشد می تواند خدای خود را بپرستد و یا نپرستد اعتقاد داشتن ونداشتن به دین کاملآ شخصی است این اولین شرط دمکراسی میباشد ما همه ایرانی هستیم درست نیست به خاطر عربهایی که 1400 سال پیش به ما حمله کردن به جون هم دیگه بیوفتیم هر کس خودش حقیقت را باید لمس کند من وقتی رفتم دانشگاه همیشه قبل از امتحان سوره حمد رو میخوندم ولی وقتی ترم اول مشروط شدم دیدم به جای سوره حمد بهتره از اول ترم درسمو بخونم وکلاسها رو نپیچونم من همیشه وقتی میرفتم دانشگاه مادرم منو از زیر قرآن رد میکرد ولی تو جاده رشت به خاطر تند رفتن راننده رفتیم زیر کامیون و استخون فمورم از رونم زد بیرون تازه قبلش 500 تومن هم صدقه داده بودم تا 70 تا بلا ازم دور شه که فکر کنم رفتن زیر volvo b12 شامل قرارداد نمیشده از اون موقع بود که حس کردم هیچ نیرویی وظیفه مراقبت و کمک کردن به ما رو نداره اون نیرویی که بتونه جلوی رفتن من زیر کامیون رو بگیره احتیاجی به 500 تومن صدقه من نداره اگه به خاطر سوره حمد خوندن من قبل از امتحان بخاد کاری کنه که من اون واحد رو پاس کنم پس عدالت چی میشه ما عضو دوست داشتنی به نام مغز داریم تا مسا یل رو آنالیز کنیم

    • کاملا موافقم با شما. اینقدر بلا سرم اومده و اینقدر به خدا عجز و لابه کردم و هیچکس به دادم نرسیده، تا جایی که حتی اعتقادم به خدا رو در اون موقع از دست دادم. خدا عقل رو داده که ازش استفاده کنی، وگرنه هیچکس مسئول سرنوشت و اعمال و زندگی تو نیست جز خودت.

      اگر هر کسی به نام خدا و پیغمبر خواست بهره برداری شخصی داشته باشه باید با عقلت بتونی تفکر کنی و تشخیص بدی. و گرنه در طول تاریخ و در همه جای دنیا (نمونه اش کاهنان معبد آمون در سریال یوسف پیامبر) هزاران سال هست که از راه رسیدند و به اسم دین و خدا یا خدایان استفاده شخصی کرده اند و خواهند کرد و اصلا مساله تازه ای نیست. دعوت به دین خیلی شبیه پرزنت کردن برای گلدکوئست هست. همه با وعده و وعید بهشت جذب می شوند ولی دیری نمیگذرد که کسانی که زودتر جذب شده اند به واقعیت پی میبرند، ولی هرچه به افراد دیگر می گویند که این فریبی بیش نیست، آنها قبول نمیکنند و میگویند: شما خودتان بی عرضه بودید و گرنه نگاه کنید فلان سرگروه چقدر پول جمع کرده. سرگروه ها هم همین دلیل ها را می آورند. و این سیکل ادامه میابد… باور نمی کنید؟ ببینید هنوز هم افراد فریب گلد کوئست را می خورند.

    • سلام به شما اسمچ گرامی
      واقعا از خواندن کامنت شما لذت بردم
      با اجازه شما عین کامنت تان را با اندکی توضیح در وبلاگم نقل می نمایم.
      امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.
      با تشکر آرسین

  15. همون مشکلی که محمد با بت پرستان مکه داشت، ما با این بسیجی ها داریم!!!! هرچی میگیم بابا فریب خوردیم، همه با هم فریب خوردیم، بازم اینا حاضر نیستن دست از آیین اجدادی خود بردارند.

    • باباقبول کنندکه ازغصه دق می کنند.بذارفکرکنن خدابراشون خانوم میاره .اعتقاده دیگه .
      شماارزش اعتقادرونمیدونید.
      باهمین اعتقادات کل ایران رو1400ساله دارندمی چاپند.فکرکردی کم چیزیه.
      ببین میگن درسته ماکونتون میذاریم ولی یک روزیکی میاددرش میاره.
      چون اگه به این مورداعتقادنداشته باشندضدحال میشه.

  16. از شما بیشتر از اینها هم انتظار نمیره
    از اون میرتون گرفته تا شما بز مچه هاش
    بنده شیطان شدن بهتر از این هم نتیجه نمیده
    آقا جوابتونومیده

  17. با سلام بر تمام دوستان!
    کاش می شد ما بتوانیم بدون توهین عقاید همدیگر را نقد کنیم. اگر شما به اسلام ایمان ندارید عیبی ندارد دلایلتون را منطقی و بدون توهین بگید تا دیگران هم بشنوند و فکر کنند.
    البته من با نقد طنز آمیز مخالفتی ندارم و بعضی از طنز هاتون هم بد نبود ولی بعضی از اونها خیلی توهین آمیز بود. شما اگر واقعا به بی اعتقادیتون به اسلام مطمئنید و دوست دارید دیگران را از خواب بیدار کنید پس بدونید با توهین کردن فقط اونها را عصبانی می کنید. ولی اگر فقط قصدتون عقده گشایی و انتقام هست که خوب من حرفی با شما ها ندارم.
    در ضمن بگم من مسلمان هستم ولی کلا انسانی که با فکر بی دینی را انتخاب کرده باشه برام از انسانی که بدون فکر دین داری را با ارزش تره ، البته بگم فکر هم به این معنی نیست که چند تا تضاد در دین پیدا کنی و بدون هیچ تحقیقی بگی پس این دین مشکل داره بلکه باید از زوایای مختلف و بدون پیش فرض به تحقیق بپردازی که شاید این تضاد ها از نظر تو تضاد بوده باشه و یا مثلا این مطلبی که یکی از دوستان عزیز در مورد صدقه گفته بودند و علت بی ایمانی خود ذکر کرده بودند. این کاملا به این دلیل بود که ایشان منطق دین را درست نشناخته بودند وفلسفه توکل و دعا را درست متوجه نشده بودند البته من به ایشان حق می دهم چون سالیان سال یک مشت غلط غلوط و خرافه توسط مدعیان دین به خورد مردم داده شده و به همین دلیل تا شیعیان کمی علمشون زیاد می شه از اسلام رویگردان می شوند چون اسلام را مساوی با خرافاتی دونستند که به اسم اسلام به خوردشون داده شده.
    در پایان عرض کنم که من به تمام دوستان اجازه می دهم به من هر فحشی را که دوست دارند بدهند و من اصلا ناراحت نمی شم فقط خواهش می کنم که هر مسئله ای را بدون تعصب و پیش فرض های ذهنی بررسی کنند آنگاه برهرچه رسیدن قابل احترام هست.
    از این که فضای خنده بازارتون را جدی کردم متأسفم به امید اینکه تمام جهانیان به تعقل و تفکر انتخاب کنند.

    • حرفاتون بی خوشایند به گوش میاد، کاش تمام کسانی که به جرم بی دینی و کفر سنگسار شدند و یا از دم تیغ گذشتند هم حرفای شما رو میشنیدند، دم آخری با خنده سربنیست میشند.

      بی دینی به کسی آسیب نمیرسونه، آدمای خوب چه با دین و چه بی دین خوب هستند و آدمهای بد چه با دین و چه بی دین بد. فقط دینه که میتونه یه آدم خوب رو بد کنه.

  18. يكي از بزرگان در تعريف طنز مي گويد:
    طنز اصلاح حماقتهاي جامعه است.
    اين سايت هم اگر قصد اصلاح داشته باشد و روايات خرافي را مسخره نمايد بسيار مي تواند در اصلاح باورها موفق باشد به شرط رعايت احترام به عقايد ديگران و بدون توهين. چون توهين باعث مي شود بسياري از دوستان رنجيده خاطر شوند و كامنتها به مكاني براي درگيري و نفرت پراكني تبديل مي شود همچنان كه شده است.
    متاسفانه افراد متعصب و تندرو از ائمه كاريكاتورها و گلادياتورهاي نفوذ ناپذير ساخته اند كه شبيه انسان نيستند.

  19. روزی امام نقی (ع) مست و پاتیل در حال تلو تلو خوردن از کوچه ای رد میشد، احصاب او را دیدند و پرسیدند این چه جورش هست، نقی باد گلویی داد و گفت، سرمست از عبادت خدا هستم و اگر شما روزی به در جه معصومیت برسید، همین گونه سرمست خواهید شد!
    اصحاب پرسیدند: پس این کوزه مشروب در دست تو چیست؟
    نقی گفت: مدتی بود وحی نمی رسید، خواستم مستقیم گپی با جبرئیل بزنم.
    ناگهان کوزه مشروب از دستش بیفتاد و اصحاب از معصومیت و راستگویی او خشتک ها دریدند و یهودی را برای رضای خدا سربریدند…
    کتاب مستانه صفحه وحی، سطر 22

  20. دوستان عزیز قبل از این که کامنت بزارین یادتون باشه که یک ایرانی بدبخت و بیچاره هستید که تاریخ و گذشته مون بوسیله دیگران ریده شده حال و آینده رو هم خودمون دورهم داریم خوارشو می گایم . پس خیلی حرص نخورید دوستان لا مذهب کمی هوای بچه مسلمون ها رو داشه باشن مبدا وارد بحث منطقی بشید که این بدترین کار دنیا با اینهاست .یادتون باشه هیچ آدم با سوادو دانشمندی مسلمان یا یهودی یا مسیحی نمیشه پس یادتون باشه که کسی که دارای دینه حتما بی سواده حتی اگه سواد دینی داشته باشه منظورم از سواد مطالعه کتب تاریخی مستند و تحلیل وقایع تاریخی بدون تعصب هست .

    • از ادبیاتت مشخصه که بی سوادی اصلا دوست ندارم با هات دهن به دهن شم اما ۲۲بهمن ماه یوم الله یوم الله در بهار آزادی جای شهدا خالی این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده یا امام خمینی دلم برات تنگ شده که به ما عزت و اقتدار و امنیت و آزادی بخشیدی اگر امروز سرم رو به خاطر ایرانی بودن بالا میگیرم مدیون امام و شهدایم

  21. مذهب تشیع ماهیتی سیاسی داره که از همون ابدا به علت مخالفت ایرانیان و البته برخی جاههای دیگر مانند کشورهای غیر عرب در شاخ افریقا پایه گرفت هر چند این تفکر از ابتدا به این اسم و شگل و شمالی نبود . اما به هر حال به نظر من این بدبختهای فلک زده که امام خونده میشن اصلا و ابدا خودشون ادعایی نداشتن و شاید یه مقدار بخاطر ارتباط خونی با محمد بهشون احترام میذاشتن و بعدها بر پایه اصل یک کلاغ چهل کلاغ و بهره برداریهای سیاسی و قدرت طلبیها و … کسانی پیدا شدند و این فرقه را به شکل امروزی مبدل کردن . اسلام ناب محمدی که بسیار ضایعتر و خرافی تر از شیعه هستش خدا نسیبتون نکنه . نقی علیه السلام در جمع باغداران حله فرمودند که جدم محد خطاب به عمر ابن خطاب که بعدها شریک و جانشین او در خلافت شد فرمودند… ای عمر ایا میدانی ما برای عزت عرب و اتحاد انان برای تاخت و تاز و کشورگشائی و ثروت و مال اندوزی این دین را بنیاد نهادیم و از ابتدای جوانی فردی سیاستمدار بودیم که زنی متمکن 40 ساله را به کنیزی خود قبول کردیم ؟ من از وجود خدا اطلاعی ندارم و هر چه می گویم از مشاهداتم و دانسته هایم و ارتباطم با یهودیان و ایرانیان بود. کمی ان دانسته ها تغییر دادیم و خشم و عضب و کینش را افزدویم تا با سرشت وحشی عرب متضاد نیاید .

    • از بابت غلتهای املائی معذرت میخوام از دوستان , مشکل از کیبرد رنگ و رو رفته منه مانند ابای رنگ و رو رفته این امام حمام حضرت نقی

  22. طنز فوق العاده وکوبنده است . برای اینهمه استعداد وذوق به شما تبریک می گویم . موفق و شاد باشید .

  23. داداش بی نظیر طنزهات
    مشکل اینه که ملت یه تصویر ذهنی از یه ادم که معلوم نیست بوده یا نه میسازن بعد میگن برای تصویر ذهنی من جوک نسازین
    اولا کی با نقی شماها بود شما میتونین برید نقی خودتونو بپرستید
    نقی ما هم اینجوریه دوست داره مارو بخندونه واسه همین دوسش داریم

  24. لعنت بر مزدور
    لعنت بر سکولار
    لعنت بر ملحد کافر
    وای به اون روزی که شما رو بیارن وسط
    اونوقت جواب این بلبل زبونی هاتونو میگیرین از همین امت مسلمون
    توبه کنید که وقت تنگه
    خدا ایشالا بدست صاحب الزمان کمرتونو بزنه
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد…

    • عجز موره نفرين نكن اي مشنگ محك دنيا روي بمب اتئيست خوابيده بيزوني تسونامي لائيك لانه موريانه اي شمار خواهد برچيد

  25. شما که خیلی کوچک وخردید،شما این قدر شجاعت ندارید که عقائدتان را علنا ابراز کنیدو از کسی هم نترسید.به گفته خودتان «پشت حرف هایتان قایم شدید».بودند کسانی که شما را در جیب کوچکشان پنهان میکردند(در اهانت به امامان بزرگوار)
    گمان کردید که با دهان های کوچکتان نور اسلام از بین خواهد رفت؟
    «یریدون لیطفؤوا نور الله بأفواههم»
    هرگز،این خیال را با خود به گور خواهید برد.
    اسلام چون درخت تنومندی است که هیچ کس را یاری بر زمین انداختنش نیست!با خود نیاندیشیدید که اسلام از همان بدو ظهورش تا به الان محکم وثابت باقی مانده،نه تنها افول نکرده بلکه هر روز به خیل مشتاقانش افزوده شده؟
    بگو ببینم تاریخ خوانده ای؟می دانی عمرهزارو چهارصد ساله برای یک نحله یعنی چه؟میدانی بت پرستان عرب که بودند؟چه قدرتی داشتند؟میدانی لات وعزی چه بود؟میدانی اسلام در مقابل چه کسانی ایستاد وبه آنها قدرتمندانه گفت «نه»؟واز هیچ کس هم نترسید!پیامبرما محمد صل الله علیه و آله که را داشت جز خدا که به او تکیه ودر مقابل این همه دشمنی صبر کند؟میدانی با چه کسانی جنگید وآنها را بر زمین زد؟
    بهتر است با مطالعه تاریخ و مقایسه خودت با آنهایی که زیر پای اسلام له شدند «خود بخوانی حدیث مفصل از این مجمل…»
    بله دوستان من یا شاید دشمنان هم وطنم!آن زمان که اسلام ازخود حراست میکرد ودست متعدیان ومتجاوزن به کیانش را قطع میکرد و مشت محکم بر دهان آنان میکوبید هنوز نهال نوپایی بود؛این زمان که درختی است هزاروچهارصد ساله!
    بعضی میخواهند همه چیز را به پای اسلام بنویسند،اگر من شمای مسلمان گناه میکنم مشکل از اسلام است؟مانند این است که بگوییم اگر فیلسوف یا جامعه شنناس یا منطقی ای دچار اشتباه شد پس فلسفه وجامعه شناسی و منطق مشکل دارندو به هیچ دردی نمیخورند!!!نه خیر دامن اسلام پاک است از اشتباهات من وشما.
    مطمئن باشید که شما هم خواهید مرد ونامی هم از شما باقی نخواهد ماند، پس بترسید از اهانت وخندیدن به وسیله اهانت که مبادا در گرداب خشم وغضب مسلمانان فرو روید.نه فقط شیعیان بلکه همه ما مسلمانان از اهانت بیزاریم چه شییعه چه سنی.
    فریاد ها و فریاد زنان خاموش شدند و رفتند شما که از ترس پچ پچ میکنید!!!به قول شاعر:
    «خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد…»

    • تو می دانی در ایران 4000 سال مردم را با دین زرتشت اسکل کرده بودند ؟ می دانی مصری ها 3000 سال آمون و آتون می پرستیدند که پدر جد تمام ادیان ابراهیمی است ؟ حتی امروز تمام شما بی سواد ها بعد از دعا می گویید ( آمین ) یعنی به خواست آمون . امروز نه خبری از آمون و آتون هست نه از اخناتون و دیگران. دین وسیله ای خرافاتی برای فرار از ترس نا شناخته هاست . برای همین هنگام زلزله و کسوف و خسوف نماز وحشت می خوانند چون نمی دانستند کسوف و خسوف چیست . این خدای نادان محمد برای لای جرز هم زبادی است . خدایی که زمین را صاف آفریده ، شهاب ها را تیر زدن اجنه ساخته و خورشید را شب ها در باتلاق فرو می کند و فکر می کند کوه ها میخ زمین هستند ؟ ادعا می کند هیچ کس جز خدا از جنسیت بچه در رحم مادر با خبر نیست ٍ دنیا و جهان به این عظمت ساخته شده تا ما تنها خدا را بپرستیم و خدا انسان را آفرید و حوا را از دنده آدم ساخت و هزاران لاطئالات دیگر . اسلام و دیگر ادیان ابراهیمی و کلا دین وسیله ای برای چاپیدن و استعمار مردم ساده است و در بطن خود پر از مشکل و دروغ و تناقض . از اروپای انکیزاسیون تا رنسانس 500 سال زمان گذشت و عده زیادی در آتش جهل و خرافات سوختند و استخوان هایشان خرد شد و هنوز کلیسا باور ندارد زمین گرد است و به دور خورشید می چرخد .بر اسلام نیز همین خواهد رفت و خوشبختانه این آخرین پیچ بشریت است . ایا ما این را خواهیم دید ؟ یقینا نه ولی شاید 100-200 سال دیگر نوادگان ما این فرصت را داشته باشند . ما نجوا می کنیم به زودی دیگران فرباد خواهند زد پادشاه لخت است .

      • در تمام ادیان بر تقدس پیامبران و امامان و مصون بودن آنان از هر گناه و اشتباهی تاکید شده و به این سبب اجازه هر نوع نقد و حتی سوال در مورد اشتباهات، گناهان و یا حتی جنایت هایی که گاه در تاریخ زندگی پیامبران و امامان و بدست آنان صورت گرفته از خردگرایان سلب شده!.

        سوالاتی ازاین قبیل که؛ چگونه افرادی زنباره که کنیز و برده داشتند و سر می بریدند و دست و پا قطع می کردند و به زنان و دختران تجاوز می کردند، می توانند مقدس باشند یا چگونه پیامبران از اشتباه مصون اند که بنابر داستان های تاریخ زندگیشان اشتباهات فاحشی مرتکب شدند که خداوند در مواردی بر آنان خشمگین شده و آنان را سرزنش کرده و یا حتی به مجازاتشان پرداخته است.!

        همچون داستان موسی و شبان که حضرت موسی با ترش رویی شبانی را که با خدا راز و نیاز می کرد، سرزنش نمود و خداوند با خشم بر او ظاهر شد و به او هشدار داد که اشتباهی بزرگ مرتکب شده و از او خواست که از آن شبان دلجویی کند.

        یا چگونه یونس پیامبر از مردمش دلگیر شد و برخلاف گفته خداوند آنان را ترک کرد که خدواند بخاطر این نافرمانی و گناه بر او خشمگین شد و سبب شد که مسافران کشتی او را به دریا افکنند و ماهی بزرگی او را ببلعد و مدتها در شکم ماهی بزرگ در دل دریا زندانی باشد که البته این افسانه زنده ماندن در شکم ماهی حتی در داستان کودکانه ای چون پینوکیو و پدر ژپتو قابل باور نیست.!

        و چگونه خدای مسلمانان حضرت محمد را در آیات اولیه سوره عبس بخاطر روی گردانی از فردی نابینا به نام عبدالله ابن امّ مکتوم مورد سرزنش قرار داده: “عبوس و ترشرو گشت چون آنمرد نابینا به حضورش آمد و تو چه می دانی شاید او مردی پارسا و پاکیزه صفت باشد اما آنکه داراست ای رسول تو به او توجه کنی. اما آنکس که به سوی تو می شتابد و او مرد خدا ترس و با تقوایی است تو از توجه به او خودداری می کنی. (قرآن . سوره عبس . آیه یک تا ده)”

        و آیا این اشتباه حضرت محمد و اشتباهاتی از این قبیل در آیات دیگر قرآن که به سرزنش او توسط الله منجر شده، اثباتی بر معصوم نبودن حضرت محمد نیست؟! مثال های بیشتر و چگونه حضرت ابراهیم زن جوان و کودک تازه متولد شده اش را در صحرا بدون هیچ آب و غذا و سرپناهی برای مردن رها کرد و چرا در وهله اول به دلیل نازایی همسرش به بازار برده فروشان رفت و برده ای برای همخوابگی خرید؟!.

        آیا نشانه های یک پیامبر اولوالعزم می تواند برده داری و همخوابگی با دختری خردسال باشد؟ و آیا خدایی که پیامبرانی برده فروش و زنباره برگزیده که اشتباهات فاحش مرتکب می شوند و بعضی از آنان برای گسترش دین شان حتی به قتل و خونریزی پرداخته اند، می تواند خدایی برگزیده و قابل احترام و ستایش باشد؟.

        و چگونه دینی که برای گرویدن اجباری مردم به آن، پیامبرانش به جنگ و کشتار مردم پرداخته اند می تواند راهگشای عدل و عدالت و صلح برای بشریت باشد؟!. در آخر قسمتی از زندگی حضرت ابراهیم را از کتاب مقدس متذکر می شوم و نتیجه گیری را به خرد خوانندگان این مقاله واگذار می کنم که آیا تقدس پیامبران، امامان، ادیان و حتی خدا حقیقیست و یا برداشت خرافی عوامانه ای است که بوسیله قدرتهای متحجر مذهبی برای استثمار مردم بوسیله مذاهب، با گسترش ترس و وحشت از عواقب انتقادات دینی در جامعه ترویج داده می شود؟!

        کتاب مقدس در سفر پیدایش باب ۱۲ آیات ۱۰ تا ۲۰ این داستان را نقل میکند:
        در این ویدیو بهرام مشیری داستان قوادی ابراهیم پیامبر را شرح می دهد.

        « و قحطی‌ در آن‌ زمین‌ شد، و ابرام‌ به‌ مصر فرود آمد تا در آنجا بسر برد، زیرا که‌ قحط‌ در زمین‌ شدت‌ می‌کرد. و واقع‌ شد که‌ چون‌ نزدیک‌ به‌ ورود مصر شد، به‌ زن‌ خود سارای‌ گفت‌: «اینک‌ می‌دانم‌ که‌ تو زن‌ نیکومنظر هستی همانا چون‌ اهل‌ مصر تو را بینند، گویند: “این‌ زوجه اوست‌.” پس‌ مرا بکشند و تو را زنده‌ نگاه‌ دارند.

        پس‌ بگو که‌ تو خواهر من‌ هستی‌ تا به‌ خاطر تو برای‌ من‌ خیریت‌ شود و جانم‌ بسبب‌ تو زنده‌ ماند.» و به‌ مجرد ورود ابراهیم‌ به‌ مصر، اهل‌ مصر آن‌ زن‌ را دیدند که‌ بسیار خوش‌ منظر اسـت‌. و امرای‌ فرعـون‌ او را دیدنـد، و او را در حضـور فرعون‌ ستودند. پس‌ وی‌ را به‌ خانة فرعـون‌ در آوردنـد.

        و بخاطـر وی‌ با ابـرام‌ احسان‌ نمود، و او صاحب‌ میشها و گاوان‌ و حماران‌ و غلامان‌ و کنیـزان‌ و ماده‌ الاغـان‌ و شتـران‌ شد و خداوند فرعـون‌ و اهل‌ خانةه او را بسبب‌ سارای، زوجةه ابرام‌ به‌ بلایایی سخت‌ مبتلا ساخت‌. و فرعـون‌ ابـرام‌ را خوانـده‌، گفت‌: «این‌ چیست‌ که‌ به‌ من‌ کردی؟ چرا مرا خبر ندادی‌ که‌ او زوجه توست‌؟

        چرا گفتی‌: او خواهر منست‌، که‌ او را به‌ زنی‌ گرفتم‌؟ و الان‌، اینک‌ زوجه تو. او را برداشته‌، روانه‌ شو!» آنگاه‌ فرعون‌ در خصوص‌ وی، کسان‌ خود را امر فرمود تا او را با زوجه‌ اش‌ و تمام‌ مایملکش‌ روانه‌ نمودند.»

    • همچین میگی روزی میرسد که انگار شما مسلمانان تابحال در حال گل گفتن و گل شنفتن با بقیه مردم دنیا بودید.یک گروه و دسته مذهبی یا قومی یا زبانی یا نژادی از دست شما در دنیا در امان نیست.
      کلا جز زدن و کشتن و قتل و غارت و تجاوز و بریدن دست و پا و گردن کار دیگری هم بلدید؟
      هر چه زودتر جانت فدای امام نقی شود که هم او و هم ما راحت شویم.

  26. سید ممد» اونایی که زبون از حلقوم میکشن بیرون، یک مشت کسخل تشریف دارند، شما قول بده این کار بدو نکنی ما هم قول میدیم کیرمونو از حلقوم تو و امام نقی بکشیم بیرون

  27. ببینید بی شرفایی که دارید توهین می کنید
    اگه ی جو مردانگی دارید آدرس بذارید تا ببینید چه طوری غلام های حلقه به گوش امام نقی (ع) که جونم فداش بشه الهی سرتونو از بدنتون جدا می کنن
    ای خدا به حق این ماه عزیز کمکم کن بتونم سر این از خدا بی خبر ها رو از تنشون جدا کنم
    ای خدا کمک کن در راه امام نقی(ع) به شهادت برسم
    حالا چند تا جمله می گم واسه این که بسوزید
    امام نقی(ع) الههی فدات شم
    الهی پدر و مادرم فدات شن
    من پدرم مادرم همه ی کس و کارم فدای شما
    می گن اگه ی قطره نجاست بریزه تو دریا دریا نجس نمی شه پی بی خود زور نزنید اگه قرار بود امام نقی از پارس کردن شما سگا خراب بشه تا حالا خراب شده بود

    • گیر چه دیوانه هایی افتادیم. میگه اگر مردونگی داری آدرس بگذار بیام سرت رو بزنم.
      آدرس امام : سامرا – کوچه امام نقی – جنب سوپرمارکت ادیان با مدیریت ابولاشی.

      امام نقی قربونت بشم خودت ما را از دست این پیروان خونریزت نجات بده.

  28. کیر تمام سیاههای افریقا تو حرم امام حسین و مکه ، حالا بیا توهین کن و تهدید کن ، و باز هم نتیجشو ببین، اخه حرامزاده ، تو که مذهبی هستی و ساندیسی لامذهب نیستی ، تو کس مادرت میخندی که میای اینجا و نظر میدی،
    اصلا نباید اینجا باشی ، مثل اینکه یه نفر مذهبی رفته تو دیسکو و هی فحش میده ،.؟!؟.

پاسخی بگذارید

